Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca klienta pre Call Centrum
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.
- Miesto práce: Prievidza
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 933 EUR/mesiacMin. 933 € brutto, mzda je stanovená ako súčet tarifného platu a príplatkov podľa internej smernice. Výsledná úroveň mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- telefonický a e-mailový kontakt s klientmi, poskytovanie odborného poradenstva a informácií o produktoch a službách
- administratívne práce
- stabilizácia a nábor poistencov prezentáciou aktuálnych výhod a služieb VšZP
Zamestnanecké výhody, benefity
- pracovný pomer v najväčšej a najstabilnejšej poisťovni na Slovensku
- prácu v ústretovom, stabilnom a dynamickom tíme
- priestor na realizáciu vlastných návrhov
- možnosť kariérneho rastu
- príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc..)
- príspevok na III. pilier (doplnkové dôchodkové sporenie)
- kariérny rast a osobnostný rozvoj
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- multisport program
- peňaženka zdravia
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné komunikačné a argumentačné schopnosti
- schopnosť pracovať s databázovými aplikáciami
- orientácia na klienta – zmysel pre pochopenie požiadaviek klienta
- logické a analytické myslenie spracovania telefonických požiadaviek klienta
- vysoká schopnosť improvizácie, empatie, zodpovednosti a samostatnosť
- efektivita v tímovej práci
- prispôsobivosť a odolnosť voči stresu
- ochota pracovať na smeny - pracovná doba od 8:00 – 18:00 hod
- bezúhonnosť
- chuť učiť sa nové veci
- proaktívny prístup ku klientom
- anglický jazyk – výhodou
- nemecký jazyk - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s. je najväčšou a najdlhšie pôsobiacou zdravotnou poisťovňou na Slovensku, ktorá poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia na kontaktných miestach, ktoré sú rozmiestnené na celom území našej republiky. Približne 58 % obyvateľov Slovenska je poistených vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Adresa spoločnosti
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2
851 04 Bratislava - mestská časť Petržalka
http://vszp.sk
Panónska cesta 2
851 04 Bratislava - mestská časť Petržalka
http://vszp.sk