Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér s výpočtovou technikou pre Česko
TRIGON Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Trenčiansky kraj, Liberecký kraj, Stredočeský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiac+ mesačné prémie. Bonusová schéma bude prezentovaná na pohovore.
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je výnimočná spoločnosť venujúca sa oblasti predaja repasovanej výpočtovej techniky, hľadáme šikovného Obchodného manažéra / manažérku pre Česko v segmente B2B. Vhodný kandidát pre túto pozíciu je akčný, komunikatívny so silným zmyslom pre obchod. Kandidát má pozitívny vzťah k výpočtovej technike a ekológia mu nie je ľahostajná.
Pozícia je vhodnejšia pre kandidátov z pohraničných okresov, ale aj Česka (napr. Juhočeský kraj, Stredočeský, Liberecký kraj, Ustecký kraj,..) podmienkou ovládania slovenského jazyka. Práca vyžaduje denné cestovanie a je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska.
Vašou úlohou bude samostatná realizácia celého obchodného procesu a to:
• intenzívna akvizičná činnosť na dennej báze
• budovanie a udržiavanie vzťahov s obchodnými partnermi
• organizovanie stretnutí s konkurenčnými/novými zákazníkmi, za účelom
• získavať prevádzky do portfólia spoločnosti
• starostlivosť o existujúcu sieť klientov
• hľadanie nových riešení na uspokojenie potrieb zákazníka
• obchodné zastrešovanie nových produktov a služieb
• navštevovanie obchodných partnerov
• pravidelné telefonické kontaktovanie obchodných partnerov
• plnenie obchodných plánov
• zabezpečovanie cenových ponúk
• ako aj dokončenie obchodu a odsledovanie dodávky a platby.
Pravidelne budete realizovať prezentácie u klientov a súčasťou Vašej práce bude denný reporting nadriadeným v stanovenom termíne. K dispozícii budete mať PC vybavenie, telefón a služobné vozidlo. Práca je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska. Raz za štvrťrok absolvujete služobné cesty do sídla spoločnosti v Banskej Bystrici.
Ideálny kandidát má skúsenosti s predajom a má výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti. Je samostatný, zodpovedný a optimisticky ladený. Vie, že jeho osobný image je rovnako dôležitý ako jeho osobnostné schopnosti. Vie si organizovať svoj čas, je disciplinovaný, plní sľuby a je zameraný na dosiahnutie cieľov. Nechodí s problémami, ale s riešeniami.
Pozícia je vhodnejšia pre kandidátov z pohraničných okresov, ale aj Česka (napr. Juhočeský kraj, Stredočeský, Liberecký kraj, Ustecký kraj,..) podmienkou ovládania slovenského jazyka. Práca vyžaduje denné cestovanie a je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska.
Vašou úlohou bude samostatná realizácia celého obchodného procesu a to:
• intenzívna akvizičná činnosť na dennej báze
• budovanie a udržiavanie vzťahov s obchodnými partnermi
• organizovanie stretnutí s konkurenčnými/novými zákazníkmi, za účelom
• získavať prevádzky do portfólia spoločnosti
• starostlivosť o existujúcu sieť klientov
• hľadanie nových riešení na uspokojenie potrieb zákazníka
• obchodné zastrešovanie nových produktov a služieb
• navštevovanie obchodných partnerov
• pravidelné telefonické kontaktovanie obchodných partnerov
• plnenie obchodných plánov
• zabezpečovanie cenových ponúk
• ako aj dokončenie obchodu a odsledovanie dodávky a platby.
Pravidelne budete realizovať prezentácie u klientov a súčasťou Vašej práce bude denný reporting nadriadeným v stanovenom termíne. K dispozícii budete mať PC vybavenie, telefón a služobné vozidlo. Práca je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska. Raz za štvrťrok absolvujete služobné cesty do sídla spoločnosti v Banskej Bystrici.
Ideálny kandidát má skúsenosti s predajom a má výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti. Je samostatný, zodpovedný a optimisticky ladený. Vie, že jeho osobný image je rovnako dôležitý ako jeho osobnostné schopnosti. Vie si organizovať svoj čas, je disciplinovaný, plní sľuby a je zameraný na dosiahnutie cieľov. Nechodí s problémami, ale s riešeniami.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti
• odborný a profesijný rast
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• dlhodobá spolupráca
• služobné vozidlo
• zamestnanecké výhody
• odborný a profesijný rast
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• dlhodobá spolupráca
• služobné vozidlo
• zamestnanecké výhody
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Spoločnosť je etablovaná na trhu s výpočtovou technikou takmer 20 rokov. Okrem Slovenska má svoju stabilnú klientelu aj v zahraničí. Svojou činnosťou sa snaží pre svojich klientov zabezpečiť tú najlepšiu kvalitu výpočtovej techniky za prijateľné ceny. V spoločnosti vládne priateľská atmosféra podčiarknutá výbornými pracovnými podmienkami.
Spoločnosť je etablovaná na trhu s výpočtovou technikou takmer 20 rokov. Okrem Slovenska má svoju stabilnú klientelu aj v zahraničí. Svojou činnosťou sa snaží pre svojich klientov zabezpečiť tú najlepšiu kvalitu výpočtovej techniky za prijateľné ceny. V spoločnosti vládne priateľská atmosféra podčiarknutá výbornými pracovnými podmienkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - základy
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• vhodný kandidát je z Libereckého, Jihočeského alebo Stredočeského kraja
• minimálne 2-ročné skúsenosti v oblasti predaja
• znalosť obchodných procesov, obchodnej
komunikácie a schopnosti vytvárať vzťahy
• znalosť českého jazyka slovom aj písmom
• znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom
• minimálne 2-ročné skúsenosti v oblasti predaja
• znalosť obchodných procesov, obchodnej
komunikácie a schopnosti vytvárať vzťahy
• znalosť českého jazyka slovom aj písmom
• znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov.
Sme tá správna personálna agentúra, pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Sme tá správna personálna agentúra, pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk/o_nas/
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov