Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

HR Business Partner

TRIGON Consulting s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 800 EUR/mesiacĎalšie bonusy budú kandidátom prezentované na osobnom stretnutí.
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

*Zaujímavá príležitosť pre akčného personalistu, ktorý má rád výzvy, hľadá priestor na dlhodobé uplatnenie svojich skúseností a ich prehĺbenie a ocení možnosť sebarealizácie a samostatnosti v oblasti ľudských zdrojov.*

Pre nášho klienta, ktorým je nadnárodná spoločnosť s tridsať ročnou históriou, etablovaná vo svojom obore ako jednotka na Slovenskom trhu hľadáme akčného kolegu, na pozíciu "HR Business Partner".

Hlavnou náplňou práce HR Business Partner na tejto pozícii bude nastaviť a zastrešiť personálne oddelenie spoločnosti s aktívnou podporou vedenia a holdingu.

Hľadáme človeka, ktorý dokáže sprostredkovať informácie a vytvorí tak pomyselný komunikačný "most" medzi zamestnancami a vedením spoločnosti.
Disponuje operatívnym a strategickým myslením a má dostatočné povedomie aj o legislatíve v tejto oblasti.
Dokáže byť partnerom pre vedenie spoločnosti a oporou pre zverených zamestnancov.

Kandidát na tejto pozícii bude vykonávať denné operatívne úlohy prideľované od personálnej riaditeľky.
Väčšia časť náplne práce (cca 75%) bude denná rutina v komunikácii s dodávateľom spracovania mzdovej agendy, riešenie denných personálnych záležitostí v komunikácii so zamestnancami, výber sezónnych zamestnancov, výber dodávateľov na školenia a pod.
Zvyšný čas bude HR Business Partner venovať podpore vedeniu v riešení personálnych otázok.

HR Business Partner bude reportovať personálnej riaditeľke v Maďarsku, preto je na tejto pozícii nevyhnutná znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2+ alebo znalosť maďarského jazyka.

Miesto pracoviska môže byť po dohode Bratislava, Banská Bystrica alebo Prievidza s možnosťou Homeoffice a občasným vycestovaním na jednotlivé prevádzky spoločnosti.

Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:

• asistovať pri všetkých interných a externých záležitostiach týkajúcich sa ľudských zdrojov
• podieľať sa na tvorbe organizačných smerníc a postupov
• riadenie odmeňovania, navrhovanie benefitov, školení, motivácia zamestnancov
• príprava a správa HR rozpočtu
• HR marketing, budovanie firemnej kultúry a starostlivosť o zamestnancov
• príprava a napĺňanie HR stratégie - odporúčania na motiváciu zamestnancov
• úzka spolupráca s vedením spoločnosti a reportovanie výsledkov personálnej riaditeľke

Ak ste sa v tejto pozícii našli, otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej nadnárodnej spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca pre renomovanú, silnú a stabilnú spoločnosť
• príspevok do 3. piliera
• zamestnanecké benefity
• príležitosť pre kariérny rast a prehĺbenie skúseností v segmente
• priestor pre kreativitu
• príležitosť stať sa členom tímu
• možnosť odborného vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu, všetky žiadosti starostlivo posúdime. Výberový proces pozostáva z minimálne 2 kôl, pričom 2.kolo bude realizované u klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je nadnárodná spoločnosť s tridsať ročnou históriou, etablovaná vo svojom obore ako jednotka na Slovenskom trhu. Je významným členom medzinárodného maďarsko-francúzskeho holdingu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kandidáta / kandidátku, ktorý:
• má výbornú komunikáciu a fokus na detail
• silnú orientáciu na interného klienta
• skúsenosti s náborom a výberom ľudí
• znalosť HR procesov a HR legislatívy
• ocení možnosť sebarealizácie a samostatnosti, vie si sám určiť priority
• hľadá priestor na dlhodobé uplatnenie svojich skúseností a ich prehĺbenie
• chce dostať príležitosť v silnej, stabilnej a perspektívnej spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov