Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dispečer asistenčných služieb - denný a nočný dispečer
Slovexperta, s.r.o.
- Miesto práce: Žilina
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiac+ variabilná zložka mzdy vo forme osobného ohodnotenia pri dosahovaní cieľov
- Termín nástupu: Ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu dispečerov oddelenia asistenčných služieb, ktorí sú prvou kontaktnou osobou našich klientov, hľadáme nového kolegu a to formou trojzmennej prevádzky:
- ak ste technický a organizačný typ, zaujíma Vás spôsob ako rôzne stroje fungujú, prípadne sú autá vašim koníčkom,
- ak chcete získať hodnotné a cenné skúsenosti aj do bežného života,
- ak má pre Vás zmysel pomáhať a páči sa vám myšlienka byť vnímaný ako kvalifikovaná pomocná ruka ľuďom, ktorí sa na Vás s veľkou dôverou obrátia a tým si budovať dobré meno v širokom okolí,
- ak chcete detailne spoznať proces poskytovania, nárokov a organizácie asistenčných služieb pre klientov ako aj priebehu škodovej udalosti na vozidlách, majetku - od vzniku až po samotnú likvidáciu, a tým vedomostne rásť,
pridajte sa k nám! Ponúkame prácu v priateľskom kolektíve šikovných a správne naladených ľudí, kvalitný systém zaškolenia a príležitosť odborne sa vzdelávať. Sme pasívne call-centrum - hovory klientov iba prijímame.
Ako súčasť kontaktného centra budete:
Prijímať a spracovávať telefonické hlásenia našich klientov podľa druhu asistenčnej služby
Registrovať vzniknuté udalosti do systému
Spolupracovať s asistenčnými partnermi, organizovať a koordinovať asistenčné zásahy
Vykonávať súvisiace administratívne práce
Budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť
Poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo
Komunikovať s internými zamestnancami
Na tejto pozícii sa vyžaduje komunikácia v anglickom jazyku slovom aj písmom.
- ak ste technický a organizačný typ, zaujíma Vás spôsob ako rôzne stroje fungujú, prípadne sú autá vašim koníčkom,
- ak chcete získať hodnotné a cenné skúsenosti aj do bežného života,
- ak má pre Vás zmysel pomáhať a páči sa vám myšlienka byť vnímaný ako kvalifikovaná pomocná ruka ľuďom, ktorí sa na Vás s veľkou dôverou obrátia a tým si budovať dobré meno v širokom okolí,
- ak chcete detailne spoznať proces poskytovania, nárokov a organizácie asistenčných služieb pre klientov ako aj priebehu škodovej udalosti na vozidlách, majetku - od vzniku až po samotnú likvidáciu, a tým vedomostne rásť,
pridajte sa k nám! Ponúkame prácu v priateľskom kolektíve šikovných a správne naladených ľudí, kvalitný systém zaškolenia a príležitosť odborne sa vzdelávať. Sme pasívne call-centrum - hovory klientov iba prijímame.
Ako súčasť kontaktného centra budete:
Prijímať a spracovávať telefonické hlásenia našich klientov podľa druhu asistenčnej služby
Registrovať vzniknuté udalosti do systému
Spolupracovať s asistenčnými partnermi, organizovať a koordinovať asistenčné zásahy
Vykonávať súvisiace administratívne práce
Budovať dobré vzťahy s klientmi, aby sa na nás mohli kedykoľvek s dôverou obrátiť
Poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo
Komunikovať s internými zamestnancami
Na tejto pozícii sa vyžaduje komunikácia v anglickom jazyku slovom aj písmom.
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická a zaujímavá práca bez stereotypu v stabilnej dcérskej spoločnosti dvoch významných poisťovní,
- plne hradené stravné
- dodatočná dovolenka,
- sick days,
- pracovné voľno nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na životné poistenie,
- príspevok pri životnom a pracovnom jubileu,
- flexibilný systém firemných benefitov
- osobný a odborný rast,
- práca v priateľskom kolektíve v príjemnom, modernom pracovnom prostredí,
- 3. zmenná prevádzka s adekvátne kratším pracovným týždňom, kde harmonogram zmien je flexibilný a prístupný dostatočne vopred (nočné smeny možné formou home-office)
- odborné zaškolenie a ďalšie benefity
- plne hradené stravné
- dodatočná dovolenka,
- sick days,
- pracovné voľno nad rámec Zákonníka práce
- príspevok na životné poistenie,
- príspevok pri životnom a pracovnom jubileu,
- flexibilný systém firemných benefitov
- osobný a odborný rast,
- práca v priateľskom kolektíve v príjemnom, modernom pracovnom prostredí,
- 3. zmenná prevádzka s adekvátne kratším pracovným týždňom, kde harmonogram zmien je flexibilný a prístupný dostatočne vopred (nočné smeny možné formou home-office)
- odborné zaškolenie a ďalšie benefity
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom očakávame na kontaktnej adrese.
Kontaktovať budeme kandidátov spĺňajúcich kritériá na danú pozíciu. Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov, Vašich právach a ich uplatňovaní nájdete na www.slovexperta.sk.
Kontaktovať budeme kandidátov spĺňajúcich kritériá na danú pozíciu. Informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov, Vašich právach a ich uplatňovaní nájdete na www.slovexperta.sk.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Presnosť a precíznosť
Technický typ osobnosti s prehľadom o vozidlách
Komunikačné zručnosti
Empatia, pro-klientsky prístup
Pohotové reakcie
Časová flexibilita
Zodpovednosť, asertívny postoj
Prax v call centre, resp. v podobnej oblasti je výhodou
Znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je na tejto pozícii podmienkou
Technický typ osobnosti s prehľadom o vozidlách
Komunikačné zručnosti
Empatia, pro-klientsky prístup
Pohotové reakcie
Časová flexibilita
Zodpovednosť, asertívny postoj
Prax v call centre, resp. v podobnej oblasti je výhodou
Znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je na tejto pozícii podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovexperta, s.r.o., je dcérska spoločnosť dvoch významných poisťovní pôsobiacich v SR . Svoje služby poskytuje od roku 2002.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.
Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.
Venujeme sa komplexnej problematike škodových udalostí – od prvotnej asistenčnej služby, registrácie škodovej udalosti a obhliadky poškodeného majetku vrátane kalkulácie predpokladaných nákladov na opravu. Príprava podkladov na likvidáciu škôd v jednej z našich zmluvných poisťovní.
Realizujeme obhliadky vozidiel v rôznych situáciách – pred vstupom do havarijného poistenia, po škodovej udalosti, v konfrontácii s vozidlom osoby zodpovednej za škodu z povinného zmluvného poistenia, ako aj po oprave vozidla.
Okrem toho realizujeme aj obhliadky majetku z produktov neživotného poistenia.
Svoje služby poskytujeme prostredníctvom svojich zastúpení v rámci celej SR.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov