Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistent - obchodný referent

TECH TRADE SK, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Budovateľská 48, Prešov
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 050 - 1 250 EUR/mesiacnadčasy, odmeny, 13 plat
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Spoločnosť: TECH TRADE SK, s.r.o.
Mesto: Prešov
Typ pracovného pomeru: Plný úväzok
Nástupný plat/mzda: 1050,- EUR
Popis ponuky práce
Obchodná spoločnosť so sídlom v Prešove, prijme do hlavného pracovného pomeru asistenta/asistentku obchodného riaditeľa na pozíciu asistent – obchodný referent.
Požiadavky na zamestnanca:
• vzdelanie - úplné stredoškolské s maturitou, vysokoškolské vzdelanie I. stupňa, vysokoškolské vzdelanie II. stupňa,
• znalosti PC - Word, Excel, Outlook, internet - vysoká úroveň, pokročilí
• Microsoft 365 - vysoká úroveň, pokročilí
• strojopis – vysoká úroveň, pokročilí
• jazykové znalosti - anglicky/nemecky B2 - C1, znalosť jazyka na požadovanej úrovni je podmienkou
• internet, e-shop, web stránky, facebook, instagram, Google – pokročilí,
• obsluha kancelárskych zariadení a elektronickej pokladne
• vodičské oprávnenie skupiny B - aktívny vodič
• možnosť a ochota pracovať nadčas v prípade potreby
• príjemné vystupovanie, kultivovaný prejav, informačná gramotnosť, zodpovednosť, samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita a schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
Podmienky práce:
• miesto výkonu práce Prešov
• pracovná doba 7.00 - 15.30 hod
• hlavný pracovný pomer
• pracovný pomer na dobu určitú - 12 mesiacov, po osvedčení sa, pracovný pomer na dobu neurčitú
• nástupný plat 1050,- eur, po skončení skúšobnej doby plat dohodou + odmeny
• nástup možný ihneď
Pracovná činnosť:
• Administratívna a organizačná podpora nadriadeného
• vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
• vybavovanie záležitostí v mene spoločnosti na úradoch a inštitúciách
• organizačné a logistické zabezpečovanie služobných ciest, techniky, ubytovania a pod.
• príprava výberových konaní a spracovávanie ponúk
• komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi firmy
• príprava a spracovanie podkladov pre nadriadeného
• príprava cenových ponúk, vybavovanie objednávok,
• evidencia, vyhľadávanie, triedenie, zakladanie a archivácia dokumentov
• administrácia a práca s web stránkou, e-shopom, facebookom, instagramom, googlom aktualizácie a spravovanie stánok, príprava podkladov
• obsluha kancelárskych zariadení
• plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
V prípade záujmu o ponúkanú pracovnú pozíciu, zasielajte prosím svoje životopisy so žiadosťou o prijatie do zamestnania na adresu [email protected] Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Uzávierka na podávanie prihlášok je 30.6.2022

Zamestnanecké výhody, benefity

nadčasy, odmeny, 13 plat,

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2022 (ostáva ešte 1 deň)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Word, Excel, Outlook, - Pokročilý
Administrácia webových stránok - Pokročilý
Facebook Business Manager - Mierne pokročilý
Administrácia e-shopu - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Asistent - obchodný referent

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Samostatnosť, komunikatívnosť, kultivovaný písomný prejav, motivovanie ľudí, organizovanie a plánovanie, práce, prezentovanie, osobný rozvoj, pružnosť v myslení, tímová práca,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť, maloobchod - veľkoobchod s hutným materiálom, železiarskym tovarom, priemyselným tovarom

Kontakt