Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

HR asistent/ka (part-time)

SOFTEC, spol. s r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 EUR/hod.5,- €/hod.
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš začať budovať svoju HR kariéru v modernej IT firme? U nás ti ponúkame jedinečnú možnosť postupne sa zaúčať do rôznych činností v rámci personalistiky a pracovnej psychológie. Ak ťa zaujíma, ako funguje také interné HR a čo všetko sa tu u nás deje, potom možno tento inzerát píšeme práve pre teba.

Do nášho tímu 5-tich HR-istov (4 v Bratislave a 1 v Prahe) hľadáme pracovitú a zanietenú posilu, ktorá nám pomôže s rôznymi činnosťami pri našej každodennej práci. Najskôr začneš s jednoduchšími úlohami a ak budeš šikovný/á a samostatný/á, radi ti postupne prenecháme aj zložitejšie a komplexnejšie úlohy. Po celý čas ti samozrejme budeme pomáhať.

Hľadáme na dlhodobú brigádu popri škole študenta/tku 3./4. ročníka VŠ ideálne (ale nie nevyhnutne) odboru psychológia. Pomôže, ak máš predchádzajúcu skúsenosť s prácou v personálnej agentúre, alebo v oblasti personalistiky.

Budeš nám pomáhať s:

  • administratívnou podporou HR oddelenia;
  • organizáciou pohovorov, Assessment Centier či iných náborových aktivít;
  • vyhľadávaním vhodných kandidátov (Profesia, LinkedIn a iné);
  • komunikáciou s kandidátmi (tzv. telefonický screening);
  • vedením databáz uchádzačov a HR evidencií;
  • administráciou benefitov Kafetéria systému;
  • prípadne rôznymi inými aktuálne potrebnými činnosťami :).

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame:

  • dlhodobú spoluprácu s možnosťou získať zaujímavé pracovné skúsenosti;
  • pre študentov variabilný pracovný úväzok zohľadňujúci študijné povinnosti;
  • zaujímavé ohodnotenie pracovných výsledkov;
  • výnimočný tím a konštruktívne pracovné prostredie;
  • množstvo firemných akcií;
  • kávu, čaj a iné občerstvenie zadarmo;
  • priestory najzelenšej kancelárie Einpark v Bratislave :).

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa ponuka zaujala, neváhaj nám poslať svoje CV a my ťa následne kontaktujeme ohľadom ďalšieho postupu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ideálne Psychológia, nie je to však podmienkou.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme teba, ak:

  • máš aktívny záujem o HR témy a ďalšiu profesijnú profiláciu v tejto oblasti;
  • slušne ovládanš nástroje MS Office;
  • charakterizuje ťa zodpovednosť, samostatnosť a kreativita;
  • máš vynikajúce študijné výsledky;
  • ovládaš angličtinu na konverzačnej úrovni.

A samozejme najdôležitejšie budeš, či medzi nás zapadneš :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOFTEC s.r.o., to je profesionalita v oblasti vývoja SW riešení na kľúč už vyše 30 rokov. Sme partnerom súčasných i budúcich lídrov v rôznych segmentoch trhu.

Ako softvérovo-konzultačná spoločnosť poskytujeme svoje služby na Slovensku, v Česku a v ďalších ôsmich krajinách Európy. Jedná sa najmä o poradenstvo v oblasti informačných systémov, analýzu, navrhujeme a vyvíjame komplexné IT riešenia a zabezpečujeme systémovú integráciu a outsourcing. Našimi kľúčovými klientmi sú významné banky, poisťovne, orgány štátnej správy a telekomunikačné firmy.

Za úspechmi Softecu stoja ľudia. Pracujú u nás starostlivo vyberaní a motivovaní pracovníci sústredení do vysoko výkonných tímov. Práca v Softecu, to je záruka profesionality a je vstupenkou do sveta IT biznisu. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.

V roku 2018 sme získali ocenenie IT projekt roka za biometrickú (tvárovú) identifikáciu klienta bez jeho fyzickej prítomnosti pre Tatra banku.

Inovácie, budúcnosť, SOFTEC. Spoj s nami svoju kariéru!

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov