Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Executive Assistant with German and English
Würth International Trading s.r.o.
- Miesto práce: Rybničná 40, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 550 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pracovné miesto v prostredí vrcholového manažmentu spoločnosti, vhodné pre kandidátov hľadajúcich stabilné a rôznorodé zamestnanie, v ktorom môžu každý deň aktívne využívať anglický a nemecký jazyk.
Máte zmysel pre zodpovednosť a neutečie Vám žiadny z dôležitých termínov? Riešite problémy uvážlivo? U nás využijete Vaše organizačné schopnosti, dôslednosť, priateľskosť a kreativitu. Organizačne budete členom tímu na oddelení sekretariátu.
Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
* administratívna a organizačná podpora vrcholového manažmentu spoločnosti
* podpora pri plánovaní a organizácii pracovných stretnutí
* prijímanie návštev a telefonických hovorov na sekretariáte
* príprava podkladov na firemné prezentácie, kompletizácia prezentácií, tvorba štatistík - s možnosťou vyškolenia
* preklady dokumentov z/do AJ/NJ/SJ a denná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
* organizovanie firemných podujatí
* spolupráca na rôznych projektoch týkajúcich sa internej komunikácie
Máte zmysel pre zodpovednosť a neutečie Vám žiadny z dôležitých termínov? Riešite problémy uvážlivo? U nás využijete Vaše organizačné schopnosti, dôslednosť, priateľskosť a kreativitu. Organizačne budete členom tímu na oddelení sekretariátu.
Medzi Vaše hlavné úlohy bude patriť:
* administratívna a organizačná podpora vrcholového manažmentu spoločnosti
* podpora pri plánovaní a organizácii pracovných stretnutí
* prijímanie návštev a telefonických hovorov na sekretariáte
* príprava podkladov na firemné prezentácie, kompletizácia prezentácií, tvorba štatistík - s možnosťou vyškolenia
* preklady dokumentov z/do AJ/NJ/SJ a denná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
* organizovanie firemných podujatí
* spolupráca na rôznych projektoch týkajúcich sa internej komunikácie
Zamestnanecké výhody, benefity
* práca v stabilnej medzinárodnej obchodnej spoločnosti
* flexibilná pracovná doba
* možnosť home office
* denné používanie cudzích jazykov
* finačná odmena za prítomnosť na pracovisku (do výšky mesačnej mzdy)
* dodatková dovolenka do výšky 5 dní
* balík sociálnych benefitov
* množstvo kultúrnych a športových aktivít
* pitný režim, káva, ovocie
* zvýhodnené stravovanie v budove - výber z viacerých druhov jedál
* vlastné parkovisko
* flexibilná pracovná doba
* možnosť home office
* denné používanie cudzích jazykov
* finačná odmena za prítomnosť na pracovisku (do výšky mesačnej mzdy)
* dodatková dovolenka do výšky 5 dní
* balík sociálnych benefitov
* množstvo kultúrnych a športových aktivít
* pitný režim, káva, ovocie
* zvýhodnené stravovanie v budove - výber z viacerých druhov jedál
* vlastné parkovisko
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis na email: [email protected], alebo na doleuvedenú adresu.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* min. 2-ročné skúsenosti na podobnej pozícii podmienkou
* aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka je podmienkou
* reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
* vynikajúce organizačné schopnosti
* vysoká odolnosť voči stresu
* zodpovedný prístup k zvereným úlohám
* zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce
* aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka je podmienkou
* reprezentatívne a profesionálne vystupovanie
* vynikajúce organizačné schopnosti
* vysoká odolnosť voči stresu
* zodpovedný prístup k zvereným úlohám
* zmysel pre dôsledné a precízne vykonávanie práce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecko, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami a narástol do veľkej medzinárodnej obchodnej a logistickej spoločnosti s primárnym zameraním na spojovací materiál a náradie, k čomu sa pripájajú mnohé ďalšie produkty a služby.
Momentálne náš koncern zamestnáva viac ako 83 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku dosiahol čiastku vyše 17 mld. EUR.
Firma Würth International Trading s.r.o. bola založená v Bratislave v januári 1995 ako verejný colný sklad vykonávajúci logistické služby pre Würth spoločnosti, ktorý sa postupne vyvinul na medzinárodnú centálnu zásobovaciu platformu koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb. A práve to zabezpečujú naši skvelí zamestnanci.
Spoločnosť Würth bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecko, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami a narástol do veľkej medzinárodnej obchodnej a logistickej spoločnosti s primárnym zameraním na spojovací materiál a náradie, k čomu sa pripájajú mnohé ďalšie produkty a služby.
Momentálne náš koncern zamestnáva viac ako 83 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku dosiahol čiastku vyše 17 mld. EUR.
Firma Würth International Trading s.r.o. bola založená v Bratislave v januári 1995 ako verejný colný sklad vykonávajúci logistické služby pre Würth spoločnosti, ktorý sa postupne vyvinul na medzinárodnú centálnu zásobovaciu platformu koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb. A práve to zabezpečujú naši skvelí zamestnanci.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov