Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Študenstká brigáda v zákazníckom servise; Home office

TELUS International

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 - 6 EUR/hod.Plat sa skladá z fixného základu 5,00€/h + 1€ - 1,20€/h bonus.
  • Termín nástupu: 07.09.2022
  • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto práca zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských (a maďarských) klientov nášho partnera – významného poskytovateľa v oblasti TV & médií:

- poradenstvo a informovanie zákazníkov o produktoch, tarifách, aktuálnych akciách,
- fakturácii a ostatných službách spoločnosti
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- aktivácia, deaktivácia a prolongácia služieb
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilné plánovanie pracovného času a po zaškolení možnosť home office
- "Member gets Member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- káva a čaje po celý deň zadarmo
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- slovenčina alebo čeština ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom) - maďarčina na dobrej komunikatívnej úrovni je výhodou, nie však podmienkou (+odmena za maďarské hovory)
- povinnosť zúčastniť sa už plateného vstupného školenia od 07.09.2022 - 21.09.2022 (každý pracovný deň od 8.00 do 16.00, prvý deň osobne, ostatné dni možné aj online)
- výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
- "obchodný duch"
- rozvinutá PC gramotnosť
- dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
- dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov