Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Manažér ľudských zdrojov

TRIGON Consulting s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 800 EUR/mesiacĎalšie bonusy budú kandidátom prezentované na osobnom stretnutí.
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

*Zaujímavá príležitosť pre akčného personalistu, ktorý má rád výzvy a dokáže vytvoriť a nastaviť procesy HR oddelenia*

Pre nášho klienta, ktorým je nadnárodná spoločnosť s tridsať ročnou históriou, etablovaná vo svojom obore ako jednotka na Slovenskom trhu hľadáme akčného kolegu, na pozíciu "Manažér ľudských zdrojov".

Hlavnou náplňou práce Manažéra na tejto pozícii bude vytvoriť, nastaviť a zastrešiť celé personálne oddelenie spoločnosti nanovo s aktívnou podporou vedenia a holdingu. Všetky procesy od sezónnych náborových aktivít - aktívny recruiting, cez kvalitný onboarding, kompletnú administratívu pri nástupoch a výstupoch, následnú starostlivosť o zamestnancov počas pôsobenia v spoločnosti až po nastavenie odmeňovacieho systému, vrátane zabezpečenia internej a externej komunikácie spoločnosti v témach HR.
Mzdovú agendu má spoločnosť zabezpečenú outsorsingom.

Hľadáme človeka, ktorý je systematický, zodpovedný, dostatočne samostatný a lákajú ho výzvy. Je skúsený, stále však ochotný aj vykonávať jednotlivé nastavené procesy, venovať sa recruitingu a prichádzať s novými, aj netradičnými riešeniami. Dokáže byť partnerom pre vedenie spoločnosti a oporou pre zverených zamestnancov. Zároveň je empatický a podporujúci.

Vhodný kandidát na túto pozíciu má už predošlé skúsenosti s fungovaním ľudských zdrojov, HR procesmi, HR marketingom a náborom (výberom a adaptáciou zamestnancov) a má dostatočné povedomie o pracovnom práve.
Výhodou je skúsenosť s talent manažmentom, starostlivosťou o zamestnancov ako aj budovaním firemnej kultúry a internou komunikáciou.

Kandidát na tejto pozícii bude vykonávať denné operatívne úlohy prideľované od personálnej riaditeľky.
Väčšia časť náplne práce (cca 75%) bude denná rutina v komunikácii s dodávateľom spracovania mzdovej agendy, riešenie denných personálnych záležitostí v komunikácii so zamestnancami, výber sezónnych zamestnancov, výber dodávateľov na školenia a pod.
Zvyšok náplne práce bude obsahovať podporu vedeniu v riešení personálnych otázok.

Manažér ľudských zdrojov bude reportovať personálnej riaditeľke v Maďarsku, preto je na tejto pozícii nevyhnutná znalosť anglického jazyka na úrovni min. B2+ alebo znalosť maďarského jazyka.

Miesto pracoviska môže byť po dohode Bratislava, Banská Bystrica alebo Prievidza s možnosťou Homeoffice a občasným vycestovaním na jednotlivé prevádzky spoločnosti.

Medzi typické činnosti manažéra na tejto pozícii patrí:

• asistovať pri všetkých interných a externých záležitostiach týkajúcich sa ľudských zdrojov
• podieľať sa na tvorbe organizačných smerníc a postupov
• riadenie odmeňovania, navrhovanie benefitov
• príprava a správa HR rozpočtu
• HR marketing, budovanie firemnej kultúry a starostlivosť o zamestnancov
• príprava a napĺňanie HR stratégie - odporúčania na motiváciu zamestnancov
• úzka spolupráca s vedením spoločnosti a reportovanie výsledkov personálnej riaditeľke

Ak ste sa v tejto pozícii našli, otvára sa Vám skvelá príležitosť získať zaujímavú prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí úspešnej nadnárodnej spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca pre renomovanú, silnú a stabilnú spoločnosť
• príspevok do 3. piliera
• zamestnanecké benefity
• príležitosť pre kariérny rast a prehĺbenie skúseností v segmente
• priestor pre kreativitu
• príležitosť stať sa členom tímu
• možnosť odborného vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu, všetky žiadosti starostlivo posúdime. Výberový proces pozostáva z minimálne 2 kôl, pričom 2.kolo bude realizované u klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je nadnárodná spoločnosť s tridsať ročnou históriou, etablovaná vo svojom obore ako jednotka na Slovenskom trhu. Je významným členom medzinárodného maďarsko-francúzskeho holdingu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme kandidáta / kandidátku, ktorý:
• má výbornú komunikáciu a fokus na detail
• silnú orientáciu na interného klienta
• skúsenosti s náborom a výberom ľudí
• znalosť HR procesov a HR legislatívy
• ocení možnosť sebarealizácie a samostatnosti, vie si sám určiť priority
• hľadá priestor na dlhodobé uplatnenie svojich skúseností a ich prehĺbenie
• chce dostať príležitosť v silnej, stabilnej a perspektívnej spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov