Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Agent Junior - Call Centrum

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Prievidza
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 EUR/mesiacZákladná mzda od 950 EUR. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie
  • Termín nástupu: 01.11.2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

O Vás - čo Vás čaká / právomoci, zodpovednosti

  • telefonický a e-mailový kontakt s klientmi, poskytovanie odborného poradenstva a informácií o produktoch a službách
  • administratívne práce
  • stabilizácia a nábor poistencov prezentáciou aktuálnych výhod a služieb VšZP

Zamestnanecké výhody, benefity

Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:

  • Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
  • Zvýhodnené preplácanie PNky
  • Multisport program
  • Príspevok na III. pilier (doplnkové dôchodkové sporenie) a príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • Flexibilný pracovný čas, sick day
  • Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vášmu životopisu spolu s motivačným listom sa budeme starostlivo venovať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Prax na pozícii/v oblasti

skúsenosti v oblasti Call Centra výhodou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborné komunikačné a argumentačné schopnosti
  • schopnosť pracovať s databázovými aplikáciami
  • orientácia na klienta – zmysel pre pochopenie požiadaviek klienta
  • logické a analytické myslenie spracovania telefonických požiadaviek klienta
  • vysoká schopnosť improvizácie, empatie, zodpovednosti a samostatnosť
  • efektivita v tímovej práci
  • prispôsobivosť a odolnosť voči stresu
  • ochota pracovať na zmeny - pracovná doba od 8:00 – 18:00 

( zmeny: 7,30 - 15,30 / 8,00 -  16,00 / 10,00 - 18,00 )

  • bezúhonnosť
  • chuť učiť sa nové veci 
  • proaktívny prístup ku klientom
  • anglický jazyk - výhodou
  • nemecký jazyk - výhodou 
  • maďarský jazyk - výhodou   

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

VšZP je najväčšia a najdlhšie pôsobiaca poisťovňa na Slovensku s takmer 20-ročnou históriou, ktorej dôverujú takmer 3 milióny spokojných poistencov.

Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.

Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.

Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov