Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent - Odbor riadenia projektov (VO)
Trnavský samosprávny kraj
- Miesto práce: Úrad Trnavského samosprávneho kraja, Starohájska, Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 450 EUR/mesiac• základná zložka mzdy 1450 EUR + možnosť priznania variabilnej zložky mzdy
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná náplň:
• komplexné zabezpečenie a realizácia jednotlivých fáz procesu verejného obstarávania všetkých typov zákaziek na dodanie tovarov, poskytnutie služieb a uskutočnenie stavebných prác v zmysle platného a účinného zákona o verejnom obstarávaní a interných predpisov ÚTTSK, vrátane zákaziek financovaných z fondov EÚ,
• spolupráca a súčinnosť s príslušnými vecnými útvarmi ÚTTSK, pre ktoré sa verejné obstarávanie realizuje, vo všetkých jeho fázach,
• plánovanie obstarávania na dodanie tovarov, poskytnutie služieb a uskutočnenie stavebných prác v súčinnosti s príslušnými vecnými útvarmi ÚTTSK v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečenia potrieb ÚTTSK,
• poradenstvo a metodické usmerňovanie jednotlivých útvarov ÚTTSK a OvZP ÚTTSK v oblasti verejného obstarávania,
• zabezpečenie elektronickej komunikácie cez certifikovaný elektronický systém so záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania (práca v informačnom systéme EVO),
• sledovanie legislatívnych zmien v rámci verejného obstarávania.
• komplexné zabezpečenie a realizácia jednotlivých fáz procesu verejného obstarávania všetkých typov zákaziek na dodanie tovarov, poskytnutie služieb a uskutočnenie stavebných prác v zmysle platného a účinného zákona o verejnom obstarávaní a interných predpisov ÚTTSK, vrátane zákaziek financovaných z fondov EÚ,
• spolupráca a súčinnosť s príslušnými vecnými útvarmi ÚTTSK, pre ktoré sa verejné obstarávanie realizuje, vo všetkých jeho fázach,
• plánovanie obstarávania na dodanie tovarov, poskytnutie služieb a uskutočnenie stavebných prác v súčinnosti s príslušnými vecnými útvarmi ÚTTSK v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečenia potrieb ÚTTSK,
• poradenstvo a metodické usmerňovanie jednotlivých útvarov ÚTTSK a OvZP ÚTTSK v oblasti verejného obstarávania,
• zabezpečenie elektronickej komunikácie cez certifikovaný elektronický systém so záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania (práca v informačnom systéme EVO),
• sledovanie legislatívnych zmien v rámci verejného obstarávania.
Zamestnanecké výhody, benefity
Našim zamestnancom poskytujeme tieto benefity:
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• pracovný čas 7,5 hod. denne
• mzdu tvorenú základnou a variabilnou zložkou (možnosť priznania osobného ohodnotenia)
• 5 dní dovolenky navyše
• pracovné voľno s náhradou mzdy pre zamestnancov starajúcich sa o nezaopatrené dieťa do veku 15 rokov vo výmere 4 dodatočných dní za rok
• jubilejné odmeny
• zvýšenú náhradu mzdy pri dočasnej práceneschopnosti
• príspevok zo sociálneho fondu na stravovanie
• jednorazový príspevok pri životných udalostiach, t.j. narodenie dieťaťa, úmrtie blízkeho človeka
• príspevok na ošatenie
• príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 20.02.2023
Adresa podania: [email protected]
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana...
• písomná žiadosť o prijatie do zamestnania
• profesijný štruktúrovaný životopis
• motivačný list
• kópia dokladu o ukončení štúdia (diplom)
• čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvádzaných v žiadosti a v životopise
Dátum a miesto podania žiadosti:
Termín podania: do 20.02.2023
Adresa podania: [email protected]
Ďalšie informácie na tel. č.: 033/5559 352
Všetky informácie ohľadne práv a povinností pri spracovávaní osobných údajov nájdete na webovom sídle https://www.trnava-vuc.sk/sk/ochrana...
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie alebo ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné predpoklady:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Iné kritéria a požiadavky:
• bezúhonnosť
• odborná prax v oblasti verejného obstarávania minimálne 3 roky
• výhodou preukázanie zrealizovaných zákaziek počas odbornej praxe
• znalosť zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť relevantných platných právnych predpisov SR v predmetnej oblasti
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• praktické a analytické myslenie
• komunikatívnosť,
• sebaistota
• zmysel pre detail
• práca s PC – užívateľ, MS Excel, MS Word, MS PowerPoint
• práca s informačným systémom EVO
• práca s informačným systémom EKS
• výhodou práca so systémom ERANET
• znalosť anglického jazyka výhodou
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Iné kritéria a požiadavky:
• bezúhonnosť
• odborná prax v oblasti verejného obstarávania minimálne 3 roky
• výhodou preukázanie zrealizovaných zákaziek počas odbornej praxe
• znalosť zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, znalosť relevantných platných právnych predpisov SR v predmetnej oblasti
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť
• praktické a analytické myslenie
• komunikatívnosť,
• sebaistota
• zmysel pre detail
• práca s PC – užívateľ, MS Excel, MS Word, MS PowerPoint
• práca s informačným systémom EVO
• práca s informačným systémom EKS
• výhodou práca so systémom ERANET
• znalosť anglického jazyka výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov