Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Práca v zákazníckom servise s maďarčinou a slovenčinou - skrátený úväzok, home office

TELUS International

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Práca z domu
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 510 - 760 EUR/mesiacPlat sa skladá z fixného základu (415 - 620 € v závislosti od úväzku) a bonusu (cca. 1 - 1,20 €/h)
  • Termín nástupu: 15.11.2021
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón, e-mail a písomne pre slovenských a maďarských klientov online shop-u nášho partnera – známej medzinárodnej obchodnej spoločnosti Tchibo:

- poskytovanie komplexného poradenstva o produktoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame:
- flexibilné plánovanie pracovného času a home office
- "Member gets member" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám
ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- káva a čaje po celý deň zdarma
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- Týždeň zdravia
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi
výhodnú cenu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Maďarský jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• slovenčina a maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom)
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• časová dostupnosť min. 20 maximálne 30 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 20.00, SO 08.00 – 16.00. Uprednostníme kandidátov, ktorí majú záujem pracovať v ranných (8-12) alebo večerných (16-20) hodinách.
• V rámci zaškolenia je potrebné prvý deň byť osobne v Bratislave, ostatné dni prebieha tréning online (od 15.11.2021 do 19.11.2021).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov