Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Obchodný manažér/Obchodná manažérka senior s možnosťou príležitostného HO

SOFTIP, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Europa SC, a.s., Na Troskách, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 2 000 EUR/mesiacVýška základnej mzdy bude predmetom diskusie a bude dohodnutá vzhľadom k seniorite uchádzača.
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš tím obchodníkov hľadá posilu v podobe obchodného manažéra/manažérky, ktorý/ktorá si k nám prinesie predchádzajúce skúsenosti z oblasti obchodu. Novému kolegovi alebo kolegyni zabezpečíme podporu nielen počas adaptácie, pretože bude mať možnosť učiť sa od najlepších, kariérne rásť a odborne sa rozvíjať. Ak si už vďaka praxi zistil/a, že obchod Ťa baví a chceš sa angažovať v zmysluplných projektoch, daj nám o sebe vedieť.

Tvojim hlavným "pracovným domovom" bude pracovisko v Banskej Bystrici, kde sa Ti v rámci adaptácie bude venovať aj obchodný riaditeľ a ostatní kolegovia. Po úspešnej adaptácii je štýl spolupráce vecou dohody - môžeš pracovať na jednom z našich deviatich SOFTIPáckych pracovísk (BB, DT, ZA, NR, BA, KE, PE, RK, TN) a taktiež môžeš pracovať aj z domu, a to vo vopred dohodnutom rozsahu. Ako určite vieš, práca obchodníka sa nezaobíde bez cestovania, v Tvojom prípade to bude najmä región Trenčín.

AKÁ BUDE TVOJA ÚLOHA V TÍME?
• aktívne vyhľadávanie nových zákazníkov a obchodných príležitostí, monitoring trhu a jeho vývoja v danej oblasti,
• pravidelná komunikácia s portfóliom pridelených zákazníkov, akvizície nových objednávok od zákazníkov,
• zodpovednosť za dosiahnutie predajných cieľov na slovenskom trhu,
• v spolupráci s pre-sales príprava a realizácia obchodných prezentácií zákazníkom,
• príprava a prerokovanie obchodných ponúk so zákazníkmi,
• príprava objednávok, zmlúv a vyjednávanie so zákazníkmi,
• budovanie vzťahov so zákazníkmi a starostlivosť o nich,
• úzka spolupráca s tímom kolegov s cieľom zabezpečiť včasné a úspešné dodanie sw produktov podľa potrieb zákazníkov.

ČO ZÍSKAŠ?
• prácu v kolektíve odborníkov, ktorí Ti poskytnú podporu nielen počas adaptácie,
• možnosť vzdelávať sa a učiť sa od najlepších, kariérne rásť a odborne sa rozvíjať,
• prácu v prosperujúcej spoločnosti, ktorá už 30 rokov patrí k popredným dodávateľom riešení v oblasti IT,
• príležitosť podieľať sa na zaujímavých projektoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

V SOFTIPe sa snažíme vytvárať pracovné podmienky tak, aby prispievali k rovnováhe v životoch našich kolegov. Preto u nás nájdeš širokú škálu zamestnaneckých benefitov.

Vysoká miera flexibility, ktorá stavia na dôvere k zamestnancom:
• pohyblivá pracovná doba od 9:00 do 14:30 hod.
• home office v dohodnutom rozsahu

Program pre rodinu
• 5 dní dovolenky navyše
• príspevok pri narodení dieťaťa príspevok pri mimoriadnej rodinnej udalosti
• firemné športové aktivity pre rodinu

Program vzdelávania
• účasť na školeniach, kurzoch, odborných konferenciách, workshopoch, jazykovom vzdelávaní alebo e-learningu

Program zmluvných partnerov
• zľava na pobytové balíky v sieti hotelov SR
• zvýhodnené volania a dátové služby v skupine SOFTIP

Program základnej starostlivosti
• príspevok na DDS

Program lojality
• odmena za odpracované roky a pri životnom jubileu

Program starostlivosti o zdravie
• Zelený deň zdravia

Čo robíme ak práve nerobíme? Letné a zimné stretnutie zamestnancov v zaujímavých lokalitách Slovenska, SOFTIP Cyklo tour pre zamestnancov a obchodných partnerov, SOFTIPáckou KVAPKOU KRVI pomáhame NTS SR, atď.

Informácie o výberovom konaní

Ak Ťa naša ponuka zaujala a spĺňaš naše požiadavky, pošli nám životopis. Vyhradzujeme si právo kontaktovať len záujemcov, ktorí spĺňajú požiadavky uvedené v inzercii.
Podľa vývoja epidemiologickej situácie je možné pohovory realizovať aj online formou. Výberové konanie bude ukončené po obsadení pozície úspešným uchádzačom. Tvoje osobné údaje spracúvame v zmysle súhlasu, ktorý udeľuješ pre www.profesia.sk.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Obchodná komunikácia - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

obchod

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OD TEBA OČAKÁVAME?
• schopnosť identifikovať potreby zákazníkov a prekonávať ich očakávania,
• výborné komunikačné, negociačné a prezentačné zručnosti,
• analytické a technické myslenie v oblasti obchodu so software a v oblasti IT
• skúsenosti s predajom komplexných riešení v segmente veľkých zákazníkov,
• ambicióznosť a samostatnosť, snaha zlepšovať sa vo svojej práci,
• schopnosť aktívne komunikovať v anglickom jazyku (angličtinu na dennej báze síce nevyužiješ, ale sú situácie, kedy je potrebná),
• znalosť IT trhu a konkurenčného prostredia,
• flexibilita a prispôsobivosť zmenám, ochota cestovať za zákazníkom v teritóriu CEE.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOFTIP je najväčší slovenský výrobca podnikových informačných systémov s najširším portfóliom IT produktov a služieb. Naše riešenia pomáhajú lepšie riadiť tisícky firiem a organizácií všetkých veľkostí na Slovensku aj v zahraničí. Sme najlepším implementačným partnerom pre SAP Business One a patríme medzi lídrov v oblasti Microsoft technológií v regióne CEE.
Spája nás nadšenie pre moderné IT technológie a chuť neustále objavovať nové možnosti tohto odboru. Máme 30 rokov skúseností a staráme sa o viac ako 12 500 zákazníkov. Práve vďaka nim neustále rastieme a spolu s tým aj potreba rozširovať náš tím expertov, ktorí budú spolu s nami posúvať hranice našich možností.
A v čom spočíva naša jedinečnosť a čím sa odlišujeme od ostatných?

Napríklad aj tým, že do dnešného dňa sú súčasťou nášho pracovného tímu ľudia, ktorí viac ako 15, 20 alebo dokonca aj 30 rokov odovzdávajú svoje skúsenosti ďalšej generácii nadšencov. Pôsobíme v 9 slovenských mestách a rozumieme, že nie každému vyhovuje pracovné prostredie kancelárie, a preto podporujeme prácu z domu.
Sme spoločensky zodpovedná firma, ktorá pri všetkých svojich činnostiach kladie dôraz na životné prostredie. Za našu angažovanosť nás renomovaná certifikačná spoločnosť TÜV SÜD Slovakia ocenila titulom Výnimočná firma v kategórii Spoločenská zodpovednosť.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov