Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný nákupca
SOLUZIONA s. r. o.
- Miesto práce: Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiac+ 25% bonus 13. (50% fix) a 14. plat (50% fix) transport bonus (0,07 €/km/deň)
- Termín nástupu: 01/2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre významnú strojársku skupinu hľadáme nákupný/á a obchodný/á asistent/ka , ktorý bude zodpovedný za:
Predaj (Back Office):
• Buduje dôveru u zákazníka a prispieva k vytváraniu pozitívneho obrazu o spoločnosti.
• Riadi zásobovanie smerom ku klientovi
• Sleduje sklad zvitkov, hotovej výroby a návraty od klientov
• Má na starosti dôkladné vedenie zoznamu objednávok, sústavne sleduje stav zákazkovej náplne, termíny a lehoty, zrušenia objednávok, forecasty, ceny atď.
• Pravidelne kontaktuje zástupcov zákazníka v prípade chýbajúcich alebo nedostatočných informácií
• Zabezpečuje vyváženosť objednávok, ich stabilitu, objem a ich správnosť.
• Denna správa orderbooku
• V prípade potreby komunikuje s Manažérom výroby prority
• Zabezpečuje fungovanie všetkých logistických pravidiel a zisťuje, či sú plnené ukazovatele výkonu.
• Sústreďuje všetky pripomienky, problémy a požiadavky od zákazníka a postupuje ich zodpovedným úsekom
Nákup:
• Optimalizuje skladové zásoby, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie spoločnosti (na základe porady s COO)
• Garantuje fungovanie dodávateľského okruhu
• Garantuje nákup materiálu v súlade s technickými požiadavkami zákazníka
• Prostredníctvom dodávateľov zabezpečuje vyváženosť zásob materiálu na skladoch• Uplatňovanie správnych nákupných cien v objednávkach.
• Sledovať vývoj a plnenie PO
• Aktualizovať termíny dodávok zásob v informačnom systéme.
Všeobecné
• Plnenie zadaných úloh v stanovených termínoch
• Aplikuje úlohy vyplývajúce z porád vedenia spoločnosti
• Dohliada na optimalizáciu alokácií vstupného materiálu
• Zabezpečuje všetky informácie potrebné pre riešenie reklamácií
• Navrhuje vylepšovanie interných informačných systémov
• Je zaviazaný k plneniu zásad Príručky kvality, politiky kvality, IATF16949, ISO9001, ISO14001 a ISO45001
Predaj (Back Office):
• Buduje dôveru u zákazníka a prispieva k vytváraniu pozitívneho obrazu o spoločnosti.
• Riadi zásobovanie smerom ku klientovi
• Sleduje sklad zvitkov, hotovej výroby a návraty od klientov
• Má na starosti dôkladné vedenie zoznamu objednávok, sústavne sleduje stav zákazkovej náplne, termíny a lehoty, zrušenia objednávok, forecasty, ceny atď.
• Pravidelne kontaktuje zástupcov zákazníka v prípade chýbajúcich alebo nedostatočných informácií
• Zabezpečuje vyváženosť objednávok, ich stabilitu, objem a ich správnosť.
• Denna správa orderbooku
• V prípade potreby komunikuje s Manažérom výroby prority
• Zabezpečuje fungovanie všetkých logistických pravidiel a zisťuje, či sú plnené ukazovatele výkonu.
• Sústreďuje všetky pripomienky, problémy a požiadavky od zákazníka a postupuje ich zodpovedným úsekom
Nákup:
• Optimalizuje skladové zásoby, ktoré sú nevyhnutné pre fungovanie spoločnosti (na základe porady s COO)
• Garantuje fungovanie dodávateľského okruhu
• Garantuje nákup materiálu v súlade s technickými požiadavkami zákazníka
• Prostredníctvom dodávateľov zabezpečuje vyváženosť zásob materiálu na skladoch• Uplatňovanie správnych nákupných cien v objednávkach.
• Sledovať vývoj a plnenie PO
• Aktualizovať termíny dodávok zásob v informačnom systéme.
Všeobecné
• Plnenie zadaných úloh v stanovených termínoch
• Aplikuje úlohy vyplývajúce z porád vedenia spoločnosti
• Dohliada na optimalizáciu alokácií vstupného materiálu
• Zabezpečuje všetky informácie potrebné pre riešenie reklamácií
• Navrhuje vylepšovanie interných informačných systémov
• Je zaviazaný k plneniu zásad Príručky kvality, politiky kvality, IATF16949, ISO9001, ISO14001 a ISO45001
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. (50% fix) a 14. plat (50% fix), Ročná valorizácia
- 3. dôchodkový piliér po 2 odpracovaných rokoch
- Stravný lístok 4,90 € / lístok (príspevok zamestnanca je 1 € / lístok)
- Odporúčací bonus 600 € (100 € po 3., 6. a 12. mesiacoch)
- Náborový bonus 300 € (100 € po 3., 6. a 12. mesiacoch)
- Transport bonus: denná tarifa s ohľadom na vzdialenosť, 250 € strop
- Okrúhle narodeniny zamestnanca: 50 € / darčekový kôš,Narodenie dieťaťa: 50 €,Svadobný bonus: 75 €, MDŽ darček
- Vitamíny a vakcinácia (počas jesenného obdobia), Pitný režim,
Týždeň zdravia a deň bezpečnosti: program a darček
- Vianočný darček, Mikulášsky balíček
- Najlepší zamestnanec roka: 2 x 100 € (voľba medzi zamestnancami)
- Flexibilné pracovné hodiny / office
- Homeoffice, hlavne pre matky/otcov, ktorých deti sú choré
- Masáže na pracovisku, Jazykové kurzy na pracovisku
- Novoročný večierok, Teambuilding
- 3. dôchodkový piliér po 2 odpracovaných rokoch
- Stravný lístok 4,90 € / lístok (príspevok zamestnanca je 1 € / lístok)
- Odporúčací bonus 600 € (100 € po 3., 6. a 12. mesiacoch)
- Náborový bonus 300 € (100 € po 3., 6. a 12. mesiacoch)
- Transport bonus: denná tarifa s ohľadom na vzdialenosť, 250 € strop
- Okrúhle narodeniny zamestnanca: 50 € / darčekový kôš,Narodenie dieťaťa: 50 €,Svadobný bonus: 75 €, MDŽ darček
- Vitamíny a vakcinácia (počas jesenného obdobia), Pitný režim,
Týždeň zdravia a deň bezpečnosti: program a darček
- Vianočný darček, Mikulášsky balíček
- Najlepší zamestnanec roka: 2 x 100 € (voľba medzi zamestnancami)
- Flexibilné pracovné hodiny / office
- Homeoffice, hlavne pre matky/otcov, ktorých deti sú choré
- Masáže na pracovisku, Jazykové kurzy na pracovisku
- Novoročný večierok, Teambuilding
Informácie o výberovom konaní
Výhoda nie podmienka:
• Komunikačná úroveň španielskeho jazyka (iné jazyky vítané)
• Práca s SAP a Excel na profesionálnej úrovni (analýzy, databázy, a pod.)
• Znalosť výrobných procesov v iných závodoch spoločnosti, zákazníka a dodávateľov
• Komunikačná úroveň španielskeho jazyka (iné jazyky vítané)
• Práca s SAP a Excel na profesionálnej úrovni (analýzy, databázy, a pod.)
• Znalosť výrobných procesov v iných závodoch spoločnosti, zákazníka a dodávateľov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba kovov alebo kovových výrobkov
Spoločnosť sa zaoberá spracovávaním plochej valcovanej ocele a hliníkových zvitkov do tabúľ a tvarových nástrihov. Servisné centrum je navrhnuté tak, aby poskytovalo všetky druhy výrobkov pre potreby výrobcov automobilov a iné priemyselné odvetvia.
Spoločnosť sa zaoberá spracovávaním plochej valcovanej ocele a hliníkových zvitkov do tabúľ a tvarových nástrihov. Servisné centrum je navrhnuté tak, aby poskytovalo všetky druhy výrobkov pre potreby výrobcov automobilov a iné priemyselné odvetvia.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomika, Riadenie, Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Veľmi dobré komunikačné schopnosti a odolnosť voči stresu
• Vyjednávacie schopnosti ako aj vedieť aktívne počúvať
• Schopnosť pohotovo rozhodovať a prijať rozhodnutia
• Samostatnosť
• Precíznosť a pedantnosť
• Vyjednávacie schopnosti ako aj vedieť aktívne počúvať
• Schopnosť pohotovo rozhodovať a prijať rozhodnutia
• Samostatnosť
• Precíznosť a pedantnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SOLUZIONA, s. r. o.je personálna agentúra, ktorá hľadá kandidátov s profesionálnym výkonom a schopnosťami na obsadenie nižších alebo vyšších pracovných pozícií na trhu práce. Naši konzultanti sú vyškolení a skúsení jednotlivci, ktorí sa vždy zaviazali spoločnostiam, ako aj kandidátom, aby im pomohli nájsť najvhodnejšiu pracovnú príležitosť, ktorá zaručí úspešnú spoluprácu pre obe strany.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov