Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Sales & Platform Specialist

WhitePress s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Mlynská 27, Košice, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiac> výkonnostný bonus na základe dosiahnutého zisku; > plný úväzok alebo živnosť, podľa vašich preferencií.
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ahojte!
Do nášho super tímu v Košiciach hľadáme 2 nových kolegov, ktorí nám pomôžu s našim ďalším rastom na Slovensku a v Česku (spravujeme obe krajiny z našej kancelárie v Košiciach).
Jedna osoba sa bude starať hlavne o slovenský trh, druhá o český trh.
Hľadáme ľudí, ktorí zapadnú do nášho priateľského kolektívu, sú zodpovední, proaktívni a neboja sa komunikácie.

Našu pozíciu sme nazvali Sales & Platform Specialist lebo:
- základom je práca s našim systémom, ktorý budete využívať na denno-dennej báze (Platform Specialist),
- s manažovaním platformy súvisí každodenný kontakt s našimi klientmi, na čo by sme, z agentúrneho sveta, mohli použiť názov pozície “Account Manager”,
- budete hľadať a oslovovať nových potenciálnych klientov (Sales).

Čo môžete očakávať do budúcnosti? Naša spoločnosť sa neustále vyvíja, za 3 a pol roka sme vyrástli z 5 pokrytých jazykov na 27 a otvárame ďalšie regióny, náš systém poskytuje čoraz viac možností pre našich klientov a zďaleka sme ešte nedosiahli náš plný potenciál, takže práce je hromada, nudiť sa teda nebudete :)

Náplň práce:
> MANAŽOVANIE VZŤAHOV S TERAJŠÍMI KLIENTMI A VYHĽADÁVANIE A ZÍSKAVANIE NOVÝCH KLIENTOV - inzerenti z rôznych oblastí, online marketingové, PR a SEO agentúry, marketingové oddelenia firiem (hlavne v oblasti e-commerce), mediálne domy, online vydavatelia obsahu na regionálnej či celoštátnej úrovni, blogeri, copywriteri;
> PRÁCA S CRM SYSTÉMAMI A PLATFORMOU SPOLOČNOSTI WhitePress® - komunikácia s terajšími a potenciálnymi klientmi, monitorovanie komunikácie a CRM reporting, dohľad nad plynulým priebehom objednávok v systéme, riešenie problémov s klientmi, poradenstvo a pomoc s aktivitami klientov, sprostredkovanie komunikácie medzi vydavateľmi, copywritermi a inzerentmi;
> ŠKOLENIE ZÁKAZNÍKOV - ako používať náš systém, predstavovanie doplnkových služieb, hľadanie možností spolupráce;
> hlavne kancelárska práca v štandardných pracovných hodinách, klasická 8-hodinová pracovná doba;
> po zaškolení čiastočný home office (2 dni v týždni podľa vlastného výberu, okrem stredy, kedy sa všetci stretávame v kancelárii);
> nevyžaduje sa veľa cestovania (príležitostne konferencie, stretnutia s dôležitými klientmi, atď.).

Zamestnanecké výhody, benefity

> práca v pozitívnej atmosfére s vysoko motivovaným a úspešným tímom;
> home office 2 dni v týždni;
> atraktívne platové ohodnotenie s bonusmi - na mesačnej báze si medzi seba delíme percentá zo zisku;
> výborná poloha kancelárie v centre mesta;
> príspevok na raňajky a občerstvenie;
> raz ročne firemná párty a workshopy v poľskej centrále s kolegami z celého sveta;
> príspevok na sebarozvoj.

Informácie o výberovom konaní

Uchádzačov prosím o zaslanie CV (v SJ alebo AJ) a sprievodného listu (s informáciou prečo ich oslovila táto ponuka) na emailovú adresu [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing, Manažment, Obchod

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Dôraz na detaily - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Obchodná komunikácia - Pokročilý
Asertívna komunikácia - Pokročilý
Sociálne zručnosti - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

> nutnosťou je znalosť anglického jazyka - aspoň na konverzačnej úrovni, kvôli kontaktu s vedením spoločnosti a kolegami zo zahraničných tímov, inak budete v obklopení slovensky a česky hovoriacich kolegov;
> preferovaní sú jednotlivci so skúsenosťami s obchodom a so záujmom o rozvoj podnikania;
> dobré sociálne zručnosti a komunikatívnosť je nutnosťou, keďže je pozícia založená na komunikácii s terajšími a potenciálnymi klientmi;
> výhodou je znalosť odvetvia online marketingu, SEO;
> výhodou sú skúsenosti z oblasti online PR a publikovania článkov;
> výhodou je zmysel pre humor :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

WhitePress® je úspešná a rýchlo rastúca spoločnosť špecializujúca sa na oblasť content marketingu & SEO, aktuálne pokrývajúca 27 jazykov. WhitePress® spája digitálne PR agentúry, SEO expertov a inzerentov s vlastníkmi webových stránok a copywritermi. Pomocou svojej unikátnej online platformy na automatizáciu tvorby a distribúcie článkov sme pomohli už viac než 6000 inzerentom, ktorých spájame s takmer 55 000 webstránkami vydavateľov.
V roku 2021 získala inovatívna MarTech spoločnosť RTB House 100 % akcií spoločnosti WhitePress®. Tento krok urýchlil už tak ambiciózne plány zahraničnej expanzie spoločnosti. Hľadáme špecialistov, ktorí sa stanú súčasťou nášho tímu a pomôžu nám na českom a slovenskom trhu.