Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Špecialista administratívy zákazníckej starostlivosti

SWAN, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 € + 15% bonusy
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• riešenie prijatých písomných a elektronických požiadaviek z Call Centra, kontaktného formulára a predajných miest
• riešenie fakturačných reklamácií v príslušných aplikáciách
• poskytovanie všeobecnej podpory zákazníkom, informovanie o produktoch a cenách
• pozastavenie a znovu-aktivovanie kontraktov a služieb v príslušných aplikáciách
• poskytovanie peňažných a nepeňažných kompenzácií podľa predpisov spoločnosti SWAN
• riešenie nezhodných údajov a administrácia v IS SAP, Customers, IPTV Billing, SwanIS a i.
• administratívna podpora externým/interným zákazníkom
• participácia na interných projektoch spoločnosti
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným alebo supervízorom.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v telekomunikačnej oblasti zákazníckej starostlivosti
• znalosť práce s PC
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, logické a analytické myslenie, precíznosť
• vynikajúce komunikačné zručnosti (ústne a písomne)
• orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
• proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať
• znalosť účtovníctva výhodou
• znalosť účtovníctva a anglického jazyka výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a patrí k lídrom na slovenskom telekomunikačnom trhu. Portfólio služieb spoločnosti SWAN siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne siete a riadené služby dátových centier. SWAN využíva vo svojej sieti najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení. Klientami spoločnosti sú firemní aj rezidentní zákazníci celého Slovenska a rôzni telekomunikační operátori na Slovensku aj v zahraničí. Od 1.1.2019 sa spoločnosť SWAN spojila s telekomunikačným operátorom BENESTRA.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Borská 6
841 04 Bratislava
http://www.swan.sk/