Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Náborár s aktívnym nemeckým jazykom
syncreon Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Nitra
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 600 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Efektívne koordinovať a realizovať nábor, výber nových zamestnancov a zabezpečovať jeho objektivitu
• Personálny marketing
• Spolupracuje na všetkých podporných aktivitách firmy pre nábor nových zamestnancov
• Efektívne koordinovať a realizovať procesy a úlohy personálnej adminstratívy: Pracovné zmluvy, nástupy, výstupy počas prvých dvoch tréningových dní, testovanie kandidátov a vyhodnocovanie dotazníkov
• Podiela sa na plnení náborového plánu
• Reprezentuje a zastupuje spoločnosť na burzách práce a na úrade práce
• Spolupracuje na všetkých podporných aktivitách firmy pre nábor nových zamestnancov
• Spolupracuje so všetkými oddeleniami firmy a zabezpečuje plynulú spoluprácu a maximum synergie
• Poskytuje podklady pre tréningové oddelenie
• Zodpovedá za proces zaznamenania údajov kandidáta do interného systému
• Zodpovedá za korektné zaradenie pozície do katalógu pracovných pozícií, prípadne doplnenie novej pozície a jej schválenie finančným manažérom alebo jeho zástupcom
• Zabezpečuje proces náboru a výberu leasingových pracovníkov a komunikuje s personálnymi agentúrami
• Poskytuje podporu pri skončeniach pracovných pomerov
• Zabezpečuje ubytovanie zamestnancov na zmluvných ubytovniach firmy a evidenciu v systéme
• Zabezpečuje testovanie výrobných a nevýrobných zamestnancov – psychodiagnostika podľa požiadaviek zamestnávateľa.
• Plní pokyny nadriadeného
• Podpora pri kontrolách dodržiavania liečebného režim
• Práca na dobu určitú
• Personálny marketing
• Spolupracuje na všetkých podporných aktivitách firmy pre nábor nových zamestnancov
• Efektívne koordinovať a realizovať procesy a úlohy personálnej adminstratívy: Pracovné zmluvy, nástupy, výstupy počas prvých dvoch tréningových dní, testovanie kandidátov a vyhodnocovanie dotazníkov
• Podiela sa na plnení náborového plánu
• Reprezentuje a zastupuje spoločnosť na burzách práce a na úrade práce
• Spolupracuje na všetkých podporných aktivitách firmy pre nábor nových zamestnancov
• Spolupracuje so všetkými oddeleniami firmy a zabezpečuje plynulú spoluprácu a maximum synergie
• Poskytuje podklady pre tréningové oddelenie
• Zodpovedá za proces zaznamenania údajov kandidáta do interného systému
• Zodpovedá za korektné zaradenie pozície do katalógu pracovných pozícií, prípadne doplnenie novej pozície a jej schválenie finančným manažérom alebo jeho zástupcom
• Zabezpečuje proces náboru a výberu leasingových pracovníkov a komunikuje s personálnymi agentúrami
• Poskytuje podporu pri skončeniach pracovných pomerov
• Zabezpečuje ubytovanie zamestnancov na zmluvných ubytovniach firmy a evidenciu v systéme
• Zabezpečuje testovanie výrobných a nevýrobných zamestnancov – psychodiagnostika podľa požiadaviek zamestnávateľa.
• Plní pokyny nadriadeného
• Podpora pri kontrolách dodržiavania liečebného režim
• Práca na dobu určitú
Zamestnanecké výhody, benefity
- pohyblivá pracovná doba / 8 hod. pracovný čas
- 13. plat
- príspevok pri narodení dieťaťa
- príspevok v prípade mimoriadnej situácie
- príspevok pre bezplatných darcov krvi
- príspevok pri pracovných výročiach
- finančný príspevok na dopravu
- stravné hradené nad rámec zákona
- poskytujeme UBYTOVANIE
- Práca v medzinárodnej spoločnosti pre zákazníka, ktorý je lídrom v automobilovom priemysle
- Participácia na projektoch s medzinárodným, multikultúrnym tímom a účasť na vzdelávacích aktivitách
- Využívanie anglického jazyka
- Práca v dynamickom tíme
- Možnosť kariérneho rastu
- 13. plat
- príspevok pri narodení dieťaťa
- príspevok v prípade mimoriadnej situácie
- príspevok pre bezplatných darcov krvi
- príspevok pri pracovných výročiach
- finančný príspevok na dopravu
- stravné hradené nad rámec zákona
- poskytujeme UBYTOVANIE
- Práca v medzinárodnej spoločnosti pre zákazníka, ktorý je lídrom v automobilovom priemysle
- Participácia na projektoch s medzinárodným, multikultúrnym tímom a účasť na vzdelávacích aktivitách
- Využívanie anglického jazyka
- Práca v dynamickom tíme
- Možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
personalistika, psychológia, HR
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívny vodič
- Komunikatívnosť
- Schopnosť riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Schopnosť dotiahnuť veci do konca
- Komunikatívnosť
- Schopnosť riešiť problémy
- Odolnosť voči stresu
- Schopnosť dotiahnuť veci do konca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Syncreon je špecializovaný poskytovateľ integrovaných logistických služieb globálnym priemyslom. Poskytujeme vysoko prispôsobené end-to-end logistické a supply chain riešenia kritické pre úspech zákazníka. Best-in-class riešenia, leading edge technológie. Inovatívne myslenie a design zaručujú dôležité šetrenia nákladov a silnú kompetitívnu výhodu širokej zákazníckej základni, pozostávajúcej z firiem v rôznych sektoroch, ako automotive a technology. Syncreon je partnerom OEMs spoločnostiam, ako Dell, Canon, Jaguar Land Rover, Harley Davidson and BMW. syncreon Slovakia s.r.o. je nová spoločnosť na Slovenskom trhu a je interným dodávateľom logistických a supply chain riešení pre Jaguar Land Rover v Nitre.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov