Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka recepcie a office manažér
TRIGON Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 6 EUR/hod.Mzda je uvedená orientačne, finálna suma bude závisieť od skúseností a potenciálu kandidáta.
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je úspešná slovenská IT spoločnosť hľadáme nového kolegu na pozíciu Asistent/ka recepcie - office manažér. Ak uvažujete o štarte svojej pracovnej kariéry, táto pozícia je Vám šitá na mieru. U nášho klienta získate prostredie takmer rodinnej firmy s priateľskou atmosférou a priestor pre sebarozvoj.
Naším klientom je rozrastajúca sa slovenská IT spoločnosť, ktorá pôsobí na IT trhu od roku 2000 ako dodávateľ spoľahlivých riešení informačných systémov založených na najmodernejších technológiách. Spoločnosť sa venuje okrem iného aj exkluzívnym projektom pre finančný sektor a zdravotnícky sektor.
Ako platný člen tímu budete zabezpečovať výpomoc na recepcii a office manažment.
Vašou dennou rutinou bude najmä:
• privítanie, usadenie a pohostenie návštev vo firme
• zabezpečenie chodu kancelárie
• objednávanie spotrebného materiálu
• udržiavanie poriadku v priestoroch firmy
• administratívne činnosti - napríklad preberanie pošty
• podpora pri styku s úradmi /rôzne zápisy a povolenia/ alebo inými spoločnosťami
• komunikáciu so správcom budovy
Okrem týchto, najmä administratívnych činností dostanete priestor naučiť sa a byť súčasťou HR a marketingových aktivít. Vieme si Vás predstaviť v činnostiach ako:
• podpora a pomoc pri usporadúvaní firemných eventov
• podpora pri vyhľadávaní kandidátov a publikovaní pozícií
• vedenie rôznej evidencie v oblasti HR, príprava štatistických prehľadov
• aktualizácia vybraných firemných dokumentov
• udržiavanie elektronického archívu firemnej dokumentácie a mnohé ďalšie.
Na všetky činnosti, ktoré od Vás budeme očakávať, Vás samozrejme zaškolíme.
Najlepšie sa na tejto pozícii uplatní dynamická osobnosť, ktorá rada komunikuje s ľuďmi. Rovnako dôležitý je pozitívny vzťah k poriadku a pozitívne myslenie.
Naším klientom je rozrastajúca sa slovenská IT spoločnosť, ktorá pôsobí na IT trhu od roku 2000 ako dodávateľ spoľahlivých riešení informačných systémov založených na najmodernejších technológiách. Spoločnosť sa venuje okrem iného aj exkluzívnym projektom pre finančný sektor a zdravotnícky sektor.
Ako platný člen tímu budete zabezpečovať výpomoc na recepcii a office manažment.
Vašou dennou rutinou bude najmä:
• privítanie, usadenie a pohostenie návštev vo firme
• zabezpečenie chodu kancelárie
• objednávanie spotrebného materiálu
• udržiavanie poriadku v priestoroch firmy
• administratívne činnosti - napríklad preberanie pošty
• podpora pri styku s úradmi /rôzne zápisy a povolenia/ alebo inými spoločnosťami
• komunikáciu so správcom budovy
Okrem týchto, najmä administratívnych činností dostanete priestor naučiť sa a byť súčasťou HR a marketingových aktivít. Vieme si Vás predstaviť v činnostiach ako:
• podpora a pomoc pri usporadúvaní firemných eventov
• podpora pri vyhľadávaní kandidátov a publikovaní pozícií
• vedenie rôznej evidencie v oblasti HR, príprava štatistických prehľadov
• aktualizácia vybraných firemných dokumentov
• udržiavanie elektronického archívu firemnej dokumentácie a mnohé ďalšie.
Na všetky činnosti, ktoré od Vás budeme očakávať, Vás samozrejme zaškolíme.
Najlepšie sa na tejto pozícii uplatní dynamická osobnosť, ktorá rada komunikuje s ľuďmi. Rovnako dôležitý je pozitívny vzťah k poriadku a pozitívne myslenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
...je ich tak veľa, že sa nám sem skoro nezmestili...
• Príjemný pracovný kolektív, veľmi dobré vzťahy medzi kolegami
• Priateľská a neformálna pracovná atmosféra
• Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
• Dlhodobá práca v stabilnej spoločnosti (pojem fluktuácia je nám na míle vzdialený)
• Uvítací balíček pri nástupe do firmy
• Multisport karta
• Pravidelné firemné akcie (firemné raňajky, teambuilding, vianočný punč, workshopy…)
• Príspevok na verejnú dopravu
• Príspevok na detský tábor alebo členstvo v registrovanom športovom klube
• Zdravotná starostlivosť
• SickDays
• Príspevok na Hobby vzdelávanie
• Príspevok na III. Pilier
• Príspevok na stravovanie
• Flexibilný pracovný čas
• Príjemný pracovný kolektív, veľmi dobré vzťahy medzi kolegami
• Priateľská a neformálna pracovná atmosféra
• Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
• Dlhodobá práca v stabilnej spoločnosti (pojem fluktuácia je nám na míle vzdialený)
• Uvítací balíček pri nástupe do firmy
• Multisport karta
• Pravidelné firemné akcie (firemné raňajky, teambuilding, vianočný punč, workshopy…)
• Príspevok na verejnú dopravu
• Príspevok na detský tábor alebo členstvo v registrovanom športovom klube
• Zdravotná starostlivosť
• SickDays
• Príspevok na Hobby vzdelávanie
• Príspevok na III. Pilier
• Príspevok na stravovanie
• Flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 1.kolo je realizované personálnou agentúrou a 2.kolo je osobné stretnutie u klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je úspešná slovenská IT spoločnosť, ktorá prináša inovácie do rôznych oblastí hospodárstva.
Našim klientom je úspešná slovenská IT spoločnosť, ktorá prináša inovácie do rôznych oblastí hospodárstva.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidát vhodný na túto pozíciu je:
- komunikatívny
- zodpovedný
- s pozitívnym vzťahom k organizovaniu denného chodu kancelárie
- akčný
- parťák do tímu
- komunikatívny
- zodpovedný
- s pozitívnym vzťahom k organizovaniu denného chodu kancelárie
- akčný
- parťák do tímu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov