Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľky odboru brand managementu
Tatra banka, a.s.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1200 € brutto pri plnom úväzku.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vašou úlohou bude práca na menších zadaniach v rámci odboru Brand managementu a komplexná podpora riaditeľky odboru.
• Medzi najdôležitejšie činnosti patrí:
• organizačné zabezpečenie stretnutí, organizovanie kalendára a aktivít odboru
• príprava reportov, prezentácií, registrácia nových dodávateľov, registrácia ochranných známok
• zastrešovanie školení a vzdelávacích konferencií, príprava menších interných fotení
• vykonávanie administratívnych prác, evidovanie korešpondencie, služobných ciest a zabezpečenie materiálneho vybavenia
• práca s objednávkovým systémom I-proc
• príprava a evidencia sponzoringových a darovacích zmlúv
• tvorba produktových listov a POS materiálov, zalamovanie a úprava dokumentov, komunikácia s agentúrou
• Budget – prehlaď o interných budgetoch odboru, budgete sponzoringu a darovacích zmlúv
Zamestnanecké výhody, benefity
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• možnosť rotácií v rámcí RB Group
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• príspevok na zdravotnú starostlivosť
• príspevok na DDS
• dovolenka PLUS
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti na asistentskej pozícii
• veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
• veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• príjemné a profesionálne vystupovanie
• vhodná miera empatie i asertivity
• proaktívny prístup
• pozitívne myslenie
• aktívna znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
komerčná banka
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov