Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník, fakturant
Tender Service, s.r.o.
- Miesto práce: Vajanského, Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 430 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka na administratívne úkony akými sú fakturácia, evidencia pohľadávok a ich urgovanie, človeka, ktorý má rád poriadok a pravidlá, nebojí sa komunikovať a vyjednávať, je pohotový v zvládaní protiargumentov a rôznych výziev. Samozrejmosťou je mať obchodného ducha.
Čo Vás čaká ?
- evidencia, triedenie a vybavovanie prijatých emailov, pošty
- fakturácia – vystavovanie faktúr
- neuhradené faktúry – telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- záväzky – evidencia v účtovnom systéme
- zapisovanie úhrad do účtovného systému a do CRM
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo
Čo sa od Vás očakáva:
- skúsenosť s fakturáciou a riešením pohľadávok
- vysoká úroveň organizácie práce
- výborné komunikačné schopnosti - písomne i telefonicky
- príjemné vystupovanie
- skúsenosti s predajom
- užívateľské ovládanie PC a fakturačného softvéru
- pracovné nasadenie a motivácia zabezpečiť chod kancelárie
- pozícia predpokladá samostatnú, systematickú prácu a zodpovednosť
- schopnosť samostatne pracovať no zároveň byť tímovým hráčom
- flexibilita, dynamickosť
Čo Vás čaká ?
- evidencia, triedenie a vybavovanie prijatých emailov, pošty
- fakturácia – vystavovanie faktúr
- neuhradené faktúry – telefonická a emailová komunikácia s klientmi
- záväzky – evidencia v účtovnom systéme
- zapisovanie úhrad do účtovného systému a do CRM
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo
Čo sa od Vás očakáva:
- skúsenosť s fakturáciou a riešením pohľadávok
- vysoká úroveň organizácie práce
- výborné komunikačné schopnosti - písomne i telefonicky
- príjemné vystupovanie
- skúsenosti s predajom
- užívateľské ovládanie PC a fakturačného softvéru
- pracovné nasadenie a motivácia zabezpečiť chod kancelárie
- pozícia predpokladá samostatnú, systematickú prácu a zodpovednosť
- schopnosť samostatne pracovať no zároveň byť tímovým hráčom
- flexibilita, dynamickosť
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavé, dynamické a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
- dobré platové ohodnotenie
- priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
- útulný pracovný priestor
- prax v perspektívnom a neustále napredujúcom obore
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami
- práca na polovičný úväzok - flexibilný pracovný čas v rámci pracovnej doby
- dobré platové ohodnotenie
- priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
- útulný pracovný priestor
- prax v perspektívnom a neustále napredujúcom obore
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami
- práca na polovičný úväzok - flexibilný pracovný čas v rámci pracovnej doby
Informácie o výberovom konaní
CV a motivačné listy posielať e-mailom. Kontaktovať budeme iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- precíznosť
- dochvílnosť
- zodpovednosť
- organizačné schopnosti
- iniciatívnosť
- spoľahlivosť
- precíznosť
- dochvílnosť
- zodpovednosť
- organizačné schopnosti
- iniciatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Tender Service Group vyvinula úspešnú internetovú platformu poskytujúcu službu na monitoring verejných zákaziek v 16 krajinách Európy i mimo nej.
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 18 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe”.
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 18 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe”.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov