Referent/ka predaja zájazdov CK SOLVEX na pobočke v Bratislave aj brigádne
SOLVEX s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacbonusy podľa dosiahnutých plánov predaja pobočky a plnenia úloh vedenia spoločnosti
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Cestovná kancelária SOLVEX patri do špičky cestovných kancelárií na Slovensku a už viac ako 22 rokov pôsobíme úspešne na Slovensku a v Centrálnej Európe. Sme držiteľom Certifikátu kvality ISO 9001 a sme získali prestížne ocenenia BONITNÝ PODNIK , STABILNÝ PODNIK, SPOLOČENSKY ZODPOVEDNÝ PODNIK.
Pokiaľ vás baví cestovný ruch, ste prozákaznícky orientovaný a flexibilný, tak PRIDAJTE SA k nášmu tímu. V súčasnosti obsadzujeme pozíciu Referent Predaja zájazdov pre našu pobočku v Bratislave a to aj formou brigády.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
-Práca na pobočke cestovnej kancelárie, zabezpečenie riadneho a včasného predaja produktov spoločnosti (zájazdov , doplnkových produktov a služieb cestovného ruchu) pri osobnom, telefonickom alebo formou elektronického spojenia dopyte (kontakte) zákazníka
-Komplexné zabezpečenie administratívnych prác spojených s predajom produktov a podpory predaného zájazdu.
-Práca s rezervačným systémom spoločnosti, komunikácia s klientmi osobne, telefonicky , mailom, uzatváranie zmlúv s klientom.
-Spracovanie objednávok klienta, poskytovanie informácií a poradenstva v oblasti cestovania, evidovanie rezervácií klientov, vydávanie potrebných daňových dokladov a monitorovanie úhrad,
-Komunikácia s domácimi i zahraničnými partnermi (aj v anglickom jazyku).
-Podpora a rozvoj tímu, zodpovednosť za predajné výsledky, administratívne práce, podpora predaja v spolupráci s centrálou spoločnosti.
Pokiaľ vás baví cestovný ruch, ste prozákaznícky orientovaný a flexibilný, tak PRIDAJTE SA k nášmu tímu. V súčasnosti obsadzujeme pozíciu Referent Predaja zájazdov pre našu pobočku v Bratislave a to aj formou brigády.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
-Práca na pobočke cestovnej kancelárie, zabezpečenie riadneho a včasného predaja produktov spoločnosti (zájazdov , doplnkových produktov a služieb cestovného ruchu) pri osobnom, telefonickom alebo formou elektronického spojenia dopyte (kontakte) zákazníka
-Komplexné zabezpečenie administratívnych prác spojených s predajom produktov a podpory predaného zájazdu.
-Práca s rezervačným systémom spoločnosti, komunikácia s klientmi osobne, telefonicky , mailom, uzatváranie zmlúv s klientom.
-Spracovanie objednávok klienta, poskytovanie informácií a poradenstva v oblasti cestovania, evidovanie rezervácií klientov, vydávanie potrebných daňových dokladov a monitorovanie úhrad,
-Komunikácia s domácimi i zahraničnými partnermi (aj v anglickom jazyku).
-Podpora a rozvoj tímu, zodpovednosť za predajné výsledky, administratívne práce, podpora predaja v spolupráci s centrálou spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá práca v oblasti cestovného ruchu.
- Možnosť stabilného zamestnania a profesionálneho rastu v prosperujúcej a renomovanej spoločnosti s medzinárodným pôsobením.
- Možnosť účasti na zahraničných infocestách a služobných cestách .
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve, bohatý sociálny program, teambuildingové akcie.
- Zamestnanecké výhody v prípade plnenia povinnosti riadne a včas aj možnosť dovolenky zadarmo , motivačné finančné ohodnotenie, zľavy na dovolenky.
- Možnosť stabilného zamestnania a profesionálneho rastu v prosperujúcej a renomovanej spoločnosti s medzinárodným pôsobením.
- Možnosť účasti na zahraničných infocestách a služobných cestách .
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve, bohatý sociálny program, teambuildingové akcie.
- Zamestnanecké výhody v prípade plnenia povinnosti riadne a včas aj možnosť dovolenky zadarmo , motivačné finančné ohodnotenie, zľavy na dovolenky.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Štruktúrované životopisy posielajte na mailovú adresu: [email protected]
Všetky zaslané životopisy budú posúdené, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich naše požiadavky.
Prvé kolo pohovoru z dvoch vieme kvôli vzdialenosti uskutočniť napríklad aj prostredníctvom Skype.
Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SOLVEXe, aby sme vás vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný váš súhlas. V životopise preto prosíme uveďte: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom Solvex s.r.o“. Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať.
Všetky zaslané životopisy budú posúdené, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich naše požiadavky.
Prvé kolo pohovoru z dvoch vieme kvôli vzdialenosti uskutočniť napríklad aj prostredníctvom Skype.
Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SOLVEXe, aby sme vás vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný váš súhlas. V životopise preto prosíme uveďte: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom Solvex s.r.o“. Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Čistý register trestov
- Prax na obdobnej pozícii je výhodou
- Prax v cestovnom ruchu je výhodou
- Príjemné vystupovanie a výborný prejav
- Kreativita, schopnosť pracovať samostatne a ochota rýchlo sa učiť
- Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť, dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Časová flexibilita, schopnosť prispôsobovať sa , odolnosť voči stresu
- Analytické myslenie, obchodné znalosti, schopnosť vyjednávať, aktívny prístup k zákazníkovi
- Prax na obdobnej pozícii je výhodou
- Prax v cestovnom ruchu je výhodou
- Príjemné vystupovanie a výborný prejav
- Kreativita, schopnosť pracovať samostatne a ochota rýchlo sa učiť
- Spoľahlivosť, zodpovednosť, pracovitosť a samostatnosť, dobré komunikačné a organizačné schopnosti
- Časová flexibilita, schopnosť prispôsobovať sa , odolnosť voči stresu
- Analytické myslenie, obchodné znalosti, schopnosť vyjednávať, aktívny prístup k zákazníkovi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme cestovná kancelária s nadnárodným pôsobením, s viac než 23 rokov skúsenosťami v medzinárodnom cestovnom ruchu. Vlastné pobočky na území Slovenska, ktorých sieť sa rozširuje, s intenzívnym on-line predajom.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Hlavnou našou činnosťou je predaj dovoleniek v zahraničí i na Slovensku, dynamické balíčky, poznávacie zájazdy a pod.
Patríme do top touroperatorov na Slovensku s vlastnými čarterovými lietadlami do zahraničných destinácii. Sme držiteľom certifikátu kvality ISO 9001:2015, získali sme prestížne ocenenia – Pečať Bonity, Pečať Stability, Spoločensky zodpovedný podnik.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov