Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Koordinátor zákazníckeho servisu s komunikáciou v EN jazyku

ŠPERKY s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Košice
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 050 EUR/mesiac900 + bonusy do 150 eur
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce:
- koordinácia a vedenie tímu externých spolupracovníkov zákazníckeho servisu
- preklady rôznych textov (popisy produktov, mailové správy)
- spolupráca s inými oddeleniami
- komunikácia a riešenie úloh so zahraničnými partnermi, bankami, dopravcami .. etc.
- spracovávanie údajov z interných systémov a ich vyhodnocovanie
- zbieranie výsledkov a ich reporting
- participácia na výberovom konaní externých spolupracovníkov

Zamestnanecké výhody, benefity

Našim zamestnancom ponúkame stabilné zamestnanie v prosperujúcej firme, ktorá neustále expanduje
Medzi ďalšie benefity patria:
Zamestnanecké zľavy
Mladý tvorivý kolektív
Kariérny rast

Informácie o výberovom konaní

Práca, ktorú ponúkame, nie je vhodná pre študentov.
Ideálny kandidát ovláda anglický jazyk na prekladateľskej úrovni slovom a písmom.
Hľadáme kolegyňu so skúsenosťami, ktorá si vie poradiť s rôznym problémom, vždy vie nájsť to správne riešenie a je schopná viesť tím kolegov. Čakáme na tvoje CV s fotografiou v slovenskom jazyku. Pre veľký záujem si vyhradzujeme právo kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky o kvalite a odbornosti. Pracovná doba je pondelok-piatok v čase od 8:00 do 16:30 hod.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

asistent, referent, prekladateľ

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

prekladateľ, referent, administratíva, koordinátor, vedúci oddelenia

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s vedením tímu
- precíznosť a dôslednosť
- schopnosť plánovania a nastavenia si cieľov a priorít
- zodpovedný prístup k plneniu pracovných úloh
- efektívny time management
- logické a analytické myslenie
- pozitívny prístup k práci
- schopnosť efektívnej komunikácie s tímom kolegov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Predaj tovaru cez e-shop s medzinárodným aktívnym pôsobením a neustále sa rozširujúcimi možnosťami na trhu. Sme jeden z najväčších e-shopov a stále expandujeme. Zakladáme si na širokej palete produktov. Našim krédom je spokojný zákazník, preto je cieľom rýchle a bezproblémové dodanie kvalitného tovaru.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov