Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Middle officer pre odbor veľkých firemných klientov
Tatra banka, a.s.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1200 € brutto pri plnom úväzku.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Staňte sa súčasťou tímu najväčších firemných klientov Tatra banky a nazrite do sveta klúčových Slovenských firiem.
• Na pozícií Middle officer budete zastrešovať predovšetkým podpornú administratívnu a odbornú činnosť pre našich obchodníkov - relationship manažérov na odbore Veľkých fiemných klientov. Administratívne spracovávanie, dohadovanie stretnutí, komunikácia s relationship manažérmi a našimi klientami, spracovávanie klientskej dokumentácie.
• Medzi hlavnú náplň práce patrí:
• riešenie servisných požiadaviek klienta
• príprava zmluvnej dokumentácie, korešpondencie a rôznych iných dokumentov, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť.
• podpora interného a externého klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• zmluva na dobu neurčitú
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky Účet pre modrú planétu TB, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• Dni Zdravia
• bezplatná psychologická podpora 24/7
• príspevok na DDS
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pozícia je vhodná pre ľudí s vysokou orientáciou na klienta, aktívnym prístupom k úlohám, organizačnými a koordinačnými schopnosťami.
• Vhodným kandidátom je človek so záujmom o korporátne bankovníctvo, profesionálnym vystupovaním, samostatným myslením. Dôležitá je presnosť, doťahovanie úloh do konca, zmysel pre detail.
• príjemné vystupovanie, rozvinutý štýl komunikácie s klientami
• angličtina na komunikačnej úrovni (nemčina vítaná)
• flexibilita, samostatnosť, schopnosť sa rýchlo učiť
• komunikatívnosť, nekonfliktnosť
• základná znalosť Windows a MS Office
• Práca v bankových systém aktívne preberanie úloh a návrhy vlastných riešení
• ochota, iniciatíva, zvládanie viacerých úloh súčasne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
komerčná banka
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov