Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Pracovník zákazníckeho servisu – Slovenský a Maďarský jazyk

United Call Centers Kft.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 EUR/hod.
  • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spoločnosť United Call Centers Kft. hľadá tých energických kolegov, ktorí sa chcú stať členmi mladej, dynamickej a neustále sa rozvíjajúcej spoločnosti.

Ovládate slovenský a maďarský jazyk? Ste empatický a máte dobré schopnosti riešiť problémy? Ak sú odpovede na tieto otázky ÁNO, hľadáme práve vás!

Aké budú vaše úlohy:

· udržiavanie kontaktu so zákazníkmi, upevňovanie vzťahov so zákazníkmi, udržiavanie spokojnosti zákazníkov (v slovenskom a maďarskom jazyku)

· Profesionálny zákaznícky servis, telefonická asistencia a komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom e-mailu

Čo vám ponúkame:

· Mladé prostredie, pracovisko priateľské k rodine.

· Možnosť sebarozvoja vďaka vynikajúcemu trénerskému tímu.

· Milých a priateľských kolegov, ústretové vedenie.

· Stabilné pracovné prostredie, možnosť kariérneho rastu a rozvoja

Čo od vás na oplátku žiadame:

· Flexibilitu, presnosť, precíznosť.

· Dobré komunikačné schopnosti a trpezlivosť.

· Znalosť balíka MS Office na užívateľskej úrovni.

· Byť motivovaný a realizovať svoje ciele.

Informácie o výberovom konaní

Práca na voľnej nohe!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2) a Maďarský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

UCC spolupracuje s digitálnimi nomádmi na poskytovaní vysoko kvalitných služieb kontaktného centra. Patria sem zákaznícka podpora, predaj cez telefón, technická podpora a služby Help-Desk. S klientmi našich partnerov zachádzame s najvyššou opatrnosťou, čo umožňuje rozsiahlu a podmanivú zákaznícku skúsenosť. To pomáha našim partnerom udržať si svojich dlhoročných zákazníkov a získať nové srdcia pre svoje globálne značky. Prvý dojem nemožno urobiť dvakrát - týmto heslom sa riadime a od začiatku vždy kráčame míľovými krokmi. Ďalej využívame technológie novej generácie, ako sú chatboty, robotická automatizácia procesov a marketing v sociálnych sieťach, aby sme zvýšili uznanie značky našim partnerom a posilnili ich pozíciu.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov