Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office Manager/Asistent pre náborovú spoločnosť
Universal Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Štúrovo námestie 126, Trenčín
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 - 1 000 EUR/mesiacpríspevok na stravu, bonusy
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naša spoločnosť sa zaoberá sprostredkovaním práce do zahraničia a personálnym poradenstvom. Našim kandidátom poskytujeme kompletný servis, súvisiaci s cestou za prácou.
Náš nový kolega / kolegyňa Junior Office Manager bude pracovať na Front Office a bude prvotnou kontaktnou osobou s uchádzačmi o prácu. Bude spolupracovať aj so Senior konzultantmi a podľa motivácie môže postúpiť aj na inú pozíciu.
Bude reprezentovať našu spoločnosť pri prvom osobnom, telefonickom, či mailovom kontakte.
Medzi ďalšie úlohy patria bežné administratívne práce, zadávanie inzercií, marketing, komunikácia s médiami, pracovnými portálmi, práca s databázou, zabezpečenie bežnej prevádzky firmy - napr. materiálne zabezpečenie, podpora tímu pri realizácii projektov (vystavovanie zmlúv, pomoc so zabezpečením dopravy do krajiny práce, asistencia pri organizovaní náborov, komunikácia s inými pobočkami...).
K pracovnej náplni patrí aj príprava podkladov k účtovníctvu a vedenie dochádzky.
Práca je dynamická, zaujímavá, rôznorodá.
Náš nový kolega / kolegyňa Junior Office Manager bude pracovať na Front Office a bude prvotnou kontaktnou osobou s uchádzačmi o prácu. Bude spolupracovať aj so Senior konzultantmi a podľa motivácie môže postúpiť aj na inú pozíciu.
Bude reprezentovať našu spoločnosť pri prvom osobnom, telefonickom, či mailovom kontakte.
Medzi ďalšie úlohy patria bežné administratívne práce, zadávanie inzercií, marketing, komunikácia s médiami, pracovnými portálmi, práca s databázou, zabezpečenie bežnej prevádzky firmy - napr. materiálne zabezpečenie, podpora tímu pri realizácii projektov (vystavovanie zmlúv, pomoc so zabezpečením dopravy do krajiny práce, asistencia pri organizovaní náborov, komunikácia s inými pobočkami...).
K pracovnej náplni patrí aj príprava podkladov k účtovníctvu a vedenie dochádzky.
Práca je dynamická, zaujímavá, rôznorodá.
Zamestnanecké výhody, benefity
___________________
o Ponúkame Vám zaujímavú prácu v mladom kolektíve s možnosťou seba-realizácie
Máte možnosť:
o dlhodobej práce
o získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
o zdokonalíte sa v organizácii, administratíve a vedení front office spoločnosti
o získať prax v oblasti náborovej činnosti
o pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
o pracovať v mladom kolektíve
o máte možnosť realizovať sa v plnej miere na rozvoji firmy spoločnosti
o telefón aj na súkromné účely
o Ponúkame Vám zaujímavú prácu v mladom kolektíve s možnosťou seba-realizácie
Máte možnosť:
o dlhodobej práce
o získať skúsenosti a orientáciu na medzinárodnom pracovnom trhu
o zdokonalíte sa v organizácii, administratíve a vedení front office spoločnosti
o získať prax v oblasti náborovej činnosti
o pracovať pre jedného z lídrov na slovenskom trhu v rámci sprostredkovania práce do zahraničia
o pracovať v mladom kolektíve
o máte možnosť realizovať sa v plnej miere na rozvoji firmy spoločnosti
o telefón aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás práca v našej spoločnosti zaujala, pošlite prosím:
o Vaše profesionálne CV
o fotografiu
o motivačný list
o informáciu o Vašom možnom nástupe do práce
o informáciu o Vašom optimálnom plate
na emailovú adresu: lucia@universalconsulting.sk
o Vaše profesionálne CV
o fotografiu
o motivačný list
o informáciu o Vašom možnom nástupe do práce
o informáciu o Vašom optimálnom plate
na emailovú adresu: lucia@universalconsulting.sk
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Nového kolegu hľadáme pre našu spoločnosť Universal Consulting na pobočku v Trenčíne.
Nového kolegu hľadáme pre našu spoločnosť Universal Consulting na pobočku v Trenčíne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Našou základnou požiadavkou na nového člena tímu je jeho, či jej záujem skutočne participovať na chode spoločnosti.
Zároveň požadujeme:
o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť anglického jazyka (ovládania nemeckého a iného jazyka výhodou)
o Pro-klientska orientácia
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, internet
o Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
o Zodpovednosť a flexibilita sú samozrejmosťou
o Ochota pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením v dynamickom prostredí
Zároveň požadujeme:
o Výbornú znalosť slovenského pravopisu
o Aktívna znalosť anglického jazyka (ovládania nemeckého a iného jazyka výhodou)
o Pro-klientska orientácia
o Ovládanie strojopisu a práce na počítači, internet
o Výborné organizačné a komunikačné schopnosti
o Zodpovednosť a flexibilita sú samozrejmosťou
o Ochota pracovať a učiť sa nové veci
o Chuť pracovať s vysokým pracovným nasadením v dynamickom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hľadáte prácu v zahraničí? Pomôžeme Vám uplatniť sa na zahraničnom trhu. Sme spoľahlivým sprostredkovateľom s najväčšou pracovnou ponukou na zahraničnom trhu. Svoje uplatnenie pomôžeme nájsť naším kandidátom najmä v krajinách EÚ a to v rôznych oblastiach.
Ponúkame voľné pracovné miesta v logistike, výrobe, priemysle, potravinárstve, poľnohospodárstve, ... Čerpáme z našich 19 ročných skúseností. Bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou. Pomáhame vám s nástupom do práce, cestou aj potrebným formalitami. Po nástupe vás kontaktujeme a overujeme si, či je všetko v poriadku.
Ako jedna z mála spoločností na našom trhu sme členom asociácií zameraných na ochranu pracovníkov a ich práv. Spolupracujeme so štátnymi aj neštátnymi inštitúciami, ktorých sa pracovný trh týka. Ku každému kandidátovi pristupujeme individuálne. My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.
Ponúkame voľné pracovné miesta v logistike, výrobe, priemysle, potravinárstve, poľnohospodárstve, ... Čerpáme z našich 19 ročných skúseností. Bezpečne vás prevedieme celým procesom, spojeným s relokáciou. Pomáhame vám s nástupom do práce, cestou aj potrebným formalitami. Po nástupe vás kontaktujeme a overujeme si, či je všetko v poriadku.
Ako jedna z mála spoločností na našom trhu sme členom asociácií zameraných na ochranu pracovníkov a ich práv. Spolupracujeme so štátnymi aj neštátnymi inštitúciami, ktorých sa pracovný trh týka. Ku každému kandidátovi pristupujeme individuálne. My nesprostredkujeme len prácu, my sa o našich ľudí príkladne staráme.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov