Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracuj s nami ako Konzultant! Nikdy nie je neskoro rozbehnúť svoju kariéru nanovo. Máme prepracovaný systém zaškolenia s jasným kariérnym postupom.
TeGal - Consulting s.r.o.
- Miesto práce: Práca z domu
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 2 500 EUR/mesiacMzda je vyplácaná na základe výkonu spolupracovníka na báze provízneho systému. Nižšie uvedené informácie uvádzame na základe priemerných štatistík, ktoré sledujeme. Tí najvýkonnejší z nás však s ľahkosťou prekračujú uvedené sumy. • Prvý mesiac: 600 - 1.000€/m • Prvé tri mesiace: 800 - 1.400€/m • Prvých šesť mesiacov: 1.000 – 1.600€/m • Prvý rok: 1.200 – 1.800€/m • Ďalšie 2-3 roky: 1.500 – 2.500€/m, ale aj viac podľa výsledkov.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo môžeš u nás očakávať?
Prvý týždeň:
• Účasť na úvodnom online školení
• Zoznámenie sa s pracovným prostredím a stretnutie s manažérom
• Nastavenie plánu
Prvý mesiac:
• Účasť na základných a nadstavbových online školeniach, tréningoch a seminároch
• Certifikačné skúšky v NBS (nemusíte mať obavy, na všetko Vás kompletne pripravíme)
• Individuálne stretnutia s manažérom
• Prvotné vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí a účasť na obchodných jednaniach
• Účasť na prvom stretnutí s cieľom vytvorenia finančnej analýzy a finančného plánu za účasti vedúceho
• Prvotná tvorba finančných plánov
Prvé tri mesiace:
• Účasť na online školeniach technických informácii a o stratégiách vo finančníctve podľa certifikácie EFA
• Druhé certifikačné skúšky v NBS (opätovne nemusíte mať obavy zo skúšok, na všetko máme kompletne pripravený precízny školiaci plán)
• Samovzdelávanie v oblasti ekonomiky a osobných financií na základe podkladov od vedúceho
• Vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí pre rozšírenie klientskej bázy
• Samostatná tvorba finančných plánov
Prvých šesť mesiacov
• Vyhľadávanie obchodných príležitostí pre teambuilding aktivitu vo firmách s názvom „Zvýšte finančnú gramotnosť svojich zamestnancov“
Prvý rok:
• Aktívna práca v teréne a poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom
• Analýza potrieb a prianí klienta, tvorba a návrh vhodného riešenia pre klienta vo forme finančného plánu
• Tréning a školenie nováčikov
• Budovanie osobného brandu ako odborníka v oblasti osobných financií
Prvý týždeň:
• Účasť na úvodnom online školení
• Zoznámenie sa s pracovným prostredím a stretnutie s manažérom
• Nastavenie plánu
Prvý mesiac:
• Účasť na základných a nadstavbových online školeniach, tréningoch a seminároch
• Certifikačné skúšky v NBS (nemusíte mať obavy, na všetko Vás kompletne pripravíme)
• Individuálne stretnutia s manažérom
• Prvotné vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí a účasť na obchodných jednaniach
• Účasť na prvom stretnutí s cieľom vytvorenia finančnej analýzy a finančného plánu za účasti vedúceho
• Prvotná tvorba finančných plánov
Prvé tri mesiace:
• Účasť na online školeniach technických informácii a o stratégiách vo finančníctve podľa certifikácie EFA
• Druhé certifikačné skúšky v NBS (opätovne nemusíte mať obavy zo skúšok, na všetko máme kompletne pripravený precízny školiaci plán)
• Samovzdelávanie v oblasti ekonomiky a osobných financií na základe podkladov od vedúceho
• Vyhľadávanie a získavanie obchodných príležitostí pre rozšírenie klientskej bázy
• Samostatná tvorba finančných plánov
Prvých šesť mesiacov
• Vyhľadávanie obchodných príležitostí pre teambuilding aktivitu vo firmách s názvom „Zvýšte finančnú gramotnosť svojich zamestnancov“
Prvý rok:
• Aktívna práca v teréne a poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom
• Analýza potrieb a prianí klienta, tvorba a návrh vhodného riešenia pre klienta vo forme finančného plánu
• Tréning a školenie nováčikov
• Budovanie osobného brandu ako odborníka v oblasti osobných financií
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v modernej digitálnej spoločnosti
• Pracovná doba je plne flexibilná, alebo formou hybridného modelu. U nás si plne riadiš svoj čas. Ty rozhoduješ o tom kedy a ako budeš pracovať.
• Ponúkame stabilné a perspektívne zázemie úspešnej spoločnosti, kde z ľudí robíme odborníkov, ktorí zostávajú s nami v dlhodobej spolupráci.
• Svojim klientom budeš prinášať vysokú pridanú hodnotu. Sme spoločnosť s najlepšou vyjednávacou pozíciou na trhu.
• Budeš mať skvelé možnosti zlepšovať kvalitu finančného portfólia svojim klientom a šetriť im čas a peniaze.
• Poskytujeme Ti bezplatnú vzdelávaciu akadémiu od samého začiatku. Staráme sa o zvyšovanie Tvojej kvalifikácie v odbornej aj osobnej sfére. Absolvuješ komplexné školenia od bankovníctva až po investície.
• Máme garantovaný a jasne stanovený kariérny plán postupu. U nás si môžete vybrať svoju kariérnu cestu. Či už ako finančný odborník, finančný manažér, alebo ako finančný riaditeľ. Nepovyšujeme ľudí na základe kamarátov, ale na základe výsledkov.
• Mentoring a koučing od najlepších profesionálov z trhu, ktorí majú najvyššiu možnú certifikáciu od inštitúcie EFPA
• Poskytujeme rôzne benefity pri dosahovaní výsledkov ako sú: telefón, tablet, finančné odmeny atď.
• Pre tých najvýkonnejší z nás poskytujeme niekoľko krát do roka zaujímavé dovolenky plne hradene firmou.
• Pracovná doba je plne flexibilná, alebo formou hybridného modelu. U nás si plne riadiš svoj čas. Ty rozhoduješ o tom kedy a ako budeš pracovať.
• Ponúkame stabilné a perspektívne zázemie úspešnej spoločnosti, kde z ľudí robíme odborníkov, ktorí zostávajú s nami v dlhodobej spolupráci.
• Svojim klientom budeš prinášať vysokú pridanú hodnotu. Sme spoločnosť s najlepšou vyjednávacou pozíciou na trhu.
• Budeš mať skvelé možnosti zlepšovať kvalitu finančného portfólia svojim klientom a šetriť im čas a peniaze.
• Poskytujeme Ti bezplatnú vzdelávaciu akadémiu od samého začiatku. Staráme sa o zvyšovanie Tvojej kvalifikácie v odbornej aj osobnej sfére. Absolvuješ komplexné školenia od bankovníctva až po investície.
• Máme garantovaný a jasne stanovený kariérny plán postupu. U nás si môžete vybrať svoju kariérnu cestu. Či už ako finančný odborník, finančný manažér, alebo ako finančný riaditeľ. Nepovyšujeme ľudí na základe kamarátov, ale na základe výsledkov.
• Mentoring a koučing od najlepších profesionálov z trhu, ktorí majú najvyššiu možnú certifikáciu od inštitúcie EFPA
• Poskytujeme rôzne benefity pri dosahovaní výsledkov ako sú: telefón, tablet, finančné odmeny atď.
• Pre tých najvýkonnejší z nás poskytujeme niekoľko krát do roka zaujímavé dovolenky plne hradene firmou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Zoom: Video Conferencing - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vítané sú skúsenosti na proklientskej pozícii ako sú napr. obchodník, konzultant, analytik, telefonicky operátor, alebo administratívny pracovník.
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, poprípade odborne s výučným listom
• Používateľská znalosť PC - web, Word, Excel, zoom
• Podnikateľské myslenie – vedieť vnímať prekážky ako príležitosť
• Profesionálne vystupovanie a komunikácia
• Vedieť zvládať námietky a schopnosť dohodnúť si stretnutia
• Ochota učiť sa nové veci z oblasti financií - bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
• Nebáť sa vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a byť ochotný na sebe pracovať
• Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, poprípade odborne s výučným listom
• Používateľská znalosť PC - web, Word, Excel, zoom
• Podnikateľské myslenie – vedieť vnímať prekážky ako príležitosť
• Profesionálne vystupovanie a komunikácia
• Vedieť zvládať námietky a schopnosť dohodnúť si stretnutia
• Ochota učiť sa nové veci z oblasti financií - bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
• Nebáť sa vystúpiť zo svojej komfortnej zóny a byť ochotný na sebe pracovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Gabriela Gáliková je expert v oblasti IT a osobných financií, vedúca skupiny v spoločnosti OVB s pôsobením v Bratislave. Inovuje biznis kreatívne a jej 12 ročné skúsenosti v oblasti IT projektového manažmentu sa rozhodla využiť v oblasti financií, investícií a udržateľného budovania majetku. Už niekoľko rokov sa zameriava na oblasť osobných financií a téme digitálnej slobody.
Pod jej vedením skupina finančných odborníkov rastie kariérne aj osobnostne. Klientom spravuje osobné financie, navrhuje individuálne stratégie a tvorí elitné finančné plány podľa certifikácie EFA (European Financial Advisor). Výsledkom spolupráce je vytvorenie dlhodobo udržateľnej finančnej nezávislosti, budovanie aktív a majetku na základe aktuálnej situácii klienta. Jej obľúbeným mottom je: „Finančné nástroje na trhu sú menné, ale stratégie sú stále.“
Spolupráca s OVB ju inšpirovala hlavne z pohľadu stability podnikania a to budovania firmy založenej na digitálnej modernej vízii v konzervatívnom biznise. Jej myšlienky a postoje si prečítajte na LinkedIn profile https://www.linkedin.com/in/gabriela-galikova/
Je zakladateľkou akadémie plánovania osobných financií pod názvom #financnehacky, ktoré nájdete na jej LinkedIn profile a Facebook-u.
Pod jej vedením skupina finančných odborníkov rastie kariérne aj osobnostne. Klientom spravuje osobné financie, navrhuje individuálne stratégie a tvorí elitné finančné plány podľa certifikácie EFA (European Financial Advisor). Výsledkom spolupráce je vytvorenie dlhodobo udržateľnej finančnej nezávislosti, budovanie aktív a majetku na základe aktuálnej situácii klienta. Jej obľúbeným mottom je: „Finančné nástroje na trhu sú menné, ale stratégie sú stále.“
Spolupráca s OVB ju inšpirovala hlavne z pohľadu stability podnikania a to budovania firmy založenej na digitálnej modernej vízii v konzervatívnom biznise. Jej myšlienky a postoje si prečítajte na LinkedIn profile https://www.linkedin.com/in/gabriela-galikova/
Je zakladateľkou akadémie plánovania osobných financií pod názvom #financnehacky, ktoré nájdete na jej LinkedIn profile a Facebook-u.