Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér na Odbor SO pre IROP (Úrad PSK)
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
- Miesto práce: Prešov
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacV zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov – osobný plat - od 1.100,00 EUR.
- Termín nástupu: ASAP, čo najskôr.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- evidencia/aktualizácia a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014
- zabezpečenie evidencie písomnej a emailovej korešpondencie alebo prenosu údajov týkajúcich sa projektov z písomnej a mailovej registratúry do centrálnej registratúry, vrátane jej archivácie,
- uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výkonu delegovaných právomocí v súlade s platným zákonom o archívoch a registratúrach,
- zabezpečenie činnosti súvisiacich so schvaľovacím procesom (administratívne overovanie a výber ), žiadostí o NFP/projektových zámerov,
- administratíva výziev žiadateľa na doplnenie žiadostí o NFP/projektových zámerov,
- podieľanie sa na zabezpečení procesu odborného hodnotenia žiadostí o NFP,
- informovanie o výsledku procesu posudzovania projektových zámerov predkladateľov projektového zámeru
- zabezpečenie vypracovania rozhodnutí o schválení/neschválení žiadostí o NFP, resp. zastavení konania, alebo zmene rozhodnutia o žiadostí o NFP,
- vypracovanie návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, zmluvné zabezpečenie budúcich pohľadávok z príspevku alebo budúcich pohľadávok z rozhodnutia, realizáciu práv a povinností poskytovateľa týkajúcich sa poistenia, uzatváranie dohôd o vinkulácii poistného plnenia, zriadení záložného práva,
- riadenie implementácie projektov, zabezpečovanie administrácie procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov,
- uplatňovanie zmluvných práv a povinností poskytovateľa na základe zmluvy o NFP a na základe usmernení/pokynov RO,
- uplatňovanie pravidiel štátnej pomoci, pomoci de minimis a implementáciu schém pomoci,
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu,
- výkon kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu,
- riešenie individuálnych nezrovnalostí na projektovej úrovni do fázy potreby vypracovania dohody o splátkach/dohody o odklade plnenia/vymáhania finančných prostriedkov, vrátane zadávania povinných údajov do ITMS2014+,
- spracovanie informácií o podaných podnetoch na preverenie podozrení z porušení právnych dokumentov pre IROP, trestných oznámení alebo konaniach orgánov činných v trestnom konaní,
- riešenie nezrovnalostí zistených SO pre IROP a ďalšími subjektami SR a EÚ zapojenými do riadenia kontroly štrukturálnych fondov a to najmä na základe vykonaných kontrol, auditu, činnosti OLAF, doručeného právoplatného uznesenia o začatí trestného stíhania, certifikačného overovania a kontroly vykonanej PJ, informácií od prijímateľa, partnera, resp. tretieho subjektu,
- vedenie evidencie zistených nezrovnalostí v zmysle požiadaviek RO a CKO,
- vypracovanie, evidencia a predkladanie správ o zistenej nezrovnalosti,
- správu pohľadávok podľa ustanovenia § 44 zákona o príspevku z EŠIF,
- účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a dodržiavanie metodických pokynov Riadiaceho orgánu pre IROP,
- plnenie úloh spojených s monitorovaním ROP 2007 – 2013.
- zabezpečenie evidencie písomnej a emailovej korešpondencie alebo prenosu údajov týkajúcich sa projektov z písomnej a mailovej registratúry do centrálnej registratúry, vrátane jej archivácie,
- uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výkonu delegovaných právomocí v súlade s platným zákonom o archívoch a registratúrach,
- zabezpečenie činnosti súvisiacich so schvaľovacím procesom (administratívne overovanie a výber ), žiadostí o NFP/projektových zámerov,
- administratíva výziev žiadateľa na doplnenie žiadostí o NFP/projektových zámerov,
- podieľanie sa na zabezpečení procesu odborného hodnotenia žiadostí o NFP,
- informovanie o výsledku procesu posudzovania projektových zámerov predkladateľov projektového zámeru
- zabezpečenie vypracovania rozhodnutí o schválení/neschválení žiadostí o NFP, resp. zastavení konania, alebo zmene rozhodnutia o žiadostí o NFP,
- vypracovanie návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, zmluvné zabezpečenie budúcich pohľadávok z príspevku alebo budúcich pohľadávok z rozhodnutia, realizáciu práv a povinností poskytovateľa týkajúcich sa poistenia, uzatváranie dohôd o vinkulácii poistného plnenia, zriadení záložného práva,
- riadenie implementácie projektov, zabezpečovanie administrácie procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov,
- uplatňovanie zmluvných práv a povinností poskytovateľa na základe zmluvy o NFP a na základe usmernení/pokynov RO,
- uplatňovanie pravidiel štátnej pomoci, pomoci de minimis a implementáciu schém pomoci,
- výkon základnej finančnej kontroly, administratívnej finančnej kontroly a finančnej kontroly na mieste finančných operácií projektu,
- výkon kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu,
- riešenie individuálnych nezrovnalostí na projektovej úrovni do fázy potreby vypracovania dohody o splátkach/dohody o odklade plnenia/vymáhania finančných prostriedkov, vrátane zadávania povinných údajov do ITMS2014+,
- spracovanie informácií o podaných podnetoch na preverenie podozrení z porušení právnych dokumentov pre IROP, trestných oznámení alebo konaniach orgánov činných v trestnom konaní,
- riešenie nezrovnalostí zistených SO pre IROP a ďalšími subjektami SR a EÚ zapojenými do riadenia kontroly štrukturálnych fondov a to najmä na základe vykonaných kontrol, auditu, činnosti OLAF, doručeného právoplatného uznesenia o začatí trestného stíhania, certifikačného overovania a kontroly vykonanej PJ, informácií od prijímateľa, partnera, resp. tretieho subjektu,
- vedenie evidencie zistených nezrovnalostí v zmysle požiadaviek RO a CKO,
- vypracovanie, evidencia a predkladanie správ o zistenej nezrovnalosti,
- správu pohľadávok podľa ustanovenia § 44 zákona o príspevku z EŠIF,
- účasť na školeniach, inštruktážnych poradách a dodržiavanie metodických pokynov Riadiaceho orgánu pre IROP,
- plnenie úloh spojených s monitorovaním ROP 2007 – 2013.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov,
- vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK cez štrukturálne fondy, certifikovanými lektormi a zahraničnými partnermi napríklad aj zo Svetovej banky.
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov,
- vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK cez štrukturálne fondy, certifikovanými lektormi a zahraničnými partnermi napríklad aj zo Svetovej banky.
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť do zamestnania a všetky povinné doklady môže uchádzač zaslať len v tlačenej podobe osobne, poštou v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Voľné pracovné miesto Projektový manažér SO pre IROP“ a to v termíne do 27.05.2022
Adresa doručenia kompletných prihlášok:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Nám. mieru 2
080 01 Prešov
Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku poštovej pečiatky alebo pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja.
Akceptované budú len žiadosti doručené v tlačenej podobe na uvedenú adresu, nie emailom cez profesia portál alebo CV zaslané emailom !
Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.vucpo.sk v časti voľné pracovné miesta.
Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s presným popisom 2 ročnej praxe,
3. fotokópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
5. Povinné, požadované údaje pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady.
Adresa doručenia kompletných prihlášok:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Nám. mieru 2
080 01 Prešov
Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku poštovej pečiatky alebo pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja.
Akceptované budú len žiadosti doručené v tlačenej podobe na uvedenú adresu, nie emailom cez profesia portál alebo CV zaslané emailom !
Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.vucpo.sk v časti voľné pracovné miesta.
Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. profesijný životopis v štruktúrovanom formáte s presným popisom 2 ročnej praxe,
3. fotokópie všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1. maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
5. Povinné, požadované údaje pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov.
Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Prax na pozícii/v oblasti
Minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov .
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadovaná kvalifikácia:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
- minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
- nutnosť ovládať ITMS2014+ na užívateľskej úrovni,
- nutnosť znalosti EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy,
- nutnosť znalosti OP IROP,
- znalosť legislatívnych predpisov v oblasti EŠIF,
- skúsenosti s implementáciou projektov,
- skúsenosti so systémom ITMS2014+.
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
- skúsenosti s fondami EÚ a dotačnými schémami SR,
- minimálne 1 rok skúsenosti v oblasti implementácie projektov,
- nutnosť ovládať ITMS2014+ na užívateľskej úrovni,
- nutnosť znalosti EŠIF a ďalšej legislatívy pre štrukturálne fondy,
- nutnosť znalosti OP IROP,
- znalosť legislatívnych predpisov v oblasti EŠIF,
- skúsenosti s implementáciou projektov,
- skúsenosti so systémom ITMS2014+.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov