Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Account & Project manager – Insurance

SOFTEC, spol. s r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3 000 EUR/mesiacmin. 3 000,- €/mes. + odmeny podľa dosiahnutých výsledkov. Výsledné mzdové ohodnotenie závisí od úrovne skúseností a výkonu.
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš vzťah k vývoju SW riešení, baví ťa komunikácia s klientmi a starostlivosť o nich? Prozákaznícka orientácia je pre teba state-of-mind a problém nevnímaš ako prekážku, ale výzvu? Zaujímajú ťa trendy a inovácie, ale aj technologicky zabehané core IT systémy? Chceš pracovať na medzinárodných projektoch a mať ich pod palcom? Potom je tu tvoja šanca :)

Spoj svoju kariéru so softvérovo-konzultačnou spoločnosťou SOFTEC, ktorá patrí k top spoločnostiam v oblasti prepájania businessu a informačných technológii. Hľadáme posilu na pozíciu Manažéra accountu. 

ČO BUDE TVOJOU NÁPLŇOU PRÁCE?

  • proaktívne zastrešovať starostlivosť o zverených zákazníkov – od získania projektu až po delivery, zodpovedať za dodávku našich služieb a riešení;
  • identifikovať nové obchodné príležitosti u existujúcich zákazníkov, hľadať riešenia pre ich naplnenie;
  • rozvíjať a udržiavať dobré vzťahy s klientom a zisťovať ich ďalšie potreby;
  • dojednávať zmluvné podmienky;
  • aktívne komunikovať so zákazníkom a business vlastníkmi, sprostredkovať komunikáciu medzi zákazníkom a riešiteľským tímom;
  • riadiť členov projektového tímu a team leadrov pri návrhu, vývoji a údržbe IS; operatívne riešiť projektové problémy.

Zamestnanecké výhody, benefity

ČO PONÚKAME?

  • možnosť pracovať na zmysluplných IT riešeniach, ktoré uľahčujú život;
  • kariérny rast a rozvoj, účasť na aktivitách expertných centier – zdieľanie najnovších IT trendov;
  • prepracovaný systém odborného vzdelávania a rozvoja soft skills;
  • prácu v skvelom kolektíve, kde kolegovia sú aj priateľmi;
  • zaujímavý benefitný systém zohľadňujúci level seniority (dni dovolenky navyše, príspevok na zdravie, na technologickú vychytávku, príspevok do 3. piliera DDS, sabatical, auto na operatívny leasing);
  • množstvo športových a kultúrnych aktivít, Multisport karta, ďalšie benefity na podporu zdravia (lekárske vyšetrenia, masáže, wellness procedúry, atď.);
  • pravidelné cvičenia jogy a zdravého chrbta – online aj offline 
  • kreditná Diners Club karta s cestovným poistením;
  • príspevok na jazykové vzdelávanie;
  • nielen prácou sme živí – spoločné firemné a divízne akcie, výlety a aktivity;
  • flexibilný pracovný čas s možnosťou home office (nielen v čase corony);
  • priestory najzelenšej kancelárskej budovy na Slovensku s veľkou terasou, oddychovými zónami a cyklomiestnosťou.


Informácie o výberovom konaní

Ak si sa našiel v tejto pozícii, neváhaj a pošli nám, svoje CV. V motivačnom liste nezabudni uviesť, čím sme ťa oslovili.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informatika - SW inžinierstvo, IT management

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

6

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO OČAKÁVAME?

  • relevantné skúsenosti s vývojom a implementáciou SW riešení;
  • dobrá orientácia v problematike a potrebách poisťovníctva;
  • min. 2 roky skúseností so starostlivosťou o klientov – priamy kontakt s klientom (konzultant, analytik, tím líder, projektový koordinátor);
  • praktické skúsenosti s vedením menších projektov a tímov sú výhodou;
  • výhodou sú skúsenosti z oblasti FINANCE/Insurance;
  • angličtina a poľština – na pokročilej komunikatívnej úrovni (slovom aj písmom);
  • VŠ vzdelanie ideálne informatického/ekonomického zamerania;
  • schopnosť preniknúť do oblasti technológií a rozumieť potrebám klienta;
  • záujem a pozitívny vzťah ku koordinácií a motivácii ľudí.

 Čo by ti ešte nemalo chýbať:

  • „drive“ a proaktívny prístup;
  • schopnosť preberať zodpovednosť, doťahovať veci do konca;
  • prozákaznícka a protímová orientácia;
  • výborné komunikačné a negociačné zručnosti (rozhovory so zákazníkmi, vedenie rokovaní); manažérske a koordinačné zručnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SOFTEC s.r.o., to je profesionalita v oblasti vývoja SW riešení na kľúč už vyše 30 rokov. Sme partnerom súčasných i budúcich lídrov v rôznych segmentoch trhu.

Ako softvérovo-konzultačná spoločnosť poskytujeme svoje služby na Slovensku, v Česku a v ďalších ôsmich krajinách Európy. Jedná sa najmä o poradenstvo v oblasti informačných systémov, analýzu, navrhujeme a vyvíjame komplexné IT riešenia a zabezpečujeme systémovú integráciu a outsourcing. Našimi kľúčovými klientmi sú významné banky, poisťovne, orgány štátnej správy a telekomunikačné firmy.

Za úspechmi Softecu stoja ľudia. Pracujú u nás starostlivo vyberaní a motivovaní pracovníci sústredení do vysoko výkonných tímov. Práca v Softecu, to je záruka profesionality a je vstupenkou do sveta IT biznisu. Mladým talentom vytvárame inšpiratívne podmienky pre profesionálny i osobnostný rozvoj a vzdelávanie.

V roku 2018 sme získali ocenenie IT projekt roka za biometrickú (tvárovú) identifikáciu klienta bez jeho fyzickej prítomnosti pre Tatra banku.

Inovácie, budúcnosť, SOFTEC. Spoj s nami svoju kariéru!

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov