Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Asistentka riaditeľa
Úrad pre reguláciu hazardných hier
- Miesto práce: Križkova, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 669,5 EUR/mesiacTarifný plat od 669,50 eur – 803,50 eur/mesačne v závislosti od dĺžky započítanej praxe v 3. platovej triede v zmysle prílohy č. 1 k nariadeniu vlády č. 296/2022 Z. z. + možnosť priznania osobného príplatku po skúšobnej dobe. Platové podmienky budú upresnené podľa skúseností a odborných znalostí uchádzača na osobnom pohovore.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- organizovanie a zabezpečovanie administratívnej a odbornej agendy riaditeľa
- zabezpečovanie informačnej, organizačnej a evidenčnej práce sekretariátu riaditeľa
- uvádzanie návštev, starostlivosť o návštevy a spoločné priestory
- organizácia denného/týždenného programu riaditeľa, vybavovanie telefonických hovorov a
e-mailovej korešpondencie
- evidovanie úloh, sledovanie kontrolných termínov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- zabezpečenie listín a podporných dokumentov pre organizačné útvary
- administratívna podpora, skenovanie, kopírovanie, formátovanie dokumentov
- samostatné vybavovanie bežnej korešpondencie
- zabezpečenie činností súvisiacich s plynulým chodom organizačného útvaru
- ďalšie úlohy v rámci svojho pracovného zaradenia podľa potrieb zamestnávateľa
- zabezpečovanie informačnej, organizačnej a evidenčnej práce sekretariátu riaditeľa
- uvádzanie návštev, starostlivosť o návštevy a spoločné priestory
- organizácia denného/týždenného programu riaditeľa, vybavovanie telefonických hovorov a
e-mailovej korešpondencie
- evidovanie úloh, sledovanie kontrolných termínov
- objednávanie kancelárskych potrieb
- zabezpečenie listín a podporných dokumentov pre organizačné útvary
- administratívna podpora, skenovanie, kopírovanie, formátovanie dokumentov
- samostatné vybavovanie bežnej korešpondencie
- zabezpečenie činností súvisiacich s plynulým chodom organizačného útvaru
- ďalšie úlohy v rámci svojho pracovného zaradenia podľa potrieb zamestnávateľa
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamické pracovné prostredie v centre mesta
- práca v stabilnej inštitúcií
- príjemný pracovný kolektív podporujúci vzájomné zdieľanie znalostí
- pracovná doba 37,5 hodiny za týždeň
- pružný pracovný čas
- výmera dovolenky vyššia o 1 týždeň nad rámec výmery v Zákonníku práce
- sick days
- ďalšie benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy nad rámec Zákonníka práce
- práca v stabilnej inštitúcií
- príjemný pracovný kolektív podporujúci vzájomné zdieľanie znalostí
- pracovná doba 37,5 hodiny za týždeň
- pružný pracovný čas
- výmera dovolenky vyššia o 1 týždeň nad rámec výmery v Zákonníku práce
- sick days
- ďalšie benefity vyplývajúce z kolektívnej zmluvy nad rámec Zákonníka práce
Informácie o výberovom konaní
Pracovný pomer na dobu určitú s možnosťou predĺženia pracovného pomeru na neurčitý čas.
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, zašlite prosím svoj životopis ako reakciu na túto pracovnú ponuku.
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu.
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.urhh.sk/web/guest/gdpr
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu, zašlite prosím svoj životopis ako reakciu na túto pracovnú ponuku.
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú požiadavky na uvedenú pracovnú pozíciu.
Informácia o právach dotknutej osoby dostupná na: https://www.urhh.sk/web/guest/gdpr
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Prax v oblasti administratívy vítaná
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné zručnosti na vysokej úrovni
- príjemné vystupovanie
- organizačné schopnosti a proaktívny prístup
- zodpovednosť
- flexibilita a samostatnosť
- analytické schopnosti
- schopnosť riešiť problémy
- spoľahlivosť
- znalosť anglického jazyka vítaná
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry a práce s ústredným portálom www.slovensko.sk - výhodou
- pracovné skúsenosti v štátnej správe - výhodou
Úspešný vybraný uchádzač bude povinný sa preukázať lekárskym posudkom o zdravotnej spôsobilosti na prácu so zobrazovacími jednotkami.
- príjemné vystupovanie
- organizačné schopnosti a proaktívny prístup
- zodpovednosť
- flexibilita a samostatnosť
- analytické schopnosti
- schopnosť riešiť problémy
- spoľahlivosť
- znalosť anglického jazyka vítaná
- znalosť pravidiel a postupov správy registratúry a práce s ústredným portálom www.slovensko.sk - výhodou
- pracovné skúsenosti v štátnej správe - výhodou
Úspešný vybraný uchádzač bude povinný sa preukázať lekárskym posudkom o zdravotnej spôsobilosti na prácu so zobrazovacími jednotkami.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad pre reguláciu hazardných hier reguluje prevádzkovanie hazardných hier na Slovensku. Zodpovedá za vydávanie licencií na prevádzkovanie hazardných hier, vykonáva dozor nad pravidlami hazardných hier a nad dodržiavaním zákona o hazardných hrách.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov