Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Práca v zákazníckom servise s nemčinou a slovenčinou pre Tchibo, Home office

TELUS International

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 300 - 1 450 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu a bonusu: 1 300 €/m a bonus cca. 1 - 1,20 €/h
  • Termín nástupu: 24.10.2022
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre nemeckých a slovenských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:

- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:

- flexibilné plánovanie pracovného času a home office
- "Member gets member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- káva a čaje po celý deň zdarma pri práci z office
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len tých záujemcov, ktorí na základe životopisu vyhovujú našim požiadavkám.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• nemčina na úrovni C1 slovom aj písmom
• slovenčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 20.00, SO 08.00 – 16.00.
• V rámci zaškolenia je potrebné prvý deň byť osobne v Bratislave, ostatné dni prebieha tréning online (od 24.10.2022 do 04.11.2022 v časoch od 8.00 do 16.30).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov