Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér – administratívny pracovník
Sofian Hidbani
- Miesto práce: Závodná 53, Podunajské Biskupice
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 800 EUR/mesiac
- Termín nástupu: Ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Firma SofoServis s.r.o. hľadá cieľavedomého obchodného manažéra - administratívneho pracovníka. Pozícia je vhodná pre muža.
Náplň práce a povinnosti
-Komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom e-mailov a telefónu.
-Dohodnutie zákazky, nacenenie, zapísanie do interného systému.
-Vedenie dokumentácie zákazok. Vedenie štatistík hovorov a mailov.
-Vykonávanie osobných obhliadok na mieste v rámci Bratislavy.
-V neprítomnosti zástupcu riaditeľa - prideľovanie zamestnancov na jednotlivé zákazky, schvaľovanie a podpisovanie knihy jázd zamestnancom na firemné vozidla. Vykonávanie fyzickej kontroly zamestnancov na jednotlivých zákazkách. Preberanie a kontrola interných tlačív a finančnej hotovosti po ukončení zákaziek na konci dňa. Evidovanie dochádzky zamestnancov.
Pracovný čas
Pondelok až piatok od 08:00 hod. do 17:00 hod.
Požiadavky
- flexibilita, samostatnosť, vedenie a koordinovanie ľudí
- vodičský preukaz skupiny B
- anglický alebo nemecký jazyk na hovorovej úrovni
- práca s PC
- komunikácia so zákazníkmi
- prax v manažérskej funkcii výhodou
- Vek do 35 rokov
- Ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie
Náplň práce a povinnosti
-Komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom e-mailov a telefónu.
-Dohodnutie zákazky, nacenenie, zapísanie do interného systému.
-Vedenie dokumentácie zákazok. Vedenie štatistík hovorov a mailov.
-Vykonávanie osobných obhliadok na mieste v rámci Bratislavy.
-V neprítomnosti zástupcu riaditeľa - prideľovanie zamestnancov na jednotlivé zákazky, schvaľovanie a podpisovanie knihy jázd zamestnancom na firemné vozidla. Vykonávanie fyzickej kontroly zamestnancov na jednotlivých zákazkách. Preberanie a kontrola interných tlačív a finančnej hotovosti po ukončení zákaziek na konci dňa. Evidovanie dochádzky zamestnancov.
Pracovný čas
Pondelok až piatok od 08:00 hod. do 17:00 hod.
Požiadavky
- flexibilita, samostatnosť, vedenie a koordinovanie ľudí
- vodičský preukaz skupiny B
- anglický alebo nemecký jazyk na hovorovej úrovni
- práca s PC
- komunikácia so zákazníkmi
- prax v manažérskej funkcii výhodou
- Vek do 35 rokov
- Ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie
Zamestnanecké výhody, benefity
Prístup k firemnému vozovému parku
po dohode bezplatné zapožičanie všetkých firemných pomôcok
možnosť kariérneho rastu
po dohode bezplatné zapožičanie všetkých firemných pomôcok
možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť SofoServis s.r.o sa snaží ponúknuť zákazníkom komplexné logistické služby pod jednou strechou.
Naša spoločnosť sa zaoberá
-Sťahovanie
-Vypratávanie a likvidáciu starého nábytku
-Montáž nábytku
Do nášho portfólia služieb patrí tiež medzinárodné sťahovanie, bremená, exportné balenie či skladovanie nábytku a tovaru.
Naša spoločnosť sa zaoberá
-Sťahovanie
-Vypratávanie a likvidáciu starého nábytku
-Montáž nábytku
Do nášho portfólia služieb patrí tiež medzinárodné sťahovanie, bremená, exportné balenie či skladovanie nábytku a tovaru.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov