Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Sales Support Office Manager

Special Service International SK s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Žilina
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiacVýška mzdy závisí od kvalifikácie uchádzača. Ku mzde prislúcha aj variabilná zložka
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SI kreatívna osoba, ktorá rada spoznáva nové veci, plná nápadov o tom ako sa veci dajú, pritom rešpektuješ pravidlá a hodnoty spoločnosti pre ktorú pracuješ? Vieš používať nástroje balíka Microsoft Office nad rámec bežného užívateľa? Nebojíš sa komunikovať v anglickom jazyku nielen interne, ale aj so zákazníkom? Nebojíš sa sociálnych sietí a je Ti blízky pojem "spontánna znalosť značky", máš skúsenosti s prípravou marketingových aktivít, ich vyhodnocovaním a reportovaním... rád/rada sa učíš nové veci, vieš pracovať a vložiť do svojej práce nielen rozum ale aj srdce? Vieš pracovať vtedy keď je treba aj keď sa Ti nechce, ale aj oddychovať? Ak Ti slová "nedá sa" nič nehovoria a našla/našiel si sa v týchto slovách, pošli nám svoj životopis aj s krátkym opisom toho, prečo práve Ty by si sa mal/mala stať súčasťou nášho tímu. Daj si však záležať a nekopíruj texty. Oslovíme naozaj len tých, ktorí oslovia nás.

Zamestnanecké výhody, benefity

Budú prezentované na osobnom pohovore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing, administratíva

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft SharePoint - Základy
Microsoft OneNote - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

obchod, marketing

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• podpora činností obchodného oddelenie
• sledovanie výberových konaní
• príprava podkladov a dokumentov pre obchodné ponuky
• príprava a realizácia aktivít na podporu obchodnej činnsti spoločnosti podľa pokynov nadriadeného
• príprava obchodných ponúk
• príprava marketingových aktivít
• vybavovať firemnú korešpondenciu
• komunikácia s klientmi
• pripravovať a viesť časový harmonogram pracovného dňa riaditeľa
• vykonávať a evidovať zápisy z mesačných a operatívnych porád
• dojednávať rokovania, organizovať a zabezpečovať služobné cesty nadriadeného
• vykonávať vyúčtovania SC
• pripravovať prezentácie
• sledovať a vyhodnocovať plnenie úloh
• zabezpečovať aktivity na podporu obchodných činností
• pripravovať návrhy organizačných smerníc a príkazov, pripravovať návrhy na ich aktualizáciu
• pomáhať pri akciách organizovaných personálnym manažérom
• administratívna podpora personálneho a účtovného oddelenia
• pomáhať pri tvorbe a aktualizácii smerníc
• vykonávať iné práce súvisiace s pracovným zaradením podľa pokynov nadriadeného
• evidovať a aktualizovať legislatívne dokumenty

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Special Service International SK s. r. o. sa špecializuje na ochranu majetku a osôb. Sme dynamicky sa rozvíjajúca organizácia so stále rozširujúcim sa spektrom poskytovaných služieb.

S rastúcim portfóliom služieb a zvyšujúcim sa počtom klientov rastie aj počet pracovných miest, ktoré naša spoločnosť systematicky vytvára. V SSI vieme, že držať krok nestačí. Preto sa aktívne podieľame na rýchlom vývoji technológií používaných v odbore bezpečnostných služieb..

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Special Service International SK s. r. o.
Nevädzova 6C
821 01 Bratislava
https://www.ssigroup.sk