Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník personálno - účtovného oddelenia
UMAKOV Group, a. s.
- Miesto práce: Hornádska 337, Krompachy
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 100 EUR/mesiac13. plat, 14.plat, priebežné odmeny podľa uváženia zamestnávateľa.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do svojho tímu posilu v podobe šikovnej kolegyne/kolegu.
Od úspešného kandidáta očakávame predovšetkým všeobecný prehľad, schopnosť rýchlo sa zapracovať, samostatne, dôsledne a zodpovedne zvládnuť svoju agendu.
Vašou náplňou bude najmä:
- spracovanie dodávateľských faktúr v súlade s internými pravidlami spoločnosti v IS Karat,
- práca s bankovými výpismi, párovanie platieb, rozúčtovanie dobierok,
- vykonávanie spätnej kontroly zaúčtovaných dokladov, kontrola interného systému s účtovníctvom,
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi,
- vedenie pokladne spoločnosti,
- kompletná personálna agenda spoločnosti vrátane agendy dohôd v súlade s pracovnoprávnymi predpismi,
- zabezpečenie úvodných informácií, dokumentov a školení pre nových zamestnancov,
- komunikácia s úradmi verejnej a štátnej správy,
- spracovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest zamestnancov,
- kontrola, editácia a spracovanie dochádzky (SK, CZ, HU a PL),
- kompletné spracovanie podkladov k mzdám-evidencia §,PN, OČR ,
- evidencia a vydávanie stravných lístkov,
- zabezpečenie agendy BOZP, vrátane vstupných, periodických a komplexných preventívnych lekárskych prehliadok pre zamestnancov,
- zabezpečovanie evidencie služobných motorových vozidiel a s tým súvisiace úkony,
- zabezpečenie agendy VZV, vrátane školení a revízií VZV,
- zasielanie výkazov (odpady, klíma, znečisťovanie ovzdušia),
- zabezpečovanie vývozu odpadu a účasť na nakládke,
- zabezpečovanie revízií a sledovanie termínov,
- zabezpečovanie dodávateľa energií, kontrola spotreby a ich evidencia.
Od úspešného kandidáta očakávame predovšetkým všeobecný prehľad, schopnosť rýchlo sa zapracovať, samostatne, dôsledne a zodpovedne zvládnuť svoju agendu.
Vašou náplňou bude najmä:
- spracovanie dodávateľských faktúr v súlade s internými pravidlami spoločnosti v IS Karat,
- práca s bankovými výpismi, párovanie platieb, rozúčtovanie dobierok,
- vykonávanie spätnej kontroly zaúčtovaných dokladov, kontrola interného systému s účtovníctvom,
- evidovanie a archivovanie dokladov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi,
- vedenie pokladne spoločnosti,
- kompletná personálna agenda spoločnosti vrátane agendy dohôd v súlade s pracovnoprávnymi predpismi,
- zabezpečenie úvodných informácií, dokumentov a školení pre nových zamestnancov,
- komunikácia s úradmi verejnej a štátnej správy,
- spracovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest zamestnancov,
- kontrola, editácia a spracovanie dochádzky (SK, CZ, HU a PL),
- kompletné spracovanie podkladov k mzdám-evidencia §,PN, OČR ,
- evidencia a vydávanie stravných lístkov,
- zabezpečenie agendy BOZP, vrátane vstupných, periodických a komplexných preventívnych lekárskych prehliadok pre zamestnancov,
- zabezpečovanie evidencie služobných motorových vozidiel a s tým súvisiace úkony,
- zabezpečenie agendy VZV, vrátane školení a revízií VZV,
- zasielanie výkazov (odpady, klíma, znečisťovanie ovzdušia),
- zabezpečovanie vývozu odpadu a účasť na nakládke,
- zabezpečovanie revízií a sledovanie termínov,
- zabezpečovanie dodávateľa energií, kontrola spotreby a ich evidencia.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v stabilnej spoločnosti s viac ako 25 ročnou tradíciou,
- možnosť odborného rastu,
- firemné akcie,
- detaily budú prezentované na pracovnom pohovore.
- možnosť odborného rastu,
- firemné akcie,
- detaily budú prezentované na pracovnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka oslovila a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite nám štrukturovaný životopis priamou odpoveďou alebo na email: anna.lackova@umakov.sk. Na pracovné pohovory budeme pozývať len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky na danú pracovnú pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, personalistika.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Pokladňa - základy
Účtovníctvo - základy
Skladové hospodárstvo - základy
Personalistika - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Pokladňa - základy
Účtovníctvo - základy
Skladové hospodárstvo - základy
Personalistika - pokročilý
Počet rokov praxe
Personalistika
2
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť a zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť UMAKOV už viac ako 25 rokov vyrába a predáva komponenty pre nerezové a sklenené zábradlia čím sa radí medzi stabilné a úspešné spoločnosti v danej oblasti.
V rámci Slovenska, Česka, Poľska a Maďarska v súčasnosti realizuje svoje obchodné aktivity vo vlastnej sieti pobočiek a sieti partnerov. Svoju pôsobnosť rozširuje aj do ďalších krajín EÚ. Spoločnosť disponuje vlastnými výrobnými, obchodnými a administratívnymi priestormi s celkovou plochou na viac ako 25 000 m2.
Vysoká kvalita, rýchle doručenie, viac ako 5000 druhov komponentov na sklade a profesionálna technická podpora robí v súčasnosti z Umakovu jedného z lídrov Európskeho trhu v predaji komponentov pre zábradlia.
Naše portfólio tvoria sklenené systémy, prístrešky, schody, bránové príslušenstvo, kované a nerezové polotovary.
V rámci Slovenska, Česka, Poľska a Maďarska v súčasnosti realizuje svoje obchodné aktivity vo vlastnej sieti pobočiek a sieti partnerov. Svoju pôsobnosť rozširuje aj do ďalších krajín EÚ. Spoločnosť disponuje vlastnými výrobnými, obchodnými a administratívnymi priestormi s celkovou plochou na viac ako 25 000 m2.
Vysoká kvalita, rýchle doručenie, viac ako 5000 druhov komponentov na sklade a profesionálna technická podpora robí v súčasnosti z Umakovu jedného z lídrov Európskeho trhu v predaji komponentov pre zábradlia.
Naše portfólio tvoria sklenené systémy, prístrešky, schody, bránové príslušenstvo, kované a nerezové polotovary.