Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Koordinátor zákazníckych objednávok

Vertiv Slovakia, a. s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nové Mesto nad Váhom
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 970 EUR/mesiacOd 970 € / brutto , Vianočný bonus, každoročné navyšovanie mzdy, pružný pracovný čas - 37,5 hod./ týž. , home office
  • Termín nástupu: 1.12.2020
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- každodenná komunikácia so zákazníkom v anglickom jazyku
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému Oracle,
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi,
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov ,
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok,
- využívanie anglického jazyka

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- pracovné voľno na regeneráciu s náhradou mzdy - 10 dní
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
- široký sociálny program ( zimná lyžovačka, divadelné predstavenia, masáže, permanentky na športové aktivity, teambuildingové aktivity a mnohé ďalšie)
- kariérny rast

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite svoj životopisom v slovenskom jazyku na adresu kontaktnej osoby.

V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

zákazníckeho servisu, riešenia objednávok

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - pokročilý

Počet rokov praxe

zákazníckeho servisu, riešenia objednávok,
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- znalosť anglického podminekou !
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
- znalosť Ruského alebo Poľského jazyka - výhodou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SME VERTIV


Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.

YOUR VISSION, OUR PASSION


Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.

VERTIV SLOVAKIA A.S. PÔSOBÍ NA SLOVENSKU OD ROKU 1994.


Novomestský výrobný závod predstavuje najväčšie výrobné centrum celej skupiny v rámci Európy. S dlhoročnou skúsenosťou a praxou v oblasti výroby záložných zdrojov a klimatizácii poskytujeme našim zákazníkom špičkový servis a výrobky v top kvalite.

Centrum zdielaných služieb v Bratislave poskytuje širokú škálu služieb a zákazníckej podpory našim odberateľom a distribútorom v rámci EMEA regiónu.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Vertiv Slovakia, a.s.

821 09 Bratislava
http://www.vertivco.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Benianová
E-mail: poslať životopis