Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/ Asistent riaditeľa
TRIGON Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 250 - 1 500 EUR/mesiacVýsledná odmena závisí od skúseností a praxe kandidáta. Odmenu si môžete ovplyvniť štvrťročnými bonusmi a výkonovými bonusmi.
- Termín nástupu: Ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorý je lídrom v oblasti laboratórnych zariadení hľadáme šikovnú asistentku/asistenta. Našim klientom je významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v oblasti laboratórnych zariadení už 30 rokov. Spoločnosť je veľmi dobre známa na Slovensku aj v zahraničí a svojim zákazníkom prináša špičkové prístroje z oblasti analytickej chémie a fyzikálnych meraní.
Nový kolega bude mať výraznú podporu vedenia spoločnosti pri nástupe aj počas bežného pracovného života. Táto pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý hľadá stabilnú prácu na dlhé obdobie. Budete pracovať v tíme kvalifikovaných kolegov, v spoločnosti, ktorá vie svojich zamestnancov oceniť.
Hľadáme kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Čakáme, že bude prichádzať s novými nápadmi a kreatívnymi riešeniami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a akčnosť je na tomto poste nutnosťou.
Medzi Vaše činnosti bude patriť najmä:
- komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti,
- administratívna podpora riaditeľa spoločnosti,
- administratívne zabezpečenie kancelárie,
- podpora riešenia odborných úloh na základe informácií od nadriadených,
- získavanie best practice od kolegov a ich spracovanie,
- samostatná príprava podkladov a prezentácií,
- príprava podkladov pre marketing,
- aktívna podpora obchodného oddelenia,
- organizovanie firemných podujatí (cca 1 - 2x ročne),
- komunikácia s dodávateľmi z SK ako aj zahraničia (AJ),
- administratívne podpora pri účasti a postupov vo verejnom obstarávaní a sledovanie legislatívy v danej oblasti (po predchádzajúcom zaškolení).
Asistentka na tejto pozícii disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorá dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická a má zmysel pre detail.
Nový kolega bude mať výraznú podporu vedenia spoločnosti pri nástupe aj počas bežného pracovného života. Táto pozícia je vhodná pre kandidáta, ktorý hľadá stabilnú prácu na dlhé obdobie. Budete pracovať v tíme kvalifikovaných kolegov, v spoločnosti, ktorá vie svojich zamestnancov oceniť.
Hľadáme kandidáta, ktorý k práci pristupuje proaktívne a poradí si so všetkými problémami. Čakáme, že bude prichádzať s novými nápadmi a kreatívnymi riešeniami. Schopnosť spolupráce, otvorená komunikácia a akčnosť je na tomto poste nutnosťou.
Medzi Vaše činnosti bude patriť najmä:
- komplexné vybavovanie administratívnej agendy a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb vedenia spoločnosti,
- administratívna podpora riaditeľa spoločnosti,
- administratívne zabezpečenie kancelárie,
- podpora riešenia odborných úloh na základe informácií od nadriadených,
- získavanie best practice od kolegov a ich spracovanie,
- samostatná príprava podkladov a prezentácií,
- príprava podkladov pre marketing,
- aktívna podpora obchodného oddelenia,
- organizovanie firemných podujatí (cca 1 - 2x ročne),
- komunikácia s dodávateľmi z SK ako aj zahraničia (AJ),
- administratívne podpora pri účasti a postupov vo verejnom obstarávaní a sledovanie legislatívy v danej oblasti (po predchádzajúcom zaškolení).
Asistentka na tejto pozícii disponuje zdravým sebavedomím a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorá dokáže strážiť termíny. Je dostatočne samostatná a organizovaná, všetky dohodnuté činnosti vykonáva včas a v očakávanej kvalite. Pri vykonávaní všetkých pracovných povinností je systematická a má zmysel pre detail.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca vo výnimočnej spoločnosti s dlhodobou perspektívou
- odborné zaškolenie a pravidelné vzdelávanie
- perfektný adaptačný program
- odborný a profesný rast
- pravidelné bonusy na základe splnenia definovaných kritérií
- odborné zaškolenie a pravidelné vzdelávanie
- perfektný adaptačný program
- odborný a profesný rast
- pravidelné bonusy na základe splnenia definovaných kritérií
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu. Výberový proces pozostáva prinajmenšom z 2 kôl, pričom 2. kolo je realizované u nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Náš klient je významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v oblasti laboratórnych zariadení už 30 rokov. Spoločnosť je veľmi dobre známa na Slovensku aj v zahraničí. Operuje v oblasti priemyslu a aj na akademickej pôde.
Náš klient je významná slovenská spoločnosť pôsobiaca na trhu v oblasti laboratórnych zariadení už 30 rokov. Spoločnosť je veľmi dobre známa na Slovensku aj v zahraničí. Operuje v oblasti priemyslu a aj na akademickej pôde.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na tejto pozícii sa najlepšie uplatní kandidát / kandidátka, ktorý je:
- samostatný, kreatívny,
- organizačný typ,
- rád pracuje v kolektíve, no je dostatočne samostatný pri plnení jemu zverených úloh,
- ovláda slovenský jazyk na vysokej úrovni (gramatika),
- má znalosť anglického jazyka,
- akčný a dynamický,
- rád prijíma výzvy,
- hľadá spôsoby riešenia situácií,
- je ochotný prichádzať s nápadmi,
- nebojí sa rozhodnúť,
- ochotný sa učiť,
- zodpovedný za výsledok,
- má skúsenosť na podobnej pozícii.
- samostatný, kreatívny,
- organizačný typ,
- rád pracuje v kolektíve, no je dostatočne samostatný pri plnení jemu zverených úloh,
- ovláda slovenský jazyk na vysokej úrovni (gramatika),
- má znalosť anglického jazyka,
- akčný a dynamický,
- rád prijíma výzvy,
- hľadá spôsoby riešenia situácií,
- je ochotný prichádzať s nápadmi,
- nebojí sa rozhodnúť,
- ochotný sa učiť,
- zodpovedný za výsledok,
- má skúsenosť na podobnej pozícii.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov