Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Care Specialist

SWAN, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiac+ 15% bonusy
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Customer Care Specialist, ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

• zodpovednosť za zabezpečenie aktivácie alebo modifikácie objednaných služieb, prípadné zmeny u externého partnera a v systémoch spoločnosti
• spracovávanie a kontrola zmluvnej dokumentácie v systéme, jej evidencia a archivácia
• zodpovednosť za správnosť dát o klientoch v databáze
• príprava zmlúv/dokumentov pre obchodné oddelenie a koncového zákazníka
• výkon zmien služieb a dát o klientoch v databáze
• riešenie požiadaviek, pripomienok a reklamácií služieb zo strany klienta
• spracovávanie zákazníckych výpovedí v systémoch SFDC a DSL partner podľa stanovených procesov
• komunikácia so zákazníkom za účelom overovania dôvodov výpovedí
• zodpovednosť za zabezpečenie retenčných aktivít
• zodpovednosť za zabezpečenie archivácie výpovedí
• zodpovednosť za zabezpečenie interného reportingu činností oddelenia a prípravu podkladov pre skupinový reporting
• školenie nových zamestnancov na oddelení
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- 5 dní benefitnej dovolenky navyše
- Multisport karta
- zľavy na produkty a služby spoločnosti SWAN
- online vzdelávanie - prístup k viac než 300 školeniam z rôznych oblastí
- zdravé stredy (čerstvé ovocie) v časoch offline
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (športové podujatia, tímové aktivity a i.)
- bonus za odporučenie kandidáta, vernostný bonus a rôzne formy ocenenia zamestnancov a iné výhody benefitného systému
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa
- flexibilný pracovný čas, homeoffice po dohode s nadriadeným a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• mať možnosť pracovať aj z domu (homeoffice)
• prax v telekomunikačnej oblasti zákazníckej starostlivosti min. 3 roky
• znalosť práce s PC (MS Office Word, Excel, Internet)
• veľmi dobrý prehľad v telekomunikačnej oblasti - produkty a služby
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, flexibilita, analytické myslenie
• veľmi dobré komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• AJ aktívne – potreba komunikácie na linke

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a po fúzii so spoločnosťou BENESTRA v januári 2019, sa stal na trhu jednoznačnou dvojkou v poskytovaní služieb firemným zákazníkom. Zároveň má SWAN bohatú ponuku aj pre domácnosti. Portfólio služieb spoločnosti siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne služby a riadené služby dátových centier. Vo svojej sieti SWAN využíva najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
http://www.swan.sk/