Samostatný účtovník/-čka
TRIGON Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Zvolen
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 1 600 EUR/mesiacPo uplynutí skúšobnej doby sú súčasťou odmeňovania aj kvartálne odmeny a priemerný zárobok je 1400 -1600Eur.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste samostatný a zároveň aj tímový hráč?
Baví Vás účtovníctvo?
Skúste to s nami!
Do príjemného kolektívu stabilnej rodinnej spoločnosti pôsobiacej v oblasti poradenstva a konzultácií, pôsobiacej na trhu už viac ako 20 rokov, hľadáme samostatného účtovníka/-čku pre spracovanie kompletnej účtovnej a mzdovej agendy.
Ponúkame zaujímavú prácu pozitívnej a zodpovednej osobe s niekoľkoročnými skúsenosťami v oblasti účtovníctva, ktorá dokáže samostatne účtovať bežné účtovné operácie a pozná slovenskú účtovnú a daňovú legislatívu. Je komunikačne zdatná, proklientsky orientovaná a preferuje skôr rutinnú prácu počas pevnej pracovnej doby (7:30 - 16:00) v sídle firmy vo Zvolene.
**Vítaný je aj juniornejší kandidát/-a/, ktorý ovláda už nejakú časť účtovníctva. Dostane v tejto spoločnosti príležitosť na osobný rozvoj a získanie bohatých skúseností.**
Výhodou je znalosť práce v programe Softip Profit Plus.
Vhodný kandidát/-ka na túto pozíciu nastúpi do kolektívu seniorných účtovníčok. Dostane pridelených vlastných klientov (nie výrobné firmy), ktorým bude viesť kompletné podvojné účtovníctvo (od otvorenia až po zatvorenie roka, vrátane miezd). Zároveň bude denne komunikovať s klientami a zodpovedať len za účtovanie na základe dokladov, na zákazky a na strediská. So všetkými novými alebo náročnejšími účtovnými prípadmi sa bude mať možnosť poradiť s nadriadenými.
Medzi typické činnosti vykonávané na tejto pozícii patrí:
• riešenie požiadaviek jednotlivých klientov,
• samostatné komplexné zabezpečenie mzdového účtovníctva (výpočet miezd, dochádzka, nemocenské dávky, zrážky zo mzdy a iné),
• samostatné účtovanie bežných účtovných operácií,
• riešenie zložitejších, atypických účtovných prípadov v spolupráci s hlavným účtovníkom,
• evidencia účtovných dokladov klienta,
• spracovávanie kontrolných a súhrnných výkazov DPH,
• uzávierkové operácie,
• pravidelný reporting finančných ukazovateľov klientom na základe ich požiadaviek.
Úspešný kandidát/-ka sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti, s pridelenými klientmi a počas svojho pôsobenia v spoločnosti, dostane plnú podporu zo strany skúsenejších kolegov aj majiteľov.
Baví Vás účtovníctvo?
Skúste to s nami!
Do príjemného kolektívu stabilnej rodinnej spoločnosti pôsobiacej v oblasti poradenstva a konzultácií, pôsobiacej na trhu už viac ako 20 rokov, hľadáme samostatného účtovníka/-čku pre spracovanie kompletnej účtovnej a mzdovej agendy.
Ponúkame zaujímavú prácu pozitívnej a zodpovednej osobe s niekoľkoročnými skúsenosťami v oblasti účtovníctva, ktorá dokáže samostatne účtovať bežné účtovné operácie a pozná slovenskú účtovnú a daňovú legislatívu. Je komunikačne zdatná, proklientsky orientovaná a preferuje skôr rutinnú prácu počas pevnej pracovnej doby (7:30 - 16:00) v sídle firmy vo Zvolene.
**Vítaný je aj juniornejší kandidát/-a/, ktorý ovláda už nejakú časť účtovníctva. Dostane v tejto spoločnosti príležitosť na osobný rozvoj a získanie bohatých skúseností.**
Výhodou je znalosť práce v programe Softip Profit Plus.
Vhodný kandidát/-ka na túto pozíciu nastúpi do kolektívu seniorných účtovníčok. Dostane pridelených vlastných klientov (nie výrobné firmy), ktorým bude viesť kompletné podvojné účtovníctvo (od otvorenia až po zatvorenie roka, vrátane miezd). Zároveň bude denne komunikovať s klientami a zodpovedať len za účtovanie na základe dokladov, na zákazky a na strediská. So všetkými novými alebo náročnejšími účtovnými prípadmi sa bude mať možnosť poradiť s nadriadenými.
Medzi typické činnosti vykonávané na tejto pozícii patrí:
• riešenie požiadaviek jednotlivých klientov,
• samostatné komplexné zabezpečenie mzdového účtovníctva (výpočet miezd, dochádzka, nemocenské dávky, zrážky zo mzdy a iné),
• samostatné účtovanie bežných účtovných operácií,
• riešenie zložitejších, atypických účtovných prípadov v spolupráci s hlavným účtovníkom,
• evidencia účtovných dokladov klienta,
• spracovávanie kontrolných a súhrnných výkazov DPH,
• uzávierkové operácie,
• pravidelný reporting finančných ukazovateľov klientom na základe ich požiadaviek.
Úspešný kandidát/-ka sa v rámci adaptácie oboznámi s fungovaním spoločnosti, s pridelenými klientmi a počas svojho pôsobenia v spoločnosti, dostane plnú podporu zo strany skúsenejších kolegov aj majiteľov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej spoločnosti s príjemnou atmosférou rodinnej firmy
• motivujúce finančné ohodnotenie
• výborné pracovné prostredie
• 100% záujem a podpora od majiteľov
• piatková, len 6hod. pracovná doba za plnú mzdu:)
• motivujúce finančné ohodnotenie
• výborné pracovné prostredie
• 100% záujem a podpora od majiteľov
• piatková, len 6hod. pracovná doba za plnú mzdu:)
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Naším klientom je stabilná rodinná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva a konzultácií s garanciou vysokej odbornosti a profesionality, ktorá je na trhu už viac ako 20 rokov.
Naším klientom je stabilná rodinná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva a konzultácií s garanciou vysokej odbornosti a profesionality, ktorá je na trhu už viac ako 20 rokov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
3
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• znalosť platnej legislatívy a ochota priebežného vzdelávania sa v tejto oblasti,
• min. 5 rokov skúseností v oblasti personalistiky,
• zodpovednosť, samostatnosť a diskrétnosť
• ochota a chuť učiť sa aj nové veci
• min. 5 rokov skúseností v oblasti personalistiky,
• zodpovednosť, samostatnosť a diskrétnosť
• ochota a chuť učiť sa aj nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov