Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Senior účtovník/-čka

TRIGON Consulting s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiacVýsledná mzda záleží od Vašich skúseností a zručností.
  • Termín nástupu: Dohodou/Ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

*Chcete zmeniť prácu a ísť na istotu? *

Postavte kariéru na pevných základoch a staňte sa členom renomovanej audítorskej a poradenskej spoločnosti na pozícii "Senior účtovník/-čka."

Náš klient úspešne pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 30 rokov. Patrí medzi desať najväčších audítorských firiem na Slovensku, vo svojom obore patrí medzi špičkové spoločnosti na trhu. Je nezávislým členom medzinárodnej audítorskej skupiny. Svojim klientom (národné aj medzinárodné spoločnosti) poskytuje audítorské služby, účtovné, ekonomické a daňové poradenstvo.

Vhodný kandidát na túto pozíciu dokáže samostatne účtovať bežné účtovné operácie, pozná platnú slovenskú účtovnú a mzdovú legislatívu. Komplexne ovláda podvojné účtovníctvo, personalistiku a mzdové účtovníctvo na úrovni expert.

Hľadáme samostatného účtovníka/-čku, ktorý je dôsledný, zodpovedný, spoľahlivý a s prehľadom dokáže komunikovať s klientami aj v anglickom jazyku.

Ako samostatný účtovník/-čka budete mať pridelených vlastných klientov, ktorým budete viesť kompletné podvojné účtovníctvo (od otvorenia až po zatvorenie roka, okrem miezd). Počet pridelených klientov závisí od ich veľkosti, počtu dokladov a pod. Pracovať budete v príjemnom kolektíve, v digitálnom priestore a profesionálnou zastupiteľnosťou zo strany kolegov.

Vašou hlavnou náplňou práce na dennej báze bude najmä:

• samostatné účtovanie bežných účtovných operácií
• riešenie zložitejších, atypických účtovných prípadov v spolupráci s hlavným účtovníkom
• evidencia účtovných dokladov klienta
• spracovávanie kontrolných a súhrnných výkazov DPH
• uzávierkové operácie
• pravidelný reporting finančných ukazovateľov klientom, na základe ich požiadaviek.

Úspešný kandidát sa v rámci adaptácie s plnou podporou zo strany skúsenejších kolegov a nadriadených oboznámi s fungovaním spoločnosti a s pridelenými klientmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca pre renomovanú spoločnosť
• mimoriadne príjemné a podporujúce pracovné prostredie
• pravidelne prehodnocovaná výška príjmu
• výborný kolektív a ľudský prístup vedenia spoločnosti
• profesijný rast prostredníctvom mentoringu a spolupráce s hlavným účtovníkom pri riešení zložitejších účtovných operácií
• neustály odborný rozvoj a rast (odborné školenia, medzinárodné konferencie a semináre plne hradené zamestnávateľom)
• koncoročné odmeny
• príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• rôzne teambuildingové aktivity (golfový turnaj, lyžovačka a podobne..)
• rôzne odmeny a prémie podľa dohody so zamestnávateľom

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Spoločnosť úspešne pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 30 rokov a svojim klientom (národné aj medzinárodné spoločnosti rôzneho charakteru a veľkosti) poskytuje audítorské služby a účtovné, ekonomické a daňové poradenstvo. Spoločnosť je už viac ako 5 rokov členom medzinárodnej audítorskej skupiny a vo svojom obore patrí medzi špičkové spoločnosti na trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Expert

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát /-tka na túto pozíciu je:
• samostatný, precízny, zodpovedný a flexibilný
• má analytické a logické myslenie
• vie komunikovať v angličtine
• je dostatočne asertívny
• bezúhonný
• má min. 3 roky praxe v oblasti komplexného vedenia podvojného účtovníctva alebo mzdového účtovníctva a personalistiky
• vie pracovať v jednom z účtovných programov (Omega, Pohoda, Helios) a v jednom z programov na mzdové účtovníctvo (Softip, Olymp, Helios) na pokročilej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov