Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent obchodu primárne pre zahraničný trh
TRIGON Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Handlová, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 - 1 500 EUR/mesiacfinálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Poďte pracovať ako REFERENT OBCHODU primárne pre zahraničný trh do tímu nášho klienta, ktorým je výrobca vysokokvalitného vybavenia kasín.
Táto pozícia je ideálna pre kandidáta, ktorý uprednostňuje skôr spracovanie obchodu, ako jeho vyhľadávanie. Potrebujeme človeka, ktorý je samostatný, ale je aj parťák do tímu a chce sa veľa naučiť. Rád aktívne komunikuje s klientom (aj anglicky), je ochotný pomôcť, v prvom rade však sleduje svoje úlohy a zodpovednosti. Dôležité je, aby bol dostatočne precízny hlavne pri práci s číslami.
Kandidát na tejto pozícii zodpovedná za kompletné a profesionálne spracovanie dopytu/zákazky prevažne od zahraničného klienta, vrátane transportu vyrobeného tovaru, a to:
• zadanie objednávky zákazky do systému
• vypracovanie cenovej ponuky/kalkulácie
• komunikovanie prípadných úprav
• zadanie do výroby
• zabezpečenie prepravy tovaru
Zároveň rieši široké spektrum požiadaviek zákazníkov prostredníctvom emailu a chatu, ale aj konzultuje ich návrhy s výrobným tímom a upozorňuje na prípadné nedokonalosti produktov.
Keďže spoločnosť aktívne pôsobí na svetových trhoch, podmienkou je bez problémová komunikácia v anglickom jazyku minimálne na písomnej úrovni.
Odmenou pre Vás bude okrem férového finančného ohodnotenia, zaujímavá a pestrá práca v priateľskom kolektíve, zároveň priestor na rozvoj kariéry a získanie bohatých skúseností.
Po nástupe na pozíciu prejde vhodný kandidát v sprievode skúseného kolegu potrebným zaškolením na pracovisku, v rámci ktorého sa zoznámi s celým portfóliom výrobkov, so strojovým vybavením a jednotlivými úsekmi výroby.
Táto pozícia je ideálna pre kandidáta, ktorý uprednostňuje skôr spracovanie obchodu, ako jeho vyhľadávanie. Potrebujeme človeka, ktorý je samostatný, ale je aj parťák do tímu a chce sa veľa naučiť. Rád aktívne komunikuje s klientom (aj anglicky), je ochotný pomôcť, v prvom rade však sleduje svoje úlohy a zodpovednosti. Dôležité je, aby bol dostatočne precízny hlavne pri práci s číslami.
Kandidát na tejto pozícii zodpovedná za kompletné a profesionálne spracovanie dopytu/zákazky prevažne od zahraničného klienta, vrátane transportu vyrobeného tovaru, a to:
• zadanie objednávky zákazky do systému
• vypracovanie cenovej ponuky/kalkulácie
• komunikovanie prípadných úprav
• zadanie do výroby
• zabezpečenie prepravy tovaru
Zároveň rieši široké spektrum požiadaviek zákazníkov prostredníctvom emailu a chatu, ale aj konzultuje ich návrhy s výrobným tímom a upozorňuje na prípadné nedokonalosti produktov.
Keďže spoločnosť aktívne pôsobí na svetových trhoch, podmienkou je bez problémová komunikácia v anglickom jazyku minimálne na písomnej úrovni.
Odmenou pre Vás bude okrem férového finančného ohodnotenia, zaujímavá a pestrá práca v priateľskom kolektíve, zároveň priestor na rozvoj kariéry a získanie bohatých skúseností.
Po nástupe na pozíciu prejde vhodný kandidát v sprievode skúseného kolegu potrebným zaškolením na pracovisku, v rámci ktorého sa zoznámi s celým portfóliom výrobkov, so strojovým vybavením a jednotlivými úsekmi výroby.
Zamestnanecké výhody, benefity
• zaujímavá a pestrá práca
• priestor na rozvoj aj obchodným smerom
• flexibilný pracovný čas s možnosťou Homeoffice
• možná účasť na výstavách
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• príspevok na dopravu
• priestor na rozvoj aj obchodným smerom
• flexibilný pracovný čas s možnosťou Homeoffice
• možná účasť na výstavách
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• príspevok na dopravu
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je výrobca vysokokvalitného vybavenie kasín, ktorý si vďaka svojím talentom a schopnostiam neustále získava dôveru spokojných klientov po celom svete.
Našim klientom je výrobca vysokokvalitného vybavenie kasín, ktorý si vďaka svojím talentom a schopnostiam neustále získava dôveru spokojných klientov po celom svete.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• samostatnosť
• výborná komunikácia
• chuť učiť sa
• vôľa hľadať nové spôsoby riešenia situácií
• výborná komunikácia
• chuť učiť sa
• vôľa hľadať nové spôsoby riešenia situácií
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov