Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Care Specialist

SWAN, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Landererova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 150 EUR/mesiac+ 15% bonusy
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Customer Care Specialist, ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

• zodpovednosť za zabezpečenie aktivácie alebo modifikácie objednaných služieb, prípadné zmeny u externého partnera a v systémoch spoločnosti
• spracovávanie a kontrola zmluvnej dokumentácie v systéme, jej evidencia a archivácia
• zodpovednosť za správnosť dát o klientoch v databáze
• príprava zmlúv/dokumentov pre obchodné oddelenie a koncového zákazníka
• výkon zmien služieb a dát o klientoch v databáze
• riešenie požiadaviek, pripomienok a reklamácií služieb zo strany klienta
• spracovávanie zákazníckych výpovedí v systémoch SFDC a DSL partner podľa stanovených procesov
• zodpovednosť za zabezpečenie archivácie výpovedí
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- 5 dní benefitnej dovolenky navyše
- Multisport karta
- zľavy na produkty a služby spoločnosti SWAN
- online vzdelávanie - prístup k viac než 300 školeniam z rôznych oblastí
- zdravé stredy (čerstvé ovocie) v časoch offline
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (športové podujatia, tímové aktivity a i.)
- bonus za odporučenie kandidáta, vernostný bonus a rôzne formy ocenenia zamestnancov a iné výhody benefitného systému
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa
- flexibilný pracovný čas, homeoffice min. 2x do týždňa, prípadne viac po dohode s nadriadeným a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Pozícia sa obsadzuje ako zástup kolegyne počas materskej/rodičovskej dovolenky.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie. Ide o zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• mať možnosť pracovať aj z domu (homeoffice)
• prax v telekomunikačnej oblasti zákazníckej starostlivosti výhodou
• znalosť práce s PC (MS Office Word, Excel, Internet)
• prehľad v telekomunikačnej oblasti (produkty a služby) výhodou
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, flexibilita, analytické myslenie
• orientácia na zákazníka, proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov