Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent / Asistentka v advokátskej kancelárii
Stentors advokátska kancelária s.r.o.
- Miesto práce: Hodžovo námestie, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 1 200 EUR/mesiacv závislosti od skúseností a praxe + koncoročné a prípadné mimoriadne odmeny
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca s klientmi, návštevami a tretími stranami:
● vítanie a starostlivosť o príchodzích hostí,
● emailová a telefonická komunikácia s klientom, odovzdávanie odkazov,
● komunikácia s úradmi, súdmi a inštitúciami verejnej správy a samosprávy.
Práca s právnymi konzultantmi:
● jazyková a gramatická korektúra textov, preklady neodbornej povahy,
● formátovanie dokumentov, tvorba prezentácii a tabuliek,
● vedenie pracovných diárov a organizácia stretnutí,
● zabezpečenie služieb pri pracovných cestách (ubytovanie, doprava, cestovné poistenie).
Práca v back office tíme:
● spracovanie pošty, evidencia pokladne a prijatých / odoslaných faktúr,
● vedenie spisovej dokumentácie, zoznamu kontaktov, archívu a knižnice,
● sledovanie stavu zásob kancelárskeho materiálu a potravín, objednávky u dodávateľov.
Náplň práce môže variovať v závislosti od schopností konkrétneho zamestnanca. Radi dáme viac priestoru kreatívnej stránke zamestnanca, tak isto budeme radi, ak asistent / asistentka prejaví záujem o komplexné, nečiastkové úlohy.
● vítanie a starostlivosť o príchodzích hostí,
● emailová a telefonická komunikácia s klientom, odovzdávanie odkazov,
● komunikácia s úradmi, súdmi a inštitúciami verejnej správy a samosprávy.
Práca s právnymi konzultantmi:
● jazyková a gramatická korektúra textov, preklady neodbornej povahy,
● formátovanie dokumentov, tvorba prezentácii a tabuliek,
● vedenie pracovných diárov a organizácia stretnutí,
● zabezpečenie služieb pri pracovných cestách (ubytovanie, doprava, cestovné poistenie).
Práca v back office tíme:
● spracovanie pošty, evidencia pokladne a prijatých / odoslaných faktúr,
● vedenie spisovej dokumentácie, zoznamu kontaktov, archívu a knižnice,
● sledovanie stavu zásob kancelárskeho materiálu a potravín, objednávky u dodávateľov.
Náplň práce môže variovať v závislosti od schopností konkrétneho zamestnanca. Radi dáme viac priestoru kreatívnej stránke zamestnanca, tak isto budeme radi, ak asistent / asistentka prejaví záujem o komplexné, nečiastkové úlohy.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prácou pre nás získate nasledujúce benefity:
● hodiny odbornej (právnej) angličtiny s native speakerom,
● služobný mobilný telefón,
● možnosť práce z domu podľa dohody,
● školenia / kurzy (individuálne podľa potrieb zamestnanca),
● koncoročné pripadné mimoriadne odmeny podľa počtu odpracovaných mesiacov v kalendárnom roku a kvality odvedenej práce.
● hodiny odbornej (právnej) angličtiny s native speakerom,
● služobný mobilný telefón,
● možnosť práce z domu podľa dohody,
● školenia / kurzy (individuálne podľa potrieb zamestnanca),
● koncoročné pripadné mimoriadne odmeny podľa počtu odpracovaných mesiacov v kalendárnom roku a kvality odvedenej práce.
Informácie o výberovom konaní
Pracovný pohovor pozostáva z dvoch častí, ktoré sa konajú spravidla v ten istý deň, a to rozhovor a písomný test (formátovanie dokumentu, preklad a zadanie z hospodárskej korešpondencie). Žiadame uchádzačov, aby spolu so životopisom zasielali aj motivačný list.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Z náplne práce vyplývajú základné atribúty úspešného uchádzača / uchádzačky:
● príjemné vystupovanie a kultivovaný prejav, diskrétnosť,
● dôslednosť a pozornosť,
● samostatnosť pri riešení úloh a kreativita,
● zodpovednosť.
● príjemné vystupovanie a kultivovaný prejav, diskrétnosť,
● dôslednosť a pozornosť,
● samostatnosť pri riešení úloh a kreativita,
● zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Stentors advokátska kancelária je spojením skúseností, schopností a moderného videnia právneho poradenstva zakladajúcich partnerov, ktorí vytvorili silnú a odborne rozsiahlu platformu tímu právnych poradcov pre lokálnu a medzinárodnú klientelu. Pod vedením partnerov Michala Hulenu, Vladimíra Kordoša a Petra Neštepného ponúka Stentors know-how právnej praxe a dôraz kladie na chápanie obchodných súvislostí v rôznych sektoroch podnikania.
Pre klientov sme viac než len právnym poradcom, spoluprácou s nami zároveň získavajú dlhodobého a lojálneho partnera v každej sfére a etape svojho podnikania. Sme silným hlasom našich klientov v labyrinte právnych noriem.
Pre klientov sme viac než len právnym poradcom, spoluprácou s nami zároveň získavajú dlhodobého a lojálneho partnera v každej sfére a etape svojho podnikania. Sme silným hlasom našich klientov v labyrinte právnych noriem.