Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent odbytu / Podpora predaja
V.P.F. MEDIUM s.r.o.
- Miesto práce: Kopčianska, Petržalka
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac1200 EUR (fix + variabilná zložka) po zaškolení a prevzatí postu
- Termín nástupu: ihneď, prípadne dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozíciou posilňujeme obchodné oddelenie v 25. rokov pôsobiacej obchodnej spoločnosti. Ponúka príležitosť sebarealizácie vo všetkých administratívnych činnostiach od spracovania objednávok, fakturáciu, evidenciu dokladov po aktívnu komunikáciu s maloobchodnými partnermi vo vzorkovni. Hľadáme osobu, ktorej vyhovuje kolegiálna a tímová práca, osobu s citom pre detail na informácie a zmyslom pre poriadok v dokumentácii. Prirodzenou je túžba vzdelávať sa a zdokonaľovať v oblasti obchodu a v profesionálnej komunikácii.
Pokiaľ Vás ponuka oslovila a cítite sa byť „doma“ v oblasti obchodnej administratívy, dajte nám o sebe vedieť poslaním Vášho životopisu, sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.
Ďalšie činnosti:
- sledovanie stavu zásob tovaru a podieľanie sa na plynulom zabezpečovaní včasného a riadneho dodávania tovaru na pobočku a k obchodným partnerom
- asistenčná činnosť pre obchodných zástupcov zahrňujúca cenové ponuky, riešenie dopytov
- administratívne úkony (prijímanie a následné spracovanie objednávok do systému, fakturácia, evidencia a archivácia vystavených dokladov)
- obsluha maloobchodných zákazníkov vo vzorkovni
- práca s pokladňou a zodpovednosť za zverenú hotovosť
- starostlivosť o vzorkovňu a zodpovednosť za jej vzhľad
- sledovanie a riešenie pohľadávok, príjem zákazníckych reklamácií
- spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti
- zodpovednosť a podieľanie sa na plnení plánu pobočky
- podieľanie sa na riadnej, priebežnej a mimoriadnej inventarizácii skladových zásob
Pokiaľ Vás ponuka oslovila a cítite sa byť „doma“ v oblasti obchodnej administratívy, dajte nám o sebe vedieť poslaním Vášho životopisu, sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.
Ďalšie činnosti:
- sledovanie stavu zásob tovaru a podieľanie sa na plynulom zabezpečovaní včasného a riadneho dodávania tovaru na pobočku a k obchodným partnerom
- asistenčná činnosť pre obchodných zástupcov zahrňujúca cenové ponuky, riešenie dopytov
- administratívne úkony (prijímanie a následné spracovanie objednávok do systému, fakturácia, evidencia a archivácia vystavených dokladov)
- obsluha maloobchodných zákazníkov vo vzorkovni
- práca s pokladňou a zodpovednosť za zverenú hotovosť
- starostlivosť o vzorkovňu a zodpovednosť za jej vzhľad
- sledovanie a riešenie pohľadávok, príjem zákazníckych reklamácií
- spolupráca s ostatnými oddeleniami v rámci spoločnosti
- zodpovednosť a podieľanie sa na plnení plánu pobočky
- podieľanie sa na riadnej, priebežnej a mimoriadnej inventarizácii skladových zásob
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom a dynamickom kolektíve rozrastajúcej sa firmy s možnosťou osobnostného a profesionálneho rastu
- zamestnanecké zľavy na sortiment a služby
- stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ, dlhodobá pracovaná perspektíva
- teambuilding akcie
- zamestnanecké zľavy na sortiment a služby
- stabilný a spoľahlivý zamestnávateľ, dlhodobá pracovaná perspektíva
- teambuilding akcie
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovaní budú uchádzači vyhovujúci požiadavkám pozície. Za porozumenie ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchod
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Mierne pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Internet - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Skladové hospodárstvo - Mierne pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Internet - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné, prezentačné, argumentačné a vyjednávacie zručnosti
- prehľad v oblasti sortimentu stavebného, záhradného a nábytkového kovania výhodou
- samostatnosť, logické a analytické uvažovanie
- technické myslenie a schopnosť poradiť si
- vysoká miera zodpovednosti a samostatnosti nad zverenou prácou, schopnosť pružne reagovať na novovznikajúce situácie na trhu, potreby zákazníkov
- pracovitosť a zápal pre vec
- prehľad v oblasti sortimentu stavebného, záhradného a nábytkového kovania výhodou
- samostatnosť, logické a analytické uvažovanie
- technické myslenie a schopnosť poradiť si
- vysoká miera zodpovednosti a samostatnosti nad zverenou prácou, schopnosť pružne reagovať na novovznikajúce situácie na trhu, potreby zákazníkov
- pracovitosť a zápal pre vec
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Veľkoobchodná spoločnosť s viac ako 25 ročnou pôsobnosťou na slovenskom trhu, v oblasti stavebného, nábytkového a železiarskeho tovaru a potrieb pre domácnosť. Sme držiteľmi certifikátu ISO 9001 – ISO14001.
V súčasnosti zásobujeme niekoľko stoviek predajní - železiarstva, stavebniny, záhradkárske predajne. Firma má tri pobočky - Bratislava, Banská Bystrica, Košice , kde sa na Vás teší náš vyškolený a odborne zdatný team vyznávajúci hodnoty férovej a pozitívnej atmosféry.
V súčasnosti zásobujeme niekoľko stoviek predajní - železiarstva, stavebniny, záhradkárske predajne. Firma má tri pobočky - Bratislava, Banská Bystrica, Košice , kde sa na Vás teší náš vyškolený a odborne zdatný team vyznávajúci hodnoty férovej a pozitívnej atmosféry.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov