Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca zákazníckeho centra
Stredoslovenská energetika, a. s.
- Miesto práce: Martin
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 784 EUR/mesiacMinimálne základná hrubá mzda vo výške € 784,- (po skúšobnej dobe navýšenie základnej mzdy na € 882,-) + variabilná mesačná odmena (do výšky 25 %) vyplácaná kvartálne naviazaná na splnenie cieľov + 13. a 14. mzda vo výške 56 % a ďalšie zložky odmeňovacieho systému.
- Termín nástupu: 01.06.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak je pre vás zaujímavý mix komunikácie so zákazníkmi, back office činností, práce s informačnými systémami či doplnkového predaja produktov či služieb, tak čítajte ďalej.
Hlavnou náplňou práce pri tejto pracovnej pozícii je:
- profesionálna osobná komunikácia so zákazníkom
- zákaznícky servis a poskytovanie konzultácií našim existujúcim a novým potencionálnym zákazníkom
- aktívny predaj našich produktov (elektrická energia, plyn a iné produkty).
Okrem vyššie uvedených činností budete vybavovať požiadavky zákazníkov spoločnosti súvisiacich najmä so vznikom a zmenou zmluvných podmienok nami poskytovaných služieb a produktov (napr. zavedenie, modifikácia, ukončenie zmlúv ...) a ich následné spracovanie v informačných systémoch a listinnej forme.
Preferujeme kandidáta, pre ktorého je prirodzená:
- presnosť, precíznosť a zodpovednosť
- proklientský prístup = jednocho máte radi ľudí
- záujem a schopnosť vzdelávať sa v oblasti energetiky.
Hľadáme cieľavedomého kandidáta, pre ktorého je spokojnosť zákazníkov prioritou a predajné ciele výzvou.
K výkonu práce budete potrebovať užívateľskú úroveň práce s MS Excel a MS Word a schopnosť zaučenia sa do ďalších IT systémov. Je výhodou, ak máte skúsenosti napr. s programom SAP. Samozrejmosťou je pre nás zabezpečenie dôkladného zaškolenia do postupov a procesov, práce s IS ako aj predajných zručností.
Zákaznícke centrum v Martine sa nachádza na adrese ulica A. Kmeťa 576/13 a tvoria ho 4 kolegyne. Pracovný čas je pružný v rámci prevádzkovej doby Zákazníckeho centra, čo je pondelok a streda od 08:00 do 17:00 hod., utorok, štvrtok a piatok od 08:00 do 15:00 hod.
Informácie o výberovom konaní
Vážení uchádzači, v prípade záujmu zašlite ŽIVOTOPIS so zameraním na Vaše odborné znalosti v zmysle našich požiadaviek na pracovnú pozíciu. Ako povinnú súčasť Vašej žiadosti požadujeme takisto doručenie MOTIVAČNÉHO LISTU, v ktorom popíšete, prečo ste sa rozhodli reagovať na našu pracovnú pozíciu.
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.
Výberové konanie sa uskutoční v II. kolách:
1. telefonický rozhovor
2. úspešní kandidáti budú pozvaní na osobný rozhovor
INFORMÁCIE O SPRACOVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV:
Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov - Všeobecná databáza uchádzačov o zamestnanie a iné výberové konania
Podmienky a informácie o spracúvaní osobných údajov - Realizácia aktuálneho výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vážime si Váš prejavený záujem, avšak dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovaní do 21 pracovných dní budú uchádzači, ktorí budú spĺňať vyššie uvedené špecifické požiadavky a naše predstavy o úspešnom kandidátovi. V rámci výberového konania v sídle našej spoločnosti absolvujete tak osobný individuálny rozhovor, ako aj ďalšie časti, ktoré nám pomôžu spoznať Vašu osobnosť a odborné predpoklady pre pracovnú pozíciu.