Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér/obchodná manažérka pre softvérové riešenia
TRIGON Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 800 EUR/mesiacVýsledná mzda záleží aj od Vašich skúseností a zručností, je predmetom dohody. Súčasťou mzdy je aj bonusový systém - percentá z uhradených zákaziek.
- Termín nástupu: ASAP/Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
*Do rozrastajúceho sa tímu nášho klienta hľadáme talentovaného obchodníka, ktorý chce pracovať na svojom profesijnom a osobnostnom raste.*
Pri práci v tejto spoločnosti Vás čaká výborný kolektív expertov, ktorí majú nadšenie pre IT technológie a neustále zlepšujú seba a aj svoju firmu. Produkty firmy sú dobre známe aj v iných európskych krajinách. Pre nášho klienta je dôležité aj životné prostredie, na čo kladie dôraz pri všetkých svojich činnostiach a produktoch. Vašou "základňou" bude Banská Bystrica, kde prebehne Vaša adaptácia, následne budete mať na starosti najmä Trenčiansky región.
Na tejto pozícii potrebujeme obchodníka s proklientskym prístupom a skúsenosťami s obchodom. V práci je proaktívny, dynamický, má technické myslenie, dokáže priniesť nové nápady a nemá problém dať kvalitnú spätnú väzbu či už kolegom, alebo vedeniu. Je samostatný a organizovaný, no zároveň je spoľahlivým partnerom pre klientov aj kolegov.
Z obchodného hľadiska je to človek, ktorý vie získať a udržať klientov a neustále hľadá nové príležitosti. Každodenná komunikácia s klientami a ich spokojnosť je pre neho prioritou a dokáže si z nich časom urobiť priateľov. Ideálne je, ak má skúsenosti s predajom SW riešení a znalosť IT trhu.
Vašou hlavnou činnosťou na tejto pozícii bude najmä:
- udržiavanie existujúcich obchodných vzťahov a budovanie nových,
- pravidelná osobná aj telefonická komunikácia s pridelenými zákazníkmi,
- prezentovanie produktov firmy,
- spracovanie obchodných prípadov od nájdenia kontaktu až po realizáciu,
- príprava obchodných ponúk, objednávok, zmlúv,
- spolupráca s tímom konzultantov a realizačnými oddeleniami.
V začiatkoch Vám bude poskytnutá komplexná adaptácia, no aj počas celého Vášho pôsobenia vo firme Vám oporou budú skúsení kolegovia a vedenie.
Pri práci v tejto spoločnosti Vás čaká výborný kolektív expertov, ktorí majú nadšenie pre IT technológie a neustále zlepšujú seba a aj svoju firmu. Produkty firmy sú dobre známe aj v iných európskych krajinách. Pre nášho klienta je dôležité aj životné prostredie, na čo kladie dôraz pri všetkých svojich činnostiach a produktoch. Vašou "základňou" bude Banská Bystrica, kde prebehne Vaša adaptácia, následne budete mať na starosti najmä Trenčiansky región.
Na tejto pozícii potrebujeme obchodníka s proklientskym prístupom a skúsenosťami s obchodom. V práci je proaktívny, dynamický, má technické myslenie, dokáže priniesť nové nápady a nemá problém dať kvalitnú spätnú väzbu či už kolegom, alebo vedeniu. Je samostatný a organizovaný, no zároveň je spoľahlivým partnerom pre klientov aj kolegov.
Z obchodného hľadiska je to človek, ktorý vie získať a udržať klientov a neustále hľadá nové príležitosti. Každodenná komunikácia s klientami a ich spokojnosť je pre neho prioritou a dokáže si z nich časom urobiť priateľov. Ideálne je, ak má skúsenosti s predajom SW riešení a znalosť IT trhu.
Vašou hlavnou činnosťou na tejto pozícii bude najmä:
- udržiavanie existujúcich obchodných vzťahov a budovanie nových,
- pravidelná osobná aj telefonická komunikácia s pridelenými zákazníkmi,
- prezentovanie produktov firmy,
- spracovanie obchodných prípadov od nájdenia kontaktu až po realizáciu,
- príprava obchodných ponúk, objednávok, zmlúv,
- spolupráca s tímom konzultantov a realizačnými oddeleniami.
V začiatkoch Vám bude poskytnutá komplexná adaptácia, no aj počas celého Vášho pôsobenia vo firme Vám oporou budú skúsení kolegovia a vedenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilná pracovná doba,
- služobné auto, počítač, telefón,
- možnosť HO,
- zľavy u zmluvných partnerov firmy,
- programy pre podporu rodiny (dovolenky, príspevky pri narodení dieťaťa...),
- program lojality,
- vzdelávanie a kariérny postup (školenia, kurzy, workshopy, jazykové kurzy...),
- dovolenka a príspevok na stravné nad rámec zákona.
- služobné auto, počítač, telefón,
- možnosť HO,
- zľavy u zmluvných partnerov firmy,
- programy pre podporu rodiny (dovolenky, príspevky pri narodení dieťaťa...),
- program lojality,
- vzdelávanie a kariérny postup (školenia, kurzy, workshopy, jazykové kurzy...),
- dovolenka a príspevok na stravné nad rámec zákona.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme Vám za zaslanie Vášho životopisu. Všetky životopisy starostlivo posudzujeme. Výberový proces pozostáva minimálne z 2 kôl, pričom 2.kolo je realizované u nášho klienta. Vyrozumenie o výsledku výberového konania dostane po ukončení výberového procesu každý uchádzač.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je rozrastajúca sa IT firma s nadšením pre IT technológie, ktorá sa neustále posúva dopredu. Ponúka široké portfólio vlastných produktov a služieb.
Našim klientom je rozrastajúca sa IT firma s nadšením pre IT technológie, ktorá sa neustále posúva dopredu. Ponúka široké portfólio vlastných produktov a služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť,
- príjemné vystupovanie,
- obchodnícke myslenie,
- skúsenosť s IT trhom.
- príjemné vystupovanie,
- obchodnícke myslenie,
- skúsenosť s IT trhom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov