Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent/ka podpory predaja pre Privátne bankovníctvo - Bratislava
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
- Miesto práce: Mostová 6, 811 02 Bratislava, Bratislavský kraj
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aktuálne hľadáme nového kolegu, či kolegyňu do útvaru Privátneho bankovníctva v Bratislave na pozíciu Referent podpory predaja. Budete prvý kontakt pre našich privátnych klientov, oporou našim bankárom a dôležitou súčasťou v rámci tímu podpory predaja naprieč Slovenskom.
Aktivity, pri ktorých využijete Vaše skúsenosti i zažijete niečo nové, budú:
• Zabezpečovať a organizovať efektívnu prevádzkovú a obchodnú podporu pre privátnych bankárov - zaistiť maximálnu výkonnosť a následne aj spokojnosť klientov
• Zakladať nových klientov či produkty do systému, pripravovať/kompletizovať potrebnú zmluvnú dokumentáciu
• Pripravovať/realizovať zabezpečenie nových podpisových vzorov
• Upravovať už založených klientov v bankových systémoch, pripravovať/kompletizovať potrebnú zmluvnú dokumentáciu
• Pripravovať/kompletizovať potrebnú dokumentáciu pre zrušenie účtu
• Ústne a písomne komunikovať s ostatnými útvarmi banky za účelom efektívnej koordinácie obsluhy klientov
• Zabezpečiť chod privátnej recepcie, administrácia prevádzkových potrieb privátnej pobočky (korešpondencia, objednávanie občerstvenia pre klientov, objednanie kancelárskych a marketingových potrieb)
• Digitalizovať zložky klientov
Čo Vám ponúkame?
- Mzdu od 1100 EUR/mesiac (finálna suma môže byť i vyššia, v závislosti od skúsenosti kandidáta)
- Kompletné zaškolenie a adaptačné obdobie, kedy si osvojíte všetko potrebné
- Prácu pod vedením skúseného manažéra a kolegov
- 25 dní dovolenky
- 4 dni regenerácie do roka navyše k dovolenke
- Deň voľna na vlastné narodeniny
- Budete mať možnosť využiť zvýhodnené produkty banky
- Zľavy u firemných partnerov
- Príspevok na stravovanie a plus 1040€ v rámci benefitného systému ročne, ktoré budete môcť využiť na celú škálu benefitov (kultúrne či športové aktivity, jazykové kurzy, príspevok na dovolenku/ cestovanie, zdravie, relaxáciu, masáže, kúpeľné pobyty)
Čo pre túto prácu potrebujete?
• Stredoškolské vzdelanie s maturitou
• Aspoň 2 roky skúseností v oblasti obchodu
• Znalosť bankových produktov, veľkou výhodou je prax na podobnej pozícii
• Minimálne stredne pokročilá znalosť anglického jazyka
• Výborná znalosť MS Office
• Komunikatívnosť, ústretovosť
• Silná orientácia na zákazníka