Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Operátor call centra

SWAN, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Prešov
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 680 € + kvartálne bonusy
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• telefonická/online komunikácia (PODPORA, NIE PREDAJ PRODUKTOV) so zákazníkmi na telefónnej linke telekomunikačného operátora
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• poskytovanie všeobecných informácií ohľadom služieb, produktov a cien
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v mladom dynamickom kolektíve
- zaujímavý sociálny program
- zvýhodnený balík produktov SWAN, a.s.
- priestor pre sebarealizáciu
- zaškolenie
- príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Dvojzmenná prevádzka s pracovnou dobou od 08:00 h-21:00 h. Práca aj počas víkendov a sviatkov.
Práca spočíva V OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory).

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2018 (ostáva ešte 8 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
• prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
• orientácia na zákazníka, empatický prístup
• tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
• vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
• zodpovednosť a ochota pracovať
• schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
• schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
• užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou
• znalosť maďarského jazyka výhodou
• štúdium s technickým zameraním výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ cenovo efektívnych elektronických komunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni. Portfólio služieb spoločnosti SWAN obsahuje hlasové, dátové, internetové služby a služby bezpečnosti
Spoločnosť SWAN tiež prevádzkuje prvého slovenského mobilného operátora "4ku".
SWAN už niekoľko rokov patrí k lídrom na slovenskom telekomunikačnom trhu, prináša inovácie, ktoré skutočne fungujú.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Borská 6
841 04 Bratislava
http://www.swan.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Iveta Táborová
E-mail: poslať životopis