Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistent/ka riaditeľa odboru korporátneho risk manažmentu

Tatra banka, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1100 € brutto pri plnom úväzku.
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


• Buďte súčasťou odboru korporátneho risk manažmentu, ktorý je v každodennom kontakte s biznis kolegami zastrešujúcimi kontakt s najväčšími firmami na Slovensku a je zodpovedný za riadenie kvality najlepšieho firemného portfólia na Slovensku. Buďte súčasťou úspešného tímu prostredníctvom asistentskej podpory oddelení a riaditeľa odboru.
• Náplň práce:
• organizačné zabezpečenie porád, rokovaní a stretnutí, organizovanie kalendára a aktivít riaditeľa odboru
• evidovanie korešpondencie, služobných ciest, stravných lístkov
• interná a externá komunikácia (písomná, mailová, telefonická)
• zabezpečenie materiálneho vybavenia
• zastrešenie odborných činností útvaru pridelených nadriadeným
• vykonávanie administratívnych prác
• administratívna podpora pri vyhodnocovaní rôznych úloh a aktivít
• spolupráca s internými útvarmi banky

Zamestnanecké výhody, benefity


• Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• Atraktívne kariérne príležitosti
• Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• Práca so skúsenými lídrami
• Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• Príspevok na zdravotnú starostlivosť
• Príspevok na DDS
• Dovolenka PLUS

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


• skúsenosti na asistentskej pozícii
• veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
• veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• príjemné a profesionálne vystupovanie
• vhodná miera empatie ale i asertivity
• proaktívny prístup
• pozitívne myslenie
• spoľahlivosť
• znalosť anglického jazyka
• diskrétnosť
• zmysel pre detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

komerčná banka

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Importované ponuky
E-mail: poslať životopis