Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný zástupca na telefóne, telesales
Tender Service, s.r.o.
- Miesto práce: Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 500 EUR/mesiacfixná mzda + variabilná časť
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý má rád komunikáciu s ľuďmi, má obchodného ducha a skúsenosti s aktívnym predajom po telefóne. Naša spoločnosť má stabilné zázemie a je na slovenskom trhu už 18 rokov. Monitorujeme verejné zákazky a našimi klientmi sú firmy z rôznych odvetví.
Čo Vás čaká ?
- telefonické kontaktovanie cieľovej skupiny potenciálnych záujemcov o službu
- nadväzovanie vzťahov s potenciálnymi klientmi s cieľom porozumieť potrebám firiem rôzneho zamerania a odvetví
- predstavovanie benefitov a výhod služby
- aktívny predaj služby po telefóne
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- telefonická a emailová komunikácia
- práca s interným CRM systémom - administratívna činnosť spojená s predajom a požiadavkami klientov
- starostlivosť o existujúcich klientov, poradenstvo a udržiavanie už existujúcich obchodných vzťahov
Aké znalosti a zručnosti sú od Vás očakávané:
- skúsenosti s predajom
- výborné komunikačné schopnosti s dôrazom na telefonický prejav
- príjemné vystupovanie
- samostatne pracujúca osobnosť a zároveň tímový hráč
- skúsenosť z call centra alebo z obchodného prostredia
- orientácia na výsledky
- výborná počítačová gramotnosť
- znalosť anglického jazyka
Čo Vás čaká ?
- telefonické kontaktovanie cieľovej skupiny potenciálnych záujemcov o službu
- nadväzovanie vzťahov s potenciálnymi klientmi s cieľom porozumieť potrebám firiem rôzneho zamerania a odvetví
- predstavovanie benefitov a výhod služby
- aktívny predaj služby po telefóne
- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní
- telefonická a emailová komunikácia
- práca s interným CRM systémom - administratívna činnosť spojená s predajom a požiadavkami klientov
- starostlivosť o existujúcich klientov, poradenstvo a udržiavanie už existujúcich obchodných vzťahov
Aké znalosti a zručnosti sú od Vás očakávané:
- skúsenosti s predajom
- výborné komunikačné schopnosti s dôrazom na telefonický prejav
- príjemné vystupovanie
- samostatne pracujúca osobnosť a zároveň tímový hráč
- skúsenosť z call centra alebo z obchodného prostredia
- orientácia na výsledky
- výborná počítačová gramotnosť
- znalosť anglického jazyka
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavé, rozvíjajúce sa a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
Priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
Útulný pracovný priestor
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Gastro karta
Prax v perspektívnom a neustále napredujúcom obore
Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami
Nástup možný ihneď
Priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
Útulný pracovný priestor
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Gastro karta
Prax v perspektívnom a neustále napredujúcom obore
Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami
Nástup možný ihneď
Informácie o výberovom konaní
CV a motivačné listy posielať e-mailom. Kontaktovať budeme iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme do tímu zanieteného človeka orientovaného na predaj, s výbornými telesales schopnosťami. Pracovné skúsenosti s telefonickým predajom sú nevyhnutnosťou.
Úspešný uchádzač má byť samostatná, spoľahlivá, komunikatívna osobnosť s výborným telefonickým prejavom, s profesionálnym vystupovaním, dobrými organizačnými schopnosťami, schopná brať na seba zodpovednosť, flexibilná, iniciatívna, s analytickými schopnosťami, schopnosťou a chuťou pracovať s vysokým nasadením a odolná voči stresu.
Dobrá znalosť anglického jazyka je výhodou.
Úspešný uchádzač má byť samostatná, spoľahlivá, komunikatívna osobnosť s výborným telefonickým prejavom, s profesionálnym vystupovaním, dobrými organizačnými schopnosťami, schopná brať na seba zodpovednosť, flexibilná, iniciatívna, s analytickými schopnosťami, schopnosťou a chuťou pracovať s vysokým nasadením a odolná voči stresu.
Dobrá znalosť anglického jazyka je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Tender Service Group vyvinula úspešnú internetovú platformu poskytujúcu službu na monitoring verejných zákaziek v 16 krajinách Európy i mimo nej.
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 19 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe”.
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 19 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe”.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov