Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

IT Client Manager with English and German

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

Information about the position

  • Place of work: Nitra
  • Basic wage component (gross) and other rewards: From 2 000 EUR/month
  • Start date: dohodou
  • Contract type: full-time

Job description, responsibilities and duties

You are the ambassador of UNIQA IT to our clients, ensuring excellent relations in all aspects
You understand the client’s short- and mid-term business strategy and help to translate this into required IT demand item
You inform our clients about all IT news, plans, and projects
You manage escalations and ideally prevent them before even happening.

Employee perks, benefits

- UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii
centier zdieľaných služieb
- Flexibilný pracovný čas
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
zamestnávateľom, vrátane získania jazykového certifikátu
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
- Garantovaný 13. plat
- 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických
výsledkov spoločnosti
- Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
- Podpora odborného vzdelávania
- Celoročné úrazové zdravotné poistenie
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok,
letná slávnosť, športový deň, výlety
- Rôzne športové aktivity
- Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších
benefitov

Information about the selection process

Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., ktoré sa nachádzajú na našej webstránke.
Link: https://www.uniqa-gsc.sk/podmienky-o...

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

English - Upper intermediate (B2) and German - Upper intermediate (B2)

Other knowledge

Microsoft Excel - Advanced
Microsoft PowerPoint - Advanced
Microsoft Word - Advanced

Driving licence

B

Personality requirements and skills

• Customer focus
• Excellent communication skills
• Excellent organizational skills
• Command of written and spoken English, German is of advantage
• Flexibility for periodic travel
• Drive for results

Advertiser

Brief description of the company

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.

UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).

Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu

Number of employees

500-999 employees