Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný účtovník
T.O.P. HOLDING, a.s.
- Miesto práce: Rožňavská 30, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacod 1.200,-- EUR, výška konečnej mzdy sa bude odvíjať od skúseností a praxe kandidáta
- Termín nástupu: asap alebo podľa dohody
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme uchádzača, ktorý bude účtovať našu dcérsku spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom a servisom osobných automobilov.
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva v spoločnosti, zodpovednosť za jej správnosť a dodržanie termínov,
- vypracovanie daňových priznaní na konci zdaňovacieho obdobia - mesačných a ročných,
spracovanie daňových priznaní k DPH, dani z príjmu a dani z motorových vozidiel,
- príprava, spracovanie a tvorba súvahy a výkazu ziskov a strát,
- kompletné zabezpečovanie spracovania účtovných dokladov, výkazov DPH, dodávateľských a odberateľských faktúr, pokladňa, bankové výpisy, interné doklady, majetok a sklady,
- príprava, účtovanie a kontrola hlavnej knihy a jej účtov,
- občasná komunikácia s obchodnými partnermi pri riešení účtovných náležitostí, denná komunikácia so zamestnancami iných oddelení,
- spracovanie štatistík,
- monitoring a implementácia zmien v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy,
- ostatné administratívne práce súvisiace s pracovnou pozíciou,
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva v spoločnosti, zodpovednosť za jej správnosť a dodržanie termínov,
- vypracovanie daňových priznaní na konci zdaňovacieho obdobia - mesačných a ročných,
spracovanie daňových priznaní k DPH, dani z príjmu a dani z motorových vozidiel,
- príprava, spracovanie a tvorba súvahy a výkazu ziskov a strát,
- kompletné zabezpečovanie spracovania účtovných dokladov, výkazov DPH, dodávateľských a odberateľských faktúr, pokladňa, bankové výpisy, interné doklady, majetok a sklady,
- príprava, účtovanie a kontrola hlavnej knihy a jej účtov,
- občasná komunikácia s obchodnými partnermi pri riešení účtovných náležitostí, denná komunikácia so zamestnancami iných oddelení,
- spracovanie štatistík,
- monitoring a implementácia zmien v oblasti daňovej a účtovnej legislatívy,
- ostatné administratívne práce súvisiace s pracovnou pozíciou,
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej a úspešnej spoločnosti,
- priestor na osobný rozvoj a vzdelávanie,
- príspevok na stravovanie nad rámec legislatívy,
- koncoročné prémie v závislosti od výsledkov spoločnosti,
- priestor na osobný rozvoj a vzdelávanie,
- príspevok na stravovanie nad rámec legislatívy,
- koncoročné prémie v závislosti od výsledkov spoločnosti,
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme uchádzača, ktorý bude účtovať našu dcérsku spoločnosť, ktorá sa zaoberá predajom a servisom osobných automobilov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, ktorí budú spĺňať uvádzané požiadavky.
Váš profesijný životopis nám zasielajte na :
luhova@topholding.sk
Kontaktná osoba : Klaudia Luhová
odd. účtovné - manažér,
0905 174 616
Tešíme sa na stretnutie s Vami.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov, ktorí budú spĺňať uvádzané požiadavky.
Váš profesijný životopis nám zasielajte na :
luhova@topholding.sk
Kontaktná osoba : Klaudia Luhová
odd. účtovné - manažér,
0905 174 616
Tešíme sa na stretnutie s Vami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, obchodné, účtovníctvo, financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme skúseného člena do nášho účtovného tímu, ktorý však pracuje samostatne, má zmysel pre dôslednosť, zodpovednosť a správnosť výsledkov svojej práce.
- vyžadujeme skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii min. 3 roky,
- znalosť platnej daňovej a účtovnej legislatívy,
- vyžadujeme skúsenosti na obdobnej pracovnej pozícii min. 3 roky,
- znalosť platnej daňovej a účtovnej legislatívy,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá vedením účtovníctva, poradenstva v oblasti podnikania a iných obchodno-prevádzkových služieb a prenájmom nehnuteľností.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov