Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Špecialista customer experience

Tatra banka, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1800 € brutto pri plnom úväzku.
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


• Zabezpečuje napĺňanie stratégie banky v oblasti kvality služieb a spokojnosti klientov.
• Reporting, meranie a analýza kvalitatívnych ukazovateľov vo vybraných distribučných kanáloch.
• Zber a analýza hlasu externého klienta v oblasti strategických produktov a procesov, pochopenie klienta / spätnej väzby.
• Analýza procesov zameraná na zvyšovanie dodávanej kvality externému klientovi.
• Systematický zber spätnej väzby – vyžiadanej aj nevyžiadanej, research (kvalitatívny, kvantitatívny).
• Analýza odchýliek v existujúcom procese a nasadzovanie konkrétnych opatrení na ich znižovanie.
• Participácia na zmenách / projektoch z pohľadu dodávanej kvality externému klientovi, nastavenie architektúry meraní a KPIs.
• Riadenie zmien smerujúcich k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti klientov, customer journeys, customer experience culture.
• Na základe získaných informácií z prieskumov navrhnúť a zrealizovať zmeny, ktoré budú mať pozitívny dopad na dané zistenie.
• Analýza konkurencie a vývojových trendov z pohľadu kvalitatívnych ukazovateľov, data driven prioritization.
• Komplexná implementácia a udržiavanie Lean kultúry v pobočkovej sieti.
• CXM tool – správa a využívanie – voice of customer na 1 mieste.

Zamestnanecké výhody, benefity


• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• možnosť rotácií v rámcí RB Group
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• príspevok na zdravotnú starostlivosť
• príspevok na DDS
• work life balance
• dni dovolenky navyše s programom Dovolenka PLUS

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti


• ukončené vysokoškolské vzdelanie
• znalosť anglického jazyka
• prax v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti (customer journey mapping, klientský výskum, design thinking, insights)
• schopnosť organizovať a prioritizovať úlohy a dodržiavať stanovené termíny
• koncepčné, analytické uvažovanie
• proklientska orientácia
• vytrvalosť, húževnatosť
• samostatnosť
• vodičský preukaz
• skúsenosti v manažovaní zákazníckej skúsenosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

komerčná banka

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

Tatra banka, a.s.
M. Čulena 55
080 01 Prešov
http://www.tatrabanka.sk