Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Back Office, asistent/ka pre účtovné oddelenie

V.P.F. MEDIUM s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Kopčianska, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacOd 1200 fix + možnosť odmeny
  • Termín nástupu: asap, prípadne dohodou v /2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pozícia asistentky je stabilným pracovným miestom na účtovnom oddelení v 25. rokov pôsobiacej spoločnosti. Ponúka príležitosť sebarealizácie vo všetkých administratívnych činnostiach od evidencie došlej pošty cez archiváciu dokumentov po prijatie výzvy na zdokonaľovanie už získaných základov v oblasti účtovníctva.
Hľadáme osobu, ktorej vyhovuje kolegiálna práca v menšom kolektíve v príjemnej kancelárii (nie open space) s možnosťou príležitostného home officu, osobu s citom pre detail na informácie a zmyslom pre poriadok v dokumentácii. Prirodzenou je túžba vzdelávať sa a zdokonaľovať v oblasti office managerstva, , účtovníctva a odbornej komunikácii. Po vzájomnej dohode je možnosť prijať príležitosť profesionálneho zdokonaľovania sa v oblasti čísel, financií a spracovávania účtovných dokumentov v informačnom systéme.
Pokiaľ Vás ponuka oslovila a cítite sa byť „doma“ v oblasti administratívy, prípadne účtovníctva dajte nám o sebe vedieť poslaním Vášho životopisu, sprievodný list poteší, radi sa dozvieme čo najviac.

Čo Vás čaká:
- komunikácia (telefonická, emailová, písomná, osobná) s klientmi, obchodnými partnermi, internými oddeleniami a manažmentom spoločnosti
- kategorizácia a archivovanie dokumentov v súlade s platnými nariadeniami zamestnávateľa
- evidencie došlej a odoslanej pošty
- obsluha bežných kancelárskych zariadení, obstarávanie kancelárskych potrieb a iných potrieb pre chod kancelárie
- zodpovednosť za písomnú a elektronickú korešpondenciu
- príprava podkladov pre účtovné oddelenie (zakladanie, triedenie a kontrola dokladov), evidencia došlých faktúr
- účtovanie dodávateľských faktúr, pokladní, bankových výpisov
- príprava platobných príkazov, práca s bankou (import platobných príkazov, export bankových výpisov do účtovníctva a ich zaúčtovanie)
- podpora HR administratívnej činnosti
- zadávanie a kontrola dát v informačných systémoch a vytváranie reportov

Po zaškolení príležitosť prevziať úlohy v oblasti účtovníctva, v prípade už reálnych skúseností možnosť danú agendu prevziať od začiatku:
- účtovanie prijatých a vystavených faktúr, pokladne, bankových výpisov
- tvorba a účtovanie zápočtov
- účtovanie cestovných príkazov
- práca s odberateľským a dodávateľským saldokontom
- príprava platobných príkazov, práca s bankou (import platobných príkazov, export bankových výpisov do účtovníctva)
- spracovanie štatistických výkazov pre Štatistický úrad SR
- spolupráca pri mesačných a ročných uzávierkach
- spolupráca pri spracovaní mesačnej DPH

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti pôsobiacej na trhu 25 rokov
- príležitostný home office
- možný odborný rast, dlhodobá pracovná perspektíva
- odborné vzdelávanie hradené zamestnávateľom
- odmena za odpracované roky

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

administratíva, účtovníctvo

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Archivácia - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný a systematický prístup k práci a plneniu úloh
- schopnosť vykonávať zadané úlohy proaktívne, samostatne, zodpovedne a dôsledne s orientáciou na detail
- analytické a logické myslenie
- organizačné schopnosti, time management
- schopnosť rýchlo sa učiť a prispôsobiť sa pracovným požiadavkám

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Veľkoobchodná spoločnosť s viac ako 25 ročnou pôsobnosťou na slovenskom trhu, v oblasti stavebného, nábytkového a železiarskeho tovaru a potrieb pre domácnosť. Sme držiteľmi certifikátu ISO 9001 – ISO14001.
V súčasnosti zásobujeme niekoľko stoviek predajní - železiarstva, stavebniny, záhradkárske predajne. Firma má tri pobočky - Bratislava, Banská Bystrica, Košice , kde sa na Vás teší náš vyškolený a odborne zdatný team vyznávajúci hodnoty férovej a pozitívnej atmosféry.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov